{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.417 visninger | Oprettet:

EU vejhjælp og SOS International {{forumTopicSubject}}

Hej alle,

Er der en herinde der kan præcisere hvad forskellen er på den ene og den anden.

Som jeg forstår det er SOS:
en bugsering af havareret køretøj til værksted eller hele vejen hjem, leje af nyt køretøj, hjemtransport af dig selv.

Mit spørgsmål er så, hvad får jeg hos Falck eller Dah som jeg ikke kan få hos SOS?

Mvh
Yanks


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  EU vejhjælp og SOS International
  • #1   15. maj 2012 Du får det samme for det er SOS der servicere begge. Du kan ikke lave et privat abb hos SOS. Det går igennem din forsikring hvis du har kasko

    Et godt tip er at ringe direkte til SOS i tilfælde af skade/havari. Så slipper man for et langsommeligt led i kæden!!


  • #3   15. maj 2012 Don T: Dvs at jeg ikke er bedre dækket med Falck i udlandet end jeg i forvejen er med SOS?

    Falck eller Dah vil kun være en fordel her i DK.


  • #6   15. maj 2012 Yes, den er forstået. smiley
    Tak for hjælpen.


  • #7   15. maj 2012 Det røde kort

    Har du en gældende kaskoforsikring tegnet i et dansk forsikringsselskab, giver det adgang til SOS assistance i udlandet i henhold til det røde kort's dækning.

    Det røde kort giver dig mulighed for følgende assistance i udlandet ved færdselsuheld eller ved driftsstop:


    Bugsering/vejhjælp
    Udlejningskøretøj
    Hjemtransport af køretøj
    Hjemrejse fra uheldsstedet med fly, tog eller skib
    Fremskaffelse/forsendelse af reservedele
    Mulighed for lån til reparationer
    Såfremt du skulle få brug for akut assistance, kan du kontakte vores alarmcentral - døgnet rundt!


    På rejsen
    Det er ikke nødvendigt at medbringe det røde kort på rejsen. Det vigtigste er, at du medbringer telefonnummeret til SOS International, og at du kender registreringsnummeret på din bil. Hvis du alligevel ønsker at downloade vilkårene i pdf-format, kan du benytte linket til højre.

    Det er også muligt at downloade Rødt Kort mobilapplikation, som giver dig en hurtig og nem adgang til SOS Internationals alarmcentral, hvis uheldet er ude.



Kommentér på:
EU vejhjælp og SOS International

Annonce