{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
892 visninger | Oprettet:

Drosling af gsxr 400 {{forumTopicSubject}}

Min gsxr 400 har været droslet så vil jeg lige høre om der er nogen her inde der ved om de dysser den om når man gør det??
Har kun de plader de sætter i indsugningen nemlig.
Men når jeg vil vride øret på cyklen er det som om den ikke får benzin i 2- 3 sek og så kommer den der efter??
Nogen der kender til det problem


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Drosling af gsxr 400
  • #1   5. jun 2012 min gsxr 750, var også droslet i udstødningen.. i alle 4 rør, var der svejst en skive i, 2 mm inden i rørende.. 2 min med en drimmel, så var de ude, og det hjalp helt vildt på det;) havde faktisk kørt 2 mdr, med det lort i, og undrede mig over, at min kammier kunne smutte fra mig.. men det blev der sku lavet om på;)

  • #2   5. jun 2012 Så vidt jeg ved, er sådanne gsxr400 kun droslet i indsugningen med de 4 plader du selv nævner.
    - Men det er muligt de har måtte dyse den om, for at få den til at gå rigtigt med droslingskittet på, da det blev gjort.
    Min gamle. ZXR400 kørte hundrede procent upåklageligt efter jeg afmonterede droslingen, og uden at dyse den om.

    Men der er nok ingen vej uden om at få den forbi én som ved hvad han laver med et rullefelt. Så finder han ud af om der er blandingen den er gal med, og får fixet det smiley


  • #3   5. jun 2012 Det bliver jeg nok nød til så..
    Tak for svarene


Kommentér på:
Drosling af gsxr 400

Annonce