2.034 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 57 Svar

Andreas  V
Andreas V
Tilmeldt:
14. jan 2006
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 15

Så har vi sku problemt:-) Hyo vs ældre MC Så har vi sku problemt:-) Hyo vs ældre MC

Hej drenge, så har jeg meldt mig på MC-kort, hvilket der også betyder at jeg skal have min første Motorcykel:-) og det er jeg kommer i problemer, hvad skal man vælge, og ja ved sku godt at der er et utal af indlæg der ligner dette. Nå men det korte og lange er, at jeg længe gik og tænkte på at jeg skulle have en ældre Suzuki GSX eller ligne, fra ca 1993 og frem til en ca.30.000 kr og det gik jeg og regne med en til for et par måneder siden, lige en til jeg så en Hyosung GT650R fra ny, ja bevares jeg kendte godt lidt til mærket inden men havde aldrig skænket det en tanke. Efter en del googlen, har jeg læst mig frem til at der sket en væsenlig forbedring i 2008, og jeg synes endelig ikke at jeg læser om folk der har haft store problemer med de nyere modeller, men er det fordi jeg er forblindet af kærlighed?
?
Så, hvad ville i vælge en brugt 600 ccm mc fra 93, med 40.000 km på bagen og en pris på 30.000 kr eller en helt ny Hyosung med en 2 års reklamtionsret og en pris på 60.000 kr.?

Gerne for og imod.

Ps. Sjovt nok så synes jeg ikke at en nye brugt MC til 60.000 er noget jeg vil invistere i, så det er enden eller.

Pps, jeg forventer overhovedet ikke at en motorcykel til 60.000 køre som en til 220.000 kr. Samt at jeg købe ikke en MC for at sælge den igen, så gensalgs værdien betyder ikke så meget for mig:-)


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Ryd min altan 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.060 kr.
  • brusearmatur 970 kr.
  • Repareret en sendebud 700 kr.
  • udskift vindue på 2.sal 5.000 kr.
  • Dimmer not working and check power trip 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så har vi sku problemt:-) Hyo vs ældre MC
  • #1   22. maj 2012 Hyo!!!

    Du FÅR en motorcykel der kører som en til 100.000, at der så er nogle komponenter der ikke er af nær samme kaliber som andre dyre maskiner er jo bare det. De kan jo skiftes.


  • #2   22. maj 2012 Iøvrigt er der KÆMPE forskel på de to maskiner du kigger på. Hyo'en er en V2'er og den anden en række 4. UD og prøv dem begge.

  • ! Olsen !
    ! Olsen ! Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 1 Emner: 12 Svar: 64
    #3   22. maj 2012 Jeg har også selv kigget på sådan en Hyo smiley Flot maskine!

  • #4   22. maj 2012 Ud og prøv dem begge to, så er du ikke i tvivl....

    Du skal ikke være bange for at købe en ældre maskine og Hyosung er en glimrende maskine til prisen - win / win smiley


  • #5   22. maj 2012 Men at folk så griner af dig bag din ryg, når du kører væk fra grillen er en anden sag smiley

    Ja, jeg er sgu nok bare et mærkedyr - Ligesom med biler.. De kører sikkert fint og holdbarheden tror jeg som er i orden nu til dags. Jeg tror bare aldrig rigtig jeg ville få fornemmelsen af lykke når jeg satte mig op på en Hyosung... Men igen hver sin smag -- Prøv lidt af hvert inden du køber noget kun pga. udseende..


  • #6   22. maj 2012 jeg vil råde dig til at købe en let brugt SV 650 .. koster mindre end en ny Hyo, og holder og kører bedre. den holder iøvrigt også prisen bedre.

    du taber penge, lige med det samme med en sprit ny hyo


  • #7   22. maj 2012 Jeg synes så ikke helt du kan sammenlige de to cykler, da de ligger i hver sin prisklasse.
    Skal du sammenligne hvor du får mest for pengene, så burde de vel ligge på samme pris?
    Jeg kender ingen af de to cykler, men jeg ville nok vælge den nye.
    Men skulle den holdes op mod en brugt til også 60.000, så kunne det godt ske jeg ville vælge anderledes.


  • #8   22. maj 2012 Sådan en hyosung 650´er kører udemærket. Jeg valgte dog en ældre sv650´er fremfor en hyosung dengang jeg stod med valget.

