1.530 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

veteran MC veteran MC

Hej gæve forum

Jeg går med tankerne om at skift min mc ud med en veteran mc ( en norton comando 850 )

men er det til at holde sådan en maskine kørene.
her tænker jeg mest på at få skaffet evt. dele til sådan en motorcykel??

eller om de bare den gang kunne bygge dem så de kan holde smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af betonaffald 2.500 kr.
  • Opgravning af rødder fra buksbom busk 1.000 kr.
  • Rengøring af køleskab og 3 fryse skuffer 700 kr.
  • Udskift S16 kraftstik 1.800 kr.
  • VVS-montering og -reparationer 1.040 kr.
  • Hæk klipning ca 12m og taget toppen af 4 træer de er ca 2 1/2 m 3.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  veteran MC
  • #1   24. jun 2012 okay det lyder jo ikke så tosset det var mest også bare om det var muligt at få fat i dele... det kunne jo godt være der efter hånden var udsolgt

• #2   24. jun 2012 Du kan stort set få alt til en Norton, så intet problem der. Men vælg modellen uden selv starter og få et moderne tændingssystem monteret.
    Ellers kik efter en BMW R90S eller en R100S der får du heller ikke problemer med reservedele, og så får du selv starter uden problemer smiley

• #3   24. jun 2012 det lyder jo dejligt....

det kan være du har nogle gode steder at købe dele smiley

og man kan jo se hvor fed sådan en BMW kan blive så den er også lige noteret smiley

• #4   24. jun 2012 Har hørt at Norton er de beste englændere !
    BSA drypper altid olie
    Triumph drypper altid olie
    Norton gør ikke ! bevis min x kærestes far havde en Norton comando der hver vinter stod inde i stuen på et gulvtæppe.
    hilsen Kenneth.

• #5   24. jun 2012 Skulle valget nu falde på en bimmer, så kan du stort set få alle originale reservedele helt tilbage til 50 ´er modellerne. De kan findes til små penge, er driftsikre og tåler at blive brugt vild og voldsom.

• #6   24. jun 2012 det er jo efterhånden mere og mere til loggne at prøve med sådan en veteran motorcykel

Kommentér på:
veteran MC

Annonce