{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Suzuki Gsx 400 R
  • #1   20. maj 2012 Dejlig letkørt sportsbike!
    Du skal lytte efter mislyde i motoren på prøveturen (den tager voldsomt mange omdrejninger - så den kan blive slidt med tiden). Har selv haft en og oplevede ikke nogen problemer af den slags.
    og som altid se om den ellers ser velholdt ud.


  • #2   20. maj 2012 Okay lyder godt
    Den har ca gået 23000 så det jo ikke voldsomt meget
    Den står til 35000 er det for meget for sådan en??


  • #3   20. maj 2012 Hvis det er en gammel 90'er cykel er der en god chance for at den har gået 123000 km i stedet for 23.
    Men kig på standen. Lyt og mærk hvordan den kører og lyder. Har du ikke selv forstand på det, så tag en med ud og se den der har.


  • #4   20. maj 2012 (link fjernet)
    Det er den der holder mig kun til forhandlere men ved ikke om prisen er for høj??


  • #5   20. maj 2012 jo lidt for høj , men når det er en forhandler må man regne med det , pga 6 måneders garanti og levering

    men alt i alt er en gsxr400 en god begyndermaskine , den skræmmer ikke livet af nogen , en kammi havde sådan en der blev dynoet til 55hk , min 250cc 2-takter var dynoet til 53hk men min kammi var bange for at køre på min da den var lidt for hysterisk smiley


  • #6   20. maj 2012 Jeg ville se om jeg kunne finde store broren så gsxr-600 fra 97- den burde også kunne findes til 35000

  • #7   20. maj 2012 VIlle os gerne have en større men har det bare sådan at jeg hellere vil starte småt, lære og køre ordenligt inden jeg skal op og prøve kræfter med de større maskiner. Min forsikring er heller ikke til og betale hvis jeg skal op i noget lidt større.

  • #8   20. maj 2012 Ja, synes også 35 er en smule dyrt med de seneste års prisfald i mente. Men det er selvfølgelig hos en forhandler.
    23.000 km er ingenting overhoved, men som jesper skriver lyder det næsten for godt til at være sandt .. Meeen det kan jo være. Igen, lyt til om motoren lyder sund.
    Som Tommy foreslår skal du måske se efter en 600 - selvom det sgu ikke er det samme. 400'eren er mega sjov smiley


  • #9   20. maj 2012 tror sgu ikek der er den store forskel i forsiking på en gsxr 600 og en gsxr 400. min forsikringsmand sagde at det var det R der gjorde forskellen.

  • #10   20. maj 2012 Glemte selvfølgelig og sige det er min første maskine jeg skal ud og ha

  • #11   20. maj 2012 Daniel B - jeg har selv en gsxr 600 som første maskine og jeg vil sige at det er en fin start maskine.

  • #12   20. maj 2012 Hvis den skal hedde 600 står de fra 45000 og op efter når det er en forhandler jeg vil købe hos og det vil jeg ikke ligge i den første maskine her..

  • #13   20. maj 2012 Tommy N hvad gir du i forsikring på din da??

  • #14   20. maj 2012 Hov det var 3800 med en selvrisiko på 3000

  • #15   21. maj 2012 Daniel jeg startede selv på en 400 cc maskine og jeg lærte rigtigt meget ved og køre på den. Dog blev den meget hurtigt kedelig jeg begyndte hurtigt og savne kræfter og allerede efter 6 mdr prøvede jeg på at sælge den til fordel for en større maskine. De små 400 er fint hurtige på de snoede veje men de kritiseres ofte for at være meget anstrengende på lidt længere ture. En 600 har noget mere bundtræk og kunne måske være en mere holdbar løsning for dig i længden, og så vild er sådan nu heller ikke hvis man bare husker at tænke sig lidt om:-) og der er virkeligt nogle gode køb og gøre sig i 600 sportsklassen fra sluthalvfemserne lige pt. Har set flere med fornuftige Km tal til 30 - 40000 krs klassen.

    Dog Vil jeg tilallersidst sige at det eneste rigtige for dig ville være at prøve begge typer hos en forhandler så for du helt klart en ide om hvilken retning du vil bevæge dig i.

    Mvh


  • #16   21. maj 2012 du kan få ansvar på ALLE maskiner op til 999ccm for ca 2800 hos GF uanset alder.. (medmindre at du bor i hovedstaden)

    400ccm racere er FEDE, go for it..!


Kommentér på:
Suzuki Gsx 400 R

Annonce