    Set i bakspejlet, tror jeg helt bestemt jeg tabte langt mindre på min sv´er end jeg havde gjort på en ny hyosung.

    Hvis du ikke skal tænke på værditab, som du selv beskriver, ville jeg uden tvivl tage en ny hyosung, fremfor en ældre cykel fra 1993(den er 19år gammel).


  • #9   22. maj 2012 Du kan jo vælge en nyere R6 med ikke særlig mange km på bagen til 60k -- 100 gange bedre valg IMO !

  • #10   22. maj 2012 Prøv og ser her hvad du kan få til 60.000:
    http://www.123mc.dk/find/?r=soeg&ps=59000&pe=60000&afg=0&ot=date&or=desc&p=0


  • #11   22. maj 2012 der er sgu KÆMPE forskel på hyosung/sv 650 og en r6´er...

    de to førstnævnte kan man holde ud at køre på længere end til kiosken og retur.


  • #12   22. maj 2012 En sprit ny Hyo.... glem det gamle udkneppede lort ! der vil løbende komme div reps, og de koster tid og penge.

  • #13   22. maj 2012 jeg forstår immervæk ikke at du er så fastlåst i din overbevisning. en 20 år gammel mc til under 30 kilo. eller en helt ny (hyo) til over det dobbelte??

    jeg synes, som med så meget andet, at der må findes en gylden mellemvej?

    Hvad med en Suzuki Bandit til omkring 40 kilo. der kan du få en ikke ret gammel maskine, hvor der formentlig er plade på, og ikke skal betale leveringsomkostninger. plus jeg tror værditabet er mindre på sådan en, end på en helt ny hyo..

    det levner også godt 20 af de lange til noget godt gear !

    det kunne også være en er6f (lidt dyrere) men sådan noget i den stil smiley

    Martin



  • #14   22. maj 2012 Hvorfor ikke en 2 år gammel Hyosung til 40.000?
    Holdbarheden på GSX'en kontra Hyosungen er som nat og dag med sidstnævnte som vinder.


  • #15   22. maj 2012 Ja enig i en lettere brugt hyo. Skal bare være nyere end 04.
    http://www.123mc.dk/hyosung-gt-650/mcid-48695

    http://www.123mc.dk/hyosung-gt-650-r/mcid-50164


  • #16   22. maj 2012 Du skal for de penge du vil smide i projektet - købe alt andet end en Hyo !
    Det er tordnende naivt at tro, at nogen problemer er blevet løst med den mc.
    Den er født med nogen idiotiske konstruktionsbetingede fejl, og de er ikke rettet selv ikke på en 2012 model
    Forhandlerne nettet er med større masker end den billigste havneluder's "strømper"
    Du kan IKKE komme af med den igen, for ingen vil ha' den i bytte, endsige tør springe på sådan en, hvis den skulle ha held til at køre et par år..
    Så alt andet end en Hyo... er du til naked bike så find fks. en Honda Hornet med 17" forhjul, der vil du være godt betjent i evigheder.
    Men søg evt. i gruppen for Hyo ejere herinde på mcg. så kan du selv læse lidelses historier om tabte ventiler og idiotisk dyre res. dele....!


  • #17   22. maj 2012 Køb en brugt kvalitets mc frem for en Hyosong.
    Motorskader er ikke et ukendt begreb for Hyosung. Man får hvad man betaler for.


  • #18   22. maj 2012 Livet er så rigeligt fyldt med problemer i forvejen - hold dig fra koreanske og franske køretøjer...

  • #19   22. maj 2012 (og italienske:-)

  • Andreas  V
    Andreas V Tilmeldt:
    jan 2006

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 15
    #21   22. maj 2012 Hej igen, jeg kan til fulde forstå jeres undren, over min samligening af de 2 vidt forskellige MC som jeg vil vælge imellem, landet ligger sådan at jeg endelig ikke har den store viden inden for motorcykler, dog er det fedt at have jer herinde til spørge til råds, havde jeg skulle købe en bil, havde valgt været det samme, enten en uslidt golf 2 til 5000 kr eller en helt ny aygo til 90.000 kr, tror det bunder i at jeg tænker at en gammel mc til "få" penge, kan jeg overleve at motoren springer i luften på rent økonomisk, så det hvad det er, men en brugt "dyr" motorcykel, kunne det være en økonomisk katastrofe hvis den stiger af, og så tænker jeg at hvis jeg køber en ny hyo, så har jeg i det mindst en cykel med 2 års reklamationsret, og en jeg selv kan køre til og ved hvordan den er kørt...

