1.226 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Mads A
Mads A
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 39

Reglerne omkring drossling Reglerne omkring drossling

Hej MC-galleri!

Jeg er igang med at lede efter min første motorcykel. Men da jeg stadig har det lille kørekort er det muligt at jeg må drosle min første cykel. Men hvordan er reglerne omkring alt det her?

Kan jeg købe et drosselkit, montere det selv, og derefter køre til syn og så spiller lortet, eller skal det forbi en mekaniker så det kan blive gjort af en med papir på hvad han laver?

På forhånd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af spisebord 1.350 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Tilslutning af komfur 350 kr.
  • Tage ned en lampe i taget 335 kr.
  • Havemand til ukrudsrydning i indkørsel 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Reglerne omkring drossling
  • #2   27. maj 2012 Du må gerne montere det selv, og køre til syn. det vigtigste er en TÜV godkendelse på skidtet.. (droslingskittet)

mvh.

• Tobias T
    Tobias T Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 67
    #3   27. maj 2012 Jeg har lige fået det gjort. Jeg købte min GS 500E, bestilte derefter droslingskittet herfra: http://tlo-bikeshop.de/. Da jeg modtog kittet med tilørende TÜV papirer (to ringe, der skal sættes i ved kaburatoren), monterede jeg det i fællesskab med min far. Fik MC'en synet dagen efter hos Pava i Tåstrup og kørte straks til motorkontoret i Tåstrup, hvor den blev omregistreret mens jeg stod ved skranken. Super let.

• Mads A
    Mads A Tilmeldt:
    apr 2011

#4   27. maj 2012 Og på de her TÜV papire, der skal der stå stelnummeret, eller skal det bare være til den rigtige model?

• #5   27. maj 2012 Der skal stå stelnummer på de papirer

• Mads A
    Mads A Tilmeldt:
    apr 2011

#6   27. maj 2012 Tak for hjælpen!

Kommentér på:
Reglerne omkring drossling

Annonce