{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.505 visninger | Oprettet:

hjælp til nye dæk... {{forumTopicSubject}}

Hejsa...
jeg står og skal til at ha nye dæk men ved ikke hvilke dæk jeg skal vælge... jeg køre rigtig meget (12-15.000km år) så det må gerne være et dæk der kan klare nogle km... jeg køre alt lige fra motorvej til landevej og jeg kan godt li at lege i sving så de må gerne være gode til sving... håber nogle kan hjælpe smiley
go´sommer


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til nye dæk...
  • #1   6. jun 2012 Bridgestone har lavet et sports/touring dæk. BT023

    Review:

    http://www.youtube.com/watch?v=eTif-Bw0uj4

    Problemet med dæk er bare det virkelig splitter meninger smiley og hvad man er til..

    For der vil inden længe være 5-6 andre svar med Metzeler/Dunlop/Pirelli/Michelin and so on smiley

    Du er så heldig at alle lader til at lave gode dæk.. Så helt galt kan det ikke gå.. Men lyder som om du gerne vil have nogen kilometer ud af det..

    Så jeg ville se på Sportstouring hvis jeg var dig.



  • #2   6. jun 2012 Selv på en maskine som din, kan du godt trække en hel sæson's kørsel ud af sådan et sæt Bridgestone BT23 - hvis ellers du holder dig fra at skrive dit navn med gummi på vejen.
    Ca. 2.4 bar foran, og 2.6 bar bagi, så er de såmænd temmelige friske at køre på, og kan sagtens følge med maskinen.
    Go sæson :o)


  • #3   6. jun 2012 Jeg er fortaler for Michelin Pilot Road 3.. Men det er jo en smagssag...

  • #4   6. jun 2012 Jeg har også gode erfaringer med BT023 dækket.
    Det er relativ fast på midten, så der vil først danne sig en "flad" overflade på midten, efter adskillige tusinde km.

    Jeg har kørt dækket på en tung cykel. BMW R1200RT.


  • #5   6. jun 2012 Michelin Pilot 2CT gør det også rigtig fint med god slidstyrke på motorvej/ligeud og godt greb i svingene.
    Har haft et sæt med på bane også, og det holder til rigtig meget og slides meget langsomt.
    Har hørt meget fint om 023, så du går sikkert heller ikke galt der, men jeg holder mig til 2 CT Ü


  • #8   6. jun 2012 Enig med Victor D

  • #9   6. jun 2012 siger mange tak for de bud der er kommet smiley

  • Carsten M
    Carsten M Tilmeldt:
    mar 2011

    Følgere: 1 Svar: 122
    #10   6. jun 2012 Tyske Motorrad har testet følgende dæk
    Conti Road Attack 2
    Dunlop Road Smart 2
    Metzeler Z8 M/0 (kan kun købes i Tyskland)
    Michelin Pilot Road 3
    Pirelli Angel ST
    Bridgestone BT-023
    Der er kun 10 points forskel som nyt og 7 point efter 4.000 km af 150 mulige.
    Placering i rækkefølge: Metzeler, Pirelli, Dunlop, Conti, Bridgestone, Michelin
    Metzeler er bedst i vådt, Michelin 2'er
    Conti er bedst på landevej, Pirelli 2'er
    Bridgestone er bedst i slid, Dunlop 2'er
    Testen er med i det nye danske Motorrad med Klavs Lyngfeldt som redaktør.


Kommentér på:
hjælp til nye dæk...

Annonce