1.134 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Hjælp til køb: GS500E dør i tomgang Hjælp til køb: GS500E dør i tomgang

Hej.

Jeg overvejer at købe en Suzuki GS500E årgang 90 med ca. 45000 km på bagen. Den er kun kørt ca. 150 km det sidste år. Sælger siger at det eneste problem den har, er at den ikke kan holde sig selv i gang i tomgang når den er kold. Der er ingen problemer når den er varm. Problemet er opstået efter vinteren.
Sælger siger at hans mekaniker mener at den bare trænger til at komme ud at køre.

Hvad siger i? Lyder det rigtigt?
Jeg er ret grøn mht. mc...

På forhånd tak for hjælpen!

/Casper

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• udskiftning af afløbsrør i køkkenvasken 1.000 kr.
  • Stoppet vandløb 800 kr.
  • Toiletmontering 1.790 kr.
  • Skift af kogeplade 1.300 kr.
  • Jeg skal have gravet et aflangt bed på ca 5x1 mtr. Jeg kan selv ligge ukrutsdug osv, det er kun udgravningen jeg ikke kan. Der er lidt rødder fra hækken. Jorden er en blanding af jord og sand, mest sand. Der skal ikke graves ret dybt. Jeg har en spade og en skovl, men andet har jeg ikke. Det er ikke så stort et stykke der skal graves, så jeg tror ikke det tager ret lang tid. 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til køb: GS500E dør i tomgang
  • #1   20. maj 2012 det er muligt , at det er fejlen , men så synes jeg da han skal køre en tur hvis det er så nemt ! men det kan være noget simpelt ,

• #2   20. maj 2012 JEg ville starte med at skifte benzinen ud med en frisk, og lige skrue bundkruerne ud af karburatorerne, så det gamle l... kommer ud.
    Hjæper det ikke så ville næste skridt være check af indsugningsgummi.

Ellers er de 500'er ret taknemmeligt - men husk olieskift og løbende chek af oliestand - så kører de
    Go tur smiley

• #3   20. maj 2012 Kan også være ventilerne der står helt skidt.

• #4   21. maj 2012 Hvad får uerfarne mennesker til at overveje at købe en MC der ikke er i orden, prisen måske, men den skal også være meget billig.

Der er trods alt læssevis af cykler til salg, som kører upåklageligt og dem kan man som regel også få til en rimelig pris.

• #5   21. maj 2012 Tak for jeres svar!

Karsten: Det er primært prisen ja smiley men også at alt andet på den er rigtig fint. Jeg er bare interesseret i at høre om det lyder sandsynligt at det er det som sælger siger der skal til for at den kører ordentligt i tomgang.

• #6   21. maj 2012 frisk benzin og ordne karburator. Og evt tjekke at ventilerne står som de skal. Hvis ellers den lyder fint burde det ikke være noget stort problem

• #7   21. maj 2012 Må jeg høre bare af rent nysgerrighed, hvad sådan en kan koste?

jeg gav 10.000 for en GS 500 med fuldkåbe, fuld funktionel... så den skal da noget under det ? smiley

• #8   21. maj 2012 Årgang 91... dog i farven lilla haha

• #9   21. maj 2012 Martin S: Ja, selvfølgelig smiley Den står til 13.500,-

Det er godt nok også billigt det du har givet!

Hvis der er en der har en pæn og fuld funktionel GS500E til den pris, er i meget velkommen til at kontakte mig! smiley

Kommentér på:
Hjælp til køb: GS500E dør i tomgang

Annonce