{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.117 visninger | Oprettet:

Louis.de fed service !! {{forumTopicSubject}}

Købte et KOSO ur til min knalleret for et par måneder siden, den har så opført sig lidt underligt da den resetter til 0:00 nogen gange når cyklen har været slukket ( og nej har ikke byttet rundt på tænding og 12v)

Skriver til louis.de kundeservice igår, og de ber mig skrive til deres tekniske afdeling med et billede af varen.

5 timer efter får jeg en mail om atmjeg ikke skal sende varen retur til ombytning eller rep, de sender bare en ny uden beregning, og den er allerede sendt til mig.

Det kalder jeg sku SERVICE !!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Louis.de fed service !!
  • #1   7. jun 2012 Det er sgu i orden!

• #2   7. jun 2012 De er generelt super fine hos Louis. Både online og i butikkerne.

• #3   7. jun 2012 sådan er det ofte når man handler i udlandet, jeg købte et batteri til min MC som ikke passede (på trods af at jeg bestilte det rigtige)

jeg skrev og forklarede dem problemet og tilbød at sende det gamle tilbage på deres regning eller få tilsendt et nyt som jeg betaler fuld pris for men de dækker forsendelsen..

1 uge senere fik jeg et nyt korrekt batteri GRATIS og fik lov til at beholde det gamle?! Tak England..!

• #4   7. jun 2012 Ja der er sgu't nogen problemer med deres service smiley

Man kan bare undre sig over man kan få sendt en pakke med hjelm og støvler fra Hamborg til Midtjylland for for 8 Euro penge, mens det koster 285 DKr at sende en pakke med støvler retur....

En anden gang bliver det sgu nok GLS eller DHL der får mine penge!

• #5   7. jun 2012 Man glemmer ofte at rose, men man brokker sig altid.

Så syntes det super fedt, at du kommer med et positiv udspil smiley

• #6   8. jun 2012 Har handlet ved dem 3-4 gange nu, de behandler altid ordren hurtigt, de sender hurtigt, og pakker tingene godt ind, og når man har et spørgsmål eller klage svare de altid pronto, så kan kun være meget positiv.

• #7   8. jun 2012 Kan kun tilslutte mig koret. De danske handlende kunne lære meget om kundeservice i udlandet desværre. Og hos louis bliver man altid behandlet rigtig godt

• #8   8. jun 2012 samme skete hos mig og logitech på mit z5500 anlæg. en lille fejl... LED lyset i displayet på forstærkeren var begyndt at blinke, skrev til dem.... nu har jeg to sæt smiley

• #10   8. jun 2012 Tilslutter mig også fanskaren Louis´og Logitech's service.
    Havde købt en Logitech Harmony fjernbetjening hos lortefirmaet Dansk It Lager (Nu Planet7), der viser sig at være defekt. Firmaet vil ikke anerkende at den er defekt, og måtte betale en regning på 400 kr. for at få den tilbage.
    Jeg retter henvendelse til Logitech Support, og får efter meget lidt korrespondance, tilsendt en helt ny fjernbetjening.
    Og hos Louis har jeg også sendt stumper retur og har altid fået god service

• #11   8. jun 2012 Ja det er sku en kanon butik. ikke så meget pjat med dem..

Ordnung muss sein..

Kommentér på:
Louis.de fed service !!

Annonce