{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
720 visninger | Oprettet:

Hvis udskfitning af BB potter.. hvad skal jeg.... {{forumTopicSubject}}

Hej MCG,

Som nogen ved har jeg jo købt mig en sort BB fra 2001. Jeg har sidet på nettet, her på MCG, og andre sider og samlet/inspireret lidt info vederørende at style in BB en lille smule, dog ikke for meget.

Jeg fik sagt fra starten at jeg ikke ville skifte ud de orginale BB potterne for jeg kan godt lide hvordan de er standard, men efterhånden synes jeg at de siger ikke så meget fra potten. Jeg kunde tænke mig en lille smule mer lyd, men ikke så meget som Akrapovic giver (mindre).

Jeg skal sige jeg har ikke surfed/kigget rundt på MC potter endnu, jeg ville lige høre jers indput her på MCG først, hvis i har gjort jer nogen gode erfaringer på en BB eller lign.

Jeg er dog ude efter et krav, skal sige lidt mer en orginal potterne på min BB, skal være helt i Titanium, og skal være 2.

Og et sidetrack spørgsmål, nu når jeg ikke er så kyndig endnu når det kommer til rep/skiftning på MC'er kommer så dette spørgsmål. Orginal potterne som sidder på en BB, er det muligt at tage noget ud fra dem som giver den smule mer lyd jeg er efter (og stadigt lovligt), eller skal man bare købe nye potter 100%

Tusen tak for jers hjælpende svar, se om jeg kan få lidt insperation fra jers svar!

mvh

Hans

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvis udskfitning af BB potter.. hvad skal jeg....
Kommentér på:
Hvis udskfitning af BB potter.. hvad skal jeg....

Annonce