    Men det er muligt at det er mig der er helt galt på den, og bare skal rettes ind:-)

    OY05, jeg tænkte nok at du vil komme på banen, der er ihvertfald ikke mange indlæg om Hyo du ikke har givet din mening tilkende:-)


  • #23   22. maj 2012 Andreas V - prøv at søg på emnet, check evt. udenlandske fora for emnet, og du vil se en ildrød tråd igennem alt vedr. Hyo... omsonst dårlig kvalitet, omsonst dårlig reservedels forsyning, omsonst høje priser på res. dele vel og mærke efter du har ventet dig selv vanvittig på samme osv osv osv....
    Men det der falder mig allermest for brystet (og nok her tråden risikerer at blive slettet) det er den danske imp. rystende inkompetance, de har på ingen måde levet op til det ansvar og forpligtielse det kræver, at introducere et nyt mærke på markedet (og det gælder begge de imp. mærket har haft)
    Kort sagt - hold dig langt væk, uanset hvad du er parat til at gi ud på en Hyo, så for du dine penge tifold tilbage i hovedet i form af problemer !
    Kig på enHonda Hornet som jeg skrev tidligere, en Honda CBR600FIII eller måske en FIIII kunne være noget, der får du holdbarhed og køreglæde for alle dine penge, skudsikre mc er de begge to, kig dig om efter en der ikke er gejlet op med alverdens dingel dangel, du skal ikke være så bekymret for km. på dem - så er du sikret en solid holdbar start som mc'ist - og velkommen til dig :o)


  • #24   22. maj 2012 Ikke Hyo om den så var billigere.... de mangler rigtig mange år før de er på japsernes kvalitets niveau..


    Men hvorfor er der kun 30k i budgettet til en brugt og 60 k til en ny.... det forstår jeg ikke helt.

    Man får ski en rigtig rigtig god brugt bike for 60k.


  • Andreas  V
    Andreas V Tilmeldt:
    jan 2006

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 15
    #25   22. maj 2012 OY05, jeg vil grave endnu dyber i min søgen om infomation om Hyosung så:-) og jeg tager bestemt det du skriver til efter retning. ( ellers havde der heller ikke været en ide i at spørge) må man spørge om du selv har haft en? Siden du kender kompetancerne på importøren, eller retter mangel på samme i følge dig

  • #26   22. maj 2012 Er enig med Lasse P. En Hyo er ikke en "helt rigtig" motorcykel.......

  • Andreas  V
    Andreas V Tilmeldt:
    jan 2006

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 15
    #27   22. maj 2012 Brian S, jeg forventer ikke at den har samme kvalitet som en Motorcykel til 220.000 kr, ny pris.

    Jeg har en tanke, ja måske en naiv en af slagsen, om at jeg for mindre problemer med en ny motorcykel til 60000 end en brugt til 60.000, også fordi jeg så selv ved hvordan den bliver behandlet:-)



  • Andreas  V
    Andreas V Tilmeldt:
    jan 2006

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 15
    #28   22. maj 2012 Jeg er endelig fløjtne lige glad med hvad folk tænker om mig eller min motorcykel, om det er en "helt rigtig" motorcykel eller ej, rør mig, jeg køber motorcykel for min ejen fornøjelse skyld ikke andre's smiley

  • #29   22. maj 2012 ^^^
    enig.

    Hvis jeg havde 60.000 havde jeg valgt en LIDT ældre SV1000 dem er der altså også nogle stykker af efterhånden, og de kan også forsikres hos GF fordi den er under de 999CCM


  • #30   22. maj 2012 OY05 siger præcis hvad jeg tænker... hold dig fra det lort, kort og godt. Brug de 50-60.000 på en brugt kvalitets maskine alt efter hvad der tænder dig. Det kunne være en Hornet, en SV 650 (ja sgu næsten en 1000 hvis du kan magte forsikringen) en fireblade, en FZ-6, en Z 750 det er rigtig meget at vælge imellem, bare hold dig fra sådan Hyo... den eneste garanti der følger med den, er at du garanteret fortryder det inderligt!!!!

