1.944 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
5 Svar
Honda - Nu med dobbeltkobling Honda - Nu med dobbeltkobling
Jeg faldt lige over denne artikel på ingeniøren som jeg synes jeg ville dele herinde med dem som skulle være interesseret i sådan noget
Den omhandler Honda's nye NC 700 XAD model som er kommet med automatgear. Tilsyneladende er der sket en del på det område det sidste stykke tid.
Go' læselyst
http://ing.dk/artikel/129640-ingenioeren-tester-hondas-motorcykel-med-dobbeltkobling-foeles-som-fremtiden?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=nyheder
0 synes godt om
maj 2008
Følger: 1 Følgere: 1 MC-er: 5 Emner: 53 Svar: 519
Jeg kunne rigtig godt tænke mig at prøve omtalte model med automat gear, er der nogen der ved med sikkerhed hvem der en demo med automatgear stående ??
Helst i Jylland
mar 2007
Følger: 31 Følgere: 32 MC-er: 11 Emner: 82 Svar: 3.015
og ja den kører godt,men det er en forgroet knallert....
apr 2012
Følger: 24 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 48 Svar: 968
jun 2007
Følger: 78 Følgere: 35 MC-er: 3 Emner: 33 Svar: 697
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 138 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.203
Den eksisterer med og uden automatgear. Jeg valgte ude, idet den maskine jeg prøvekørte skiftede gear for mig to gange i rundkørsler - det havde jeg ikke nerver til.
Jeg har så siden ladet mig fortælle at systemet er intilligent nok til at lære kørerens stil, og nu har jeg så egentlig fortrudt, at jeg har valgt det fra.
Jeg har haft adskellige biler med automatgear, og det er en af de skønneste opfindelser der er gjort - Cakes aner ikke en skid om, hvad han skriver:-)
Det tager et par dage at vænne sig til og måneder at vænne sig af med.
Honda - Nu med dobbeltkobling