Hvis udskfitning af BB potter.. hvad skal jeg.... {{forumTopicSubject}}
Hej MCG,
Som nogen ved har jeg jo købt mig en sort BB fra 2001. Jeg har sidet på nettet, her på MCG, og andre sider og samlet/inspireret lidt info vederørende at style in BB en lille smule, dog ikke for meget.
Jeg fik sagt fra starten at jeg ikke ville skifte ud de orginale BB potterne for jeg kan godt lide hvordan de er standard, men efterhånden synes jeg at de siger ikke så meget fra potten. Jeg kunde tænke mig en lille smule mer lyd, men ikke så meget som Akrapovic giver (mindre).
Jeg skal sige jeg har ikke surfed/kigget rundt på MC potter endnu, jeg ville lige høre jers indput her på MCG først, hvis i har gjort jer nogen gode erfaringer på en BB eller lign.
Jeg er dog ude efter et krav, skal sige lidt mer en orginal potterne på min BB, skal være helt i Titanium, og skal være 2.
Og et sidetrack spørgsmål, nu når jeg ikke er så kyndig endnu når det kommer til rep/skiftning på MC'er kommer så dette spørgsmål. Orginal potterne som sidder på en BB, er det muligt at tage noget ud fra dem som giver den smule mer lyd jeg er efter (og stadigt lovligt), eller skal man bare købe nye potter 100%
Tusen tak for jers hjælpende svar, se om jeg kan få lidt insperation fra jers svar!
mvh
Hans
mar 2007
Følger: 31 Følgere: 32 MC-er: 11 Emner: 82 Svar: 3.005
apr 2012
Følger: 24 Følgere: 17 MC-er: 2 Emner: 48 Svar: 965
Tak for dit svar.
For at forklare lidt bedre, jeg kan godt lide lyde af Akrapovih potter når jeg står ved siden af og kigger på en MC eller lign. Men at have dem på og køre længre turer som jeg gør mange gange per uge Korsør/Købehavn og retur 3/5 dag i ugen så synes jeg lyden bliver lidt meget i det lange løb.
Som BB orginal potter er jo lidt af en symaskine lyd nogen gange
Men tak igen for din henvendelse Michael!
apr 2012
Tak for dit svar, men hvad mer precist er DB-killer, skal jeg tolke det som det lyder (Lyd dæmpere inde i potten)?
Og tak for navn på nogen ting jeg kan søge på, skal strax kigge se hvad det er. på forhånd tak!
apr 2012
http://www.twobros.com/cgi-bin/shopper?search=action&sku=005-6804&searchstart=0&template=Templates/TBRSearchResult-Simple-Hon-CBR1100XX-SO.html
Nogen som kender til lyden på disse potter her "Honda CBR1100XX Slip-On - Black Series Dual M-2 Titanium canisters" noget mindre en orginal potterne i omfang.
apr 2012
http://www.scorpion-exhausts.com/moto-intro.html?recordtype=MOTO
apr 2012
Okay takker for input
jul 2008
Følger: 12 Følgere: 29 MC-er: 8 Emner: 109 Svar: 641
Har org. potter liggende til min der er boret huller i.. Dem kan du få at høre..
Har et sæt delkevic potter på den nu, og syntes lyden er perfekt.. Der følger et sæt DB killere med, så lyden dæmpes en anelse..
Kører også selv 150km om dagen når jeg tager den på job, og syntes ikke lyden er for meget..
Men ellers kig i min profil på potterne som dog er i rustfri.
Håber du finder det perfekte til din fine Fugl
apr 2012
Jep bor lidt udenfor Korsør, så ikke så langt til Dianalund. Vil meget gerne komme over og se din BB og potter og høre lyden, er du også fri fra arbejde idag Mandag/tirsdag?
jul 2008
Følger: 12 Følgere: 29 MC-er: 8 Emner: 109 Svar: 641
Bare ikke det bliver aften..
mar 2007
mar 2007
feb 2008
Følger: 6 Følgere: 7 MC-er: 4 Emner: 12 Svar: 158
Kig forbi vores dejlig klub www.honda-blackbird.dk der finder du en masse svar på dine spørgsmål.
apr 2012
Allerede foran dig :P, afventer godkendels eller afslag hehe!
apr 2012
Okay, skal ud til brian imorgen og høre hans lyd, ellers fortalte brian mig at Allan L fra Hollbæk har et par Akrapovic med DB, som jeg så skal måske overveje, men igen jeg er mer til det rene rå titanium look en vad akrapovic er. Men skal serføligen give alt en chanse, så ser vad det bliver til. men tusen tak igen for jers svar og råd.
feb 2008
Følger: 6 Følgere: 7 MC-er: 4 Emner: 12 Svar: 158
Og så lyder de fantastisk
apr 2012
Okay så missede jeg nok noegt i forbi farten
Hvis udskfitning af BB potter.. hvad skal jeg....