1.102 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Omlakering af R6 Valentino Rossi Omlakering af R6 Valentino Rossi

Hej MG

Jeg går lidt med tankerne om at omlakere min R6 Valentino Rossi Edition til Hvid, da skjoldene på venstre side skal restureres efter tidligere ejers styrt..

Men jeg er lidt i tvivl om det forringere motorcyklens værdi, samt at det skulle bliver svære at sælge den igen..?

Kunne godt tænke mig at høre jeres meninger, vil i holde jer væk fra den, hvis i ved den har været nede og ligge?

På forhånd tak

Chris

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af tagplade 1.200 kr.
  • Udskiftning afdørhåndtag til altandør 1.200 kr.
  • Altandør 1.150 kr.
  • Tætning af ovenlys vinduer 1.000 kr.
  • Ophæng af stort spejl i opgang 500 kr.
  • Hænge TV op, hænge hylde op og hænge gardiner op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Omlakering af R6 Valentino Rossi
  • #1   21. jun 2012 Jeg ville Klar foretrække en org. lak...

• #2   21. jun 2012 Få du den bare malet. Den er ikke hverken mere eller mindre værd af den grund.
    Tag evt billeder inden der viser en fremtidig køber hvorfor den fik ny farve.

• #3   21. jun 2012 ville være super hvis vi kunne se den jo....:)

• #4   21. jun 2012 Hvis det KUN er lakering, så betyder det vil ikke så meget???

Hvis motor osv. er det samme som f.eks. en r6 eller r1, så gør det vel ikke det store?

• #5   21. jun 2012 Alti alti hellere en cykel med pæn org lak hvis jeg skal købe.
    Er i 99/100 tilfælde lettere at sælge med original lak.

• #6   21. jun 2012 Hva er der forskel på ud over lak i den model ?

/KP

• #7   21. jun 2012 Cyklen har en nummereret plade ved "styret"... Ved ikke om der er andet..? smiley

Men ja, Det er nok forskelligt om hvordan folk har det med om det original lak, eller om det er en anden lak...

I dette tilfælde er der ikke andet der fejler noget på den, så den er jo lige så god som "ny", selvom den en gang er blevet væltet på værkstedet... smiley

• #8   21. jun 2012 Der er bare så få med den lakering at jeg synes det ville være en skam! (af hvad jeg har forstået er det en limited edition).. Men det afhænger jo også af hvor slemme ridserne er!
    Omvendt er det din egen cykel så du burde gøre hvad du selv føler for! Du kunne jo eventuelt købe et brugt kåbesæt og få det malet istedet.. Og på den måde beholde det specielle Rossi kåbesæt!

• #9   21. jun 2012 chris, du ska bare gøre som du selv synes. selvfølgelig er det en skam den er ridset, og selvom det er en limited edition er der pænt mange af dem, så der nok om 100år den blir mere værd els koster det bare at ha det sjovt. så find enten kåber på ebay i farverne el bare få den lakeret som du gerne vil ha den ska se ud. selvom det ens kæreste man nusser og plejer, ska hun os bruges smiley

• #10   22. jun 2012 Jeg holder altså også på at du skal give den et skud maling. men tag billeder inden, så ved man hvorfor den er blevet malet, jeg vil give lige meget for en cykel om den er omlakeret eller i org. lak.

God fornøjelse med det!

Kommentér på:
Omlakering af R6 Valentino Rossi

Annonce