{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.718 visninger | Oprettet:

Har lagt min cykel pænt ned {{forumTopicSubject}}

Den skulle dog lige ha sig et hvil op ad en trailer inden den kom helt ned at ligge, så jeg står med et knækket sidespejl (højre) og en masse små hakker i tanken fra perlesten..

Er der nogen der ved hvor jeg kan skaffe et nyt sidespejl? og om der evt er noget jeg kan gøre ved de hakker der er kommet i tanken? Det er en sort tank, så det er vidst bare malingen der er skrabet af.. Håber i kan hjælpe mig..

Mvh fjolset


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har lagt min cykel pænt ned
  • #1   18. maj 2012 Kan selvfølgelig lige fortælle det er en GSXR 600 k5, til jer der ikke lige gider gå forbi profilen for at finde ud af hvilket spejl der skulle være tale om =P

  • #2   18. maj 2012 Ja jeg råbte også som en sindsyg og skælte både cyklen, traileren og mig selv ud da det skete.. Der er ikke sket noget med nøglen =)

  • #3   18. maj 2012 MC Nøglen er en leverandør:-)

  • #4   18. maj 2012 Ah =D så kom jeg heller ikke lige til at føle mig 10% dummere dér.. Tager lige et kig =)

  • #5   18. maj 2012 Har fundet et spejl ved Mc Nøglen - Men så har jeg det nok ikke før en gang i næste uge.. =/

  • #6   18. maj 2012 hold nu op det er humor he he

    Altså det med nøglen;)

    Mega øv og ligge cyklen ned


  • #7   18. maj 2012 Det kunne jo godt være han troede at min nøgle også var knækket, og så havde et godt råd til hvordan jeg fik dét problem løst =P

    Det havde da været en fin forkants service =D


  • #8   18. maj 2012 Casper for SATAN! den fine cykel, nu skete der vel ikke noget med lyset smiley

  • #9   18. maj 2012 Nej heldigvis.. Efter jeg havde fået den kontrolleret for div skræmmer tændte jeg lige for at være sikker på alt var som det skulle være.. men med al den lim og alle de strips der er blevet brugt burde der jo heller ikke ske noget med lyset om den så blev kastet ud fra en klippe =D

  • #10   18. maj 2012 Haha det er korrekt, en strips mere og den skulle vejes om smiley
    Men sgu ked af at høre den har lagt sig, selvom det er en ringe trøst var det jo nok sket før eller siden alligevel, tror de fleste der køre mc har prøvet det.
    Bare heldig kåben ikke flækkede, det der er kommet i tanken kan det poleres op måske, eller er det for dyb?


  • #11   18. maj 2012 Tror det er for dybt.. En ting er hvis man skrider i noget grus og ligger sig ned, men en anden ting er når man står med cyklen og så får overbalance og ligger den ned =P havde lige givet kæden olie og skulle have den ned fra bagløfteren.. har gjort det en del gange før uden problemer, så den må ha ramt meget specielt siden den pludselig ville ligge sig ned..

    Men nu vil jeg tage ud og drikke mig i hegnet og håbe at jeg kan finde et nyt spejl ved en forhandler imorgen..

    God aften til alle


  • #12   19. maj 2012 Det kan vel ikke koste det store at få tanken omlakkeret. :o) Shit happens...

  • #13   19. maj 2012 Min tidligere cykel var sort, og dygtig som jeg var kørte jeg mod Skotland med en sten under tanktasken, hvilket resulterede i nogle fine dybe ridser som stod fint med hvid grundfarve til kontrast af det sorte.

    Jeg fik en autolakerer til at polere dem væk med de tryllemidler den slags mennesker har.

    Så ud til en sådan.


  • #14   19. maj 2012 Nøgle joken har bestemt gjort starten på min dag en hel del sjovere, det var god humor smiley

  • #15   19. maj 2012 Lars S - Jamen det kunne da godt være man skulle finde sådan en og se hvad de siger til det så =)

    Nu stod jeg for sent op til at komme forbi en forhandler idag, så bestiller bare et spejl ved mc nøglen, og kører forbi en autolakerer i løbet af næste uge.. Tak for hjælpen alle sammen =)


Kommentér på:
Har lagt min cykel pænt ned

Annonce