4.575 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Bo S
Bo S
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 7

TIL alle jer med BANDIT HJELM TIL alle jer med BANDIT HJELM

Hej, jeg har kigget en del på en bandit fighter hjelm i sort. samt mørkt visir. grunden til at jeg har forelsket mig sådan i den er nok mest pga udseendet ...

MEN efter at havde læst om den bla her i forum og lign er jeg blevet i tvivl : Er bandit hjelme så støjfylde, ubehagelige og dårlige som de bliver gjort til ??

jeg ved godt at det selvfølgelig er en ting man selv skal prøve og sådan MEN vil gerne høre de folk der faktisk har disse hjelme og køre med dem hvad de mener om sagen...

på forhånd tak
mvh Sundsgaard

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Tilstoppet afløb 720 kr.
  • Vejledning til valg af matrialer og løsning af træterrasse ovenpå eksisterende fliser 1.000 kr.
  • Installing fence gate 950 kr.
  • Hylde mursten 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  TIL alle jer med BANDIT HJELM
  • #1   28. maj 2012 Jeg køre med en og for mit vedkommende er den meget støjsvag bedre end min shoei og min agv, men kun når jeg køre på min egen mc, fx hvis jeg køre på konens fireblade larmer den meget, så jeg vil sige det kommer an på hvilken mc du har, kåbe eller ikke.

• #2   28. maj 2012 jeg har prøvet at køre med en et par gange, og jeg syntes de på alle måder er super ringe.

• #3   28. maj 2012 Jeg kører selv med en på 3 år. Den har en god pasform og er let. Syntes vindstøjen er lav og ikke egnerende. Udsynet genere ikke mig. Der er vaskbar for på indersiden, som er et lækkert materiale.

Det tonede visir er et problem i aften og nattetimerne, men kan løses ved at skifte til let tonet eller klar glas. Visiret er dog hurtigt blevet utæt, og lukker ikke helt til, og der trækket vind op under visiret og ind i øjnene - det er ikke godt nok og virkelig generende.. Om det er nok fordi visiret er blevet slidt, og kan formentlig løses ved at skifte det.

• #4   28. maj 2012 jeg tror i øvrigt ikke de er godkendt til mc kørsel i danmark

• #5   28. maj 2012 Jeg købte også en,,
    kørte med den 1 gang og så blev den solgt,,
    Den ser fedt ud. men det er nok den dårligste hjelm jeg nogensinde har haft..

• #6   28. maj 2012 den er værre end ringe... støj, utæt omkring visir, visir kvalitet ligesom at kikke gennem flaske bund... på den anden side har den en god pasform og er nogenlunde let

• #7   28. maj 2012 Hej bo der er mange som kalder deres hjelm for bandit det må være nogle af de kopinavn mærker mange komentere.
    Jeg har kørt med simpson bandit mange år mer end 10 og kør nok ikke ret meget mer end 15000 km om året. har kun haft 3 stk banditt-og der er ikke så meget larm som feks en shoie og en anden fuldface som jeg har.
    Den kan fåes med 3 forskellige farvet visir og det mørke er der ikke meget udsyn om natten.
    hvis visir er utæt må det være fordi det ikke sidder ordentlig.
    min er dot godkendt og mange dragrace kører bruger dem så det skulle ikke være farligt at vælte.politiet kikker ikke og så er der jo så meget andet de skulle kikke efter feks om udstødning eller bremseskiver er godkendte.
    mvh kk

• Bo S
    Bo S Tilmeldt:
    feb 2011

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 7
    #8   28. maj 2012 Tonny s
    dit sidste indlæg var ikke lige det jeg oprette et forum for at se på...
    håber på at folk kunne tage det lidt mere seriøst end det ...

• #9   28. maj 2012 Den larmer, utæt ved visir, løfter sig på hovedet ved højere hastigheder, dårligt udsyn til siderne og vigtigst af alt er den ikke CE godkendt, dvs ulovlig til gadebrug.

• #10   28. maj 2012 Jeg så nogen der solgte massevis af de hjelme i Fredericia på messen, de så bare lidt kopi-agtige ud, dårlig finish osv, virkede på mig lidt mystisk.

• #11   28. maj 2012 Der er jo selfølgelig også flere modeller, min var en Bandit SuperStreet 2, ved ikke hvad det er for en model du har kig på..

• #12   28. maj 2012 Mig? Dem jeg så var meget ru udvendig og virkede bare ufærdige!

Kommentér på:
TIL alle jer med BANDIT HJELM

Annonce