  • #31   22. maj 2012 @andreas.

    Tanken om at noget nyt i dårlig kvalitet holder bedre end noget meget lidt brugt i framragende kvalitet er helt forfejlet og vil ingenlunde holde stik.

    Samme link som findes i tråden, blot som eksempel på hvor meget næsten nyt kram du kan erhverve: http://www.123mc.dk/kawasaki-er-6f/mcid-50747s2

    Dit udsagn om at gensalgsværdien ikke har betydning, er lige så meget hen i vejret.

    Hvis din nye mc ikke lever op til dine forventninger, eller der sker noget helt uforudset i dit liv. så er det altid rart med en rimelig gensalgsværdi ( og siden du opretter en tråd som denne så hænger dine penge jo nok ikke på træerne smiley

    Bliver du ikke bidt at det der mc-værk så skal biken videre, og bliver du bidt så kan du ikke nøjes. og ønsket vil være noget andet ( tro mig smiley



  • #32   22. maj 2012 Ud og prøv. Har aldrig haft problemer med min Hyo. Kørte 13k og solgte med minimalt tab i ren handel til en forhandler.
    ALLE der skriver det er dårlig kvalitet ANER ikke hvad de snakker om.
    Du går ikke galt i byen med en Hyo.
    Men vil dog give dem der siger 60k efter en SV1000 ret. Der får du altså lige de sidste kræfter, som jeg manglede i min
    Vil du bare ha' nyt og skal det være V2, så gå efter Hyo'en


  • Andreas  V
    Andreas V Tilmeldt:
    jan 2006

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 15
    #33   22. maj 2012 Brian S, det kan jeg sagtens se din pointe i, med hensyn til gensalgsværdien, det jeg bare mente med det var at de bemærkninger om at du ikke for en skid for den når du sælger den, kan jeg ikke bruge til noget, men self et konstruktivet svar som dit, er mere end velkommen:-)

  • Andreas  V
    Andreas V Tilmeldt:
    jan 2006

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 15
    #34   22. maj 2012 Team Liltop sport: Det lyder jo som om du har været godt tilfreds med din Hyo, jeg har nemlig også mistanke til at der er mange endelig fordomme i omløb i henhold til Hyo, og sådan som jeg har læst mig frem til så er langt størreste delen af ejer og tidlige ejer overraskene tilfreds med deres Hyo, af nyere model. Og jeg tænker også at nogle af fordommene kommer i kølvandet på kinsercykel indtoget, de 2 ting skal ikke sammenligenes.

    En 1000 kubik er et no-go i forhold til forsikringen.


  • #35   22. maj 2012 Andreas V

    det lyder lidt som om du allerede har bestemt dig...

    out Martin


  • #36   22. maj 2012 Andreas v hvis det er ansvar du skal ha så har jeg en sv1000 hos GF til 1900,-

  • #37   22. maj 2012 Hmm... Ja fordomme er der RIGELIGT af smiley - Jeg kan ikke fortælle hvad du skal vælge, men kender flere som har haft og/eller stadig har Hyosung - ALLE har stort set været tilfredse og har ihvertfald IKKE fortrudt deres valg !

    Iøvrigt kan ALT jo ødelægges og forsømmes - UANSET om der står Yamaha, Suzuki, Honda Eller Hyosung - på tanken... ...


  • Andreas  V
    Andreas V Tilmeldt:
    jan 2006

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 15
    #38   22. maj 2012 Martin S, Det har jeg bestemt ikke, men synes den har nogle åbenlyse fordele for mig, men hvad den skjuler kan jeg være urolig for.

    Tonny S, fedt at høre fra nogle der har kørt den.
    smiley


  • #39   22. maj 2012 Hyosung har haft samarbejde med Suzuki siden 1979, og laver også motorer til Suzuki LT80 og LT160. Så om du køber Hyosung eller Suzuki er et fedt, der bliver grinet ca. lige meget af dig...

