1.835 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Lakering af Racer glasfiber kåbe i KBH. SØGES Lakering af Racer glasfiber kåbe i KBH. SØGES

Som overskriften siger, mangler jeg en autolakerer til dette.

Farve original Ducati rød.

Komplet ny glasfiber race kåbe til Ducati 1098

Lidt slibning samt spartling må påregnes smiley

Nogen som kender en god/billig autolakerer?

Mikkel / 24994746

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Miele vaskemaskine W1 selektion aktive - fejlkode 138. 1.000 kr.
  • Montering af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Nogle af stikkontakterne virker ikke på en af faserne 2.000 kr.
  • Haveaffald 500 kr.
  • Flytte kontakt fra midt på væg til gulvhøjde 714 kr.
  • levering og skift af gasslange til Weber Q300 gasgrill 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lakering af Racer glasfiber kåbe i KBH. SØGES
  • #2   16. jun 2012 Det lyder super godt.

Som sagt, komplet ny glasfibre kåbe i original Ducati rød inkl. slibning og grunder.

Ser frem til at hører fra dig...

• #4   17. jun 2012 Lyder godt.

Mvh. Mikkel

• #5   29. jul 2012 Jeg har samme spørgsmål - kan du droppe mig en linje Claus? De skal være tofarvede.

(kåberne er lakerere lige nu og kunne godt finde på at få dem lakeret om til vinter. Og mangler derfor en pris....)

• #7   30. jul 2012 Okay. Det er jo alligevel en del, men hør ham hvad det koster.

Det er ikke aktuelt lige nu da jeg har min lakeret sort, men det er helt sikkert aktuelt senere!

• #8   27. sep 2012 hvad mener du med spartling?? hvad skal spartles på kåben??

• #9   27. sep 2012 Overfladen på glasfiberkåber er aldrig 100% i orden og klar til lakering. Derfor må der påregnes at bruge til spartelmasse og slibetid for at de er 100% ok.

Btw, jeg har smadret et sæt kåber i den her sæson og skal have dem lakeret over vinteren. Er interesseret i at høre hvad din kontakt tager for to farver på et sæt banekåber (uden forskærm), men med prep.

• #10   28. sep 2012 ved godt de skal ha sprøjtefylder når de er nye.

hvad farve skal det være??

Hvor bliver farverne delt på kåben??

Hvis de er smadret skal jeg lige se det inden jeg kan gi en ordentlig pris??

• #11   28. sep 2012 De er lidt medtagede, men repper dem selv regner jeg med.
    Min nye 2008 Blade du kan se på min profil. Sort og fluorescerende orange. Farve under røven og så skal front og underkåben have noget orange også. Ikke noget kompliceret og indviklet farveskema.

Alt glasfiber arb er lavet når du får kåberne i hånden, så det burde være normalt prep arbejde på kåberne.

• #12   28. sep 2012 hvis det kun er det under røven der skal være orange er det ok.

Ok så bare fylder og maling efter du har afleveret dem??

• #13   28. sep 2012 Det var ideen.
    Skal lige se hvordan de ser ud når jeg er færdig med at reppe. Gik 50K over budget på race sæsonen, så sparer hvor jeg kan til vinter.
    Alle kåbedele skal indeholde orange og sort (der skal tilføjes til de andre dele ifht det på billederne - men intet kompliceret).

Kan du give et estimat på hvad du forestiller dig?

• #14   29. sep 2012 såvidt jeg kun skal gi fylder og maling og ingen opretning

Tror jeg kan lave et sæt for ca 4000.-

Kommentér på:
Lakering af Racer glasfiber kåbe i KBH. SØGES

Annonce