2.265 visninger
|
Oprettet:
Caberg hjelme, erfaring søges.. {{forumTopicSubject}}
Nogle der har erfaring med Caberg hjelme ?
Ris/ros ??
sep 2008
Følger: 75 Følgere: 610 MC-er: 26 Emner: 383 Svar: 5.521
CABERG V2R
jan 2004
Følger: 17 Følgere: 13 MC-er: 5 Emner: 29 Svar: 296
og lidt vand på inderside af visir i kraftig regn.
Visiret holder sig ikke så godt oppe mere,men
Den er også godt brugt efterhånden
Skulle være rimelig sikker iflg tests.
Jeg kører med Rhyno flip up.
Overvejer en Schuberth eller Shoei næste gang.
Men den sidder nu godt, sådan en Caberg
feb 2006
Følger: 21 Følgere: 42 MC-er: 5 Annoncer: 1 Emner: 400 Svar: 2.364
dec 2007
Følger: 8 Følgere: 8 MC-er: 4 Emner: 5 Svar: 391
dec 2007
Følger: 4 Følgere: 10 MC-er: 4 Emner: 25 Svar: 763
Men rigtigt, hvis det regner kommer det ind og løber ned ad visiret, selvnår det er lukket.
jul 2008
Følger: 7 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 11 Svar: 67
mar 2007
Følger: 14 Følgere: 13 MC-er: 7 Emner: 39 Svar: 370
Mvh
nov 2010
Følger: 5 Følgere: 19 MC-er: 4 Emner: 202 Svar: 1.205
En opsumering kan siges at være
PLUS:: pris, sidder godt, solbrille
MINUS: vindstøj, visiret slutter ikke helt tæt i kraftig regn.
feb 2006
Følger: 21 Følgere: 42 MC-er: 5 Annoncer: 1 Emner: 400 Svar: 2.364
sep 2007
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 44 Svar: 520
Er 100 gange gladere for min X-lite 801-RR! Koster også over det dobbelte end den Carberg jeg havde, - men alle pengene værd.
Og ja, - Auto 85 i Nøvling forhandler Carberg, - gå langt uden om ham...
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 91 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.376
Har haft en carberg Rhyno, og jeg var godt tilfreds med kvaliteten. Ja, den har mege vindstøj, men når jeg ved jeg skal ud og køre motorvej, har jeg ørepropper i, og på alle andre veje står visiret konstant åbent.
Konen har en carberg J1 der er 10 år gammel, og den virker fint endnu. Den har dog ikke så meget støj, og visiret går stadig stramt og lukker tæt.
Har nu en marushin, som jeg har hørt godt om, men er umiddelbart ikke ligeså tilfreds med den som med min carberg.
Før min carberg havde jeg en Schubert C2. Der havde jeg flere problemer med løst og utæt visir.
feb 2006
Følger: 21 Følgere: 42 MC-er: 5 Annoncer: 1 Emner: 400 Svar: 2.364
apr 2009
Følger: 4 Følgere: 5 MC-er: 5 Emner: 8 Svar: 1.550
jul 2008
Følger: 7 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 11 Svar: 67
nov 2010
Følger: 5 Følgere: 19 MC-er: 4 Emner: 202 Svar: 1.205
feb 2006
Følger: 21 Følgere: 42 MC-er: 5 Annoncer: 1 Emner: 400 Svar: 2.364
Caberg hjelme, erfaring søges..