    Når det så er sagt, så er det eneste negative ved en ny Hyosung GT650 afskrivningen. Takket været et forum som dette, vil det mange år frem i tiden, afskrække mange fra at købe en brugt GT650. Så det vil være din absolutte største udgift.
    Du kan enten tage det med i din betragtning eller være ligeglad.
    Skulle jeg vælge mellem de 2 du har kig på, ville jeg klart vælge Hyosungen.

    Men dit syn på brugte motorcykler er noget misvisende, for 60.000kr kan du få en MC der bestemt ikke er udslidt. Et rigtig godt bud er Yamaha XJ6. Dem kan du finde til 50-60.000,- og er servicebogen stemplet, så er den stadig dækket af 5 års garantien.

    Hvis du absolut vil køre discount V2, så er Suzuki SFV 650 Gladius også en mulighed. Der får du en nyere og bedre MC end den gamle SV650.


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.716
    #41   22. maj 2012 Nej takket være internettet, er folk opmærksomme på hvad de skal holde sig fra.

    En Hyosung er en af de ting...

    Stil en Hyosung op ved siden af en SV650 fra samme årgang / ældre / nyere, og du vil kunne se at ikke EN ting er fælles for de to cykler, udover at begge har en V2 motor og er en MC. Der er stadig milevidt forskel på finish / overfladebehandling / kvalitet - alle tre ting til SV'erens fordel.
    "Man får hvad man betaler for" er bare SÅ sandt et ordsprog...

    Man kan på ingen måde benægte at der findes tilfredse ejere derude, men der er eddermanme mange skrækhistorier.


  • #42   23. maj 2012 Sajmon: Stiller man en SV650 og GT650 fra samme årgang ved siden af hinanden, er der også stor forskel på prisen.

  • #43   23. maj 2012 Jeg kender to ejere af deres 1. og bestemt sidste Hyo, begge brækkede sig. Mine udtalelser stammer ikke fra dette forums meninger eller fordomme...........

  • #44   23. maj 2012 Iøvrigt Hyo eller ej... hvis du har 60K så brug dem på MC i stedet for 30K du får meget mere MC uanset hvad du vælger.

  • #45   23. maj 2012 Jeg skal lige starte med at sige, at jeg ikke har erfaring med hyo. Men som jeg læser dit indlæg, så er du i tvivl om du skal bruge 30 eller 60k på en cykel. Hvis du nu er villig til at bruge op til 60k på en cykel hvorfor ikke købe en brugt i den prisklasse, og som har godt ry for at kunne holde til noget?

    Jeg valgte selv det sidste (yamaha fzs 600) , og har indtil videre ikke fortrudt. De fås desuden betydeligt under 60k. Der er et par stykker til salg fra 38k.


  • #46   23. maj 2012 min kæreste kører en Hyo GT250R som skulle være præcis den samme bare med mindre motor (men samme størrelse). Syntes personligt den er svær at manøvre med ved lav hastighed, men det er nok pga. clip-ons. Ellers fin maskine.

  • #47   23. maj 2012 stod også med valget dog kunne jeg den gang få en 2 år gammel SV650 abs til 75.000kr. kørt 1500km (havde været en Forhandler maskine der ikke blev solgt) og så en hyo til de 60.000 valgte heldigvis at lade være for 2måneder efter var jeg uden job... er mest til SV men køre pt på en honlie 250-4 og den køre upåklageligt... ikke en hurtig maskine men til sommerture i skoven og strandvejen er den sku fin.. har intet imod koreanske maskiner

  • #48   23. maj 2012 Elias: Der er meget stor forskel på GT250 og GT650. Bla. er stellet helt anderledes.

  • #49   23. maj 2012 Jeg synes Jesper Virum Har en rigtig god pointe: Hyosung har gennem deres mangeårige samarbejde med Suzuki formentlig lært en del om hvordan Suzuki bygger MC'ere.

    Det burde være argument nok til at kigge sig om efter noget andet...


  • #50   23. maj 2012 Hvis jeg var dig ville jeg finde en flot Honda VFR 750, købe et par ensrettere at have liggende i skuffen, og så ellers nyde lyden og de mange stabile køreture.
    Det er fint med en Hyosung, men der kommer (måske//sikkert) en dag hvor du får brug for stumper, du kunne sågar have et havari, ja man ved ikke. Så står du der med en Hyosung der modsat VFR, SV og andre findes tusindevis af andre der sælger motordele, stumper, uorig. stumper til. Synes jeg har lugtet andre herinde som ligefrem ikke kunne skaffe brugte motorer til Hyosung.
    Næh, så gerne en 15 år gammel MC hvor der findes masse andre at få stumper fra, til den halve pris - og behandler du den pænt så går det altså ikke bare lige i stykker.


  • #51   23. maj 2012 MiChRev: Det var ikke hvad jeg skrev. Jeg skrev der blev grinet lige meget af ham, hvad enten han valgte den ene eller den anden, af de 2 mærker. At du så tolker det til, at der bliver grinet af dem på Suzuki er for din egen regning.
    Og du har ret i, at samarbejdet ikke nødvendigvis siger noget om deres kvalitet, men det fortæller noget om hvorfra de henter deres knowhow.


  • #52   23. maj 2012 Der er da masser af steder, hvor man kan få stumper til Hyosung. Ville stadig overveje en af mine to tidl. links, der er endda forhandler garanti. Husk også, at de sandsynligvis er med indsprøjtning, en tilsvarende (10 år ældre) japaner i den prisklasse vil stadig have karburator.

    http://www.hyosungsource.com/
    http://www.hyosung-megastore-berlin.de/verteil.htm
    http://www.racing-planet.de/

    http://www.dmcn.dk/index.php/avanceret-sog?searchword=Hyosung&ordering=newest&searchphrase=all&limit=20&areas[0]=weblinks
    (Links virker ikke i den søgning, men google navene, så er den der)


  • #53   23. maj 2012 Altså hvis det er så let - så søg evt. den sidste tråd om en Hyo ejer der havde tabt en ventil, den tråd er ca. en uge gammel, og det er ikke lige hans oplevelse, at stumper er til at få fat i, endsige til at betale sig fra..!
    Det virker sq.. lidt mærkeligt, at der forlanges rundt 2000 euro for en brugt Hyo motor sydpå - mon det kan være fordi, der er sådan et stort "demand" på netop denne "helt almindelig sliddel" på en Hyo..


  • #54   23. maj 2012 OY05: Samme ejer var dog i en tidligere tråd, blevet rådet til at vælge en nyere hyosung, da de ikke har problemet med ventilerne.

  • #56   23. maj 2012 En Hoyo er ny på reg attesten måske, stel, affjedring osv er på højde med det de japanske kollegaer installerede på deres motorcykler frem til 90'erne.

    At købe en sprit ny er som at sætte ild i en pose krudt med 1000 kr. sedler .... Lynhurtig og enorm afskrivning.
    En brugt tja ... Her har man en tikkende bombe motor mæssigt - der er så så sååå mange ulykkelige skæbner der har prøvet stå med en defekt Hoyo motor.

    Ikke fordi en ældre japper ikke kan smide en motor, men hertil kan der købes ny brugt for rimelige penge.


  • #57   23. maj 2012 ¤©º ° Jan ¤©º ° aka Kænguro Stylte'en¤©º °

    du glemmer bar den del med de nye ikke sku gøre det (dem med sprøjt)

    så hvis han køber en ny burde han ikke opleve det.

    så går ud fra du ikke kender særligt meget til HYO


  • #58   23. maj 2012 Jesper fra Virum m.fl. - Hvor og hvad har gjort en Hyo efter en eller anden given dato, til en bedre MC ?
    Hvad er lavet om på motoren bortset fra et temmelig "uforfinet" "sprøjt system" - hvad andet er lavet...
    Venligst noget der kan bruges til noget, og ikke bare løs snak hørt i køen hos bageren forleden, hvad belæg har du / i, der vedblivende påstår, at Hyo'en er blevet såhhhhhhhhhh meget bedre aka 2008 og frem..?


  • #59   23. maj 2012 Kim Il Jong døde.


    Nåhnej - det var det andet Korea....


  • #60   23. maj 2012 Et oplagt sted at søge info er her:
    (link fjernet)


  • #61   23. maj 2012 (link fjernet) tja bare en vox populi blandt ejerne - ikke ensidig positiv, men det borger bare for kvaliteten af udsagene.

Kommentér på:
Så har vi sku problemt:-) Hyo vs ældre MC

Annonce