751 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

gsxr gsxr

Hej jeg har sådan en gsxr 750 fra 07 og igår da jeg kørte en tur syntes jeg at der var en slags piben lyd. jeg kunne kun høre det ved lave omdrejninger men ved ikke om det er der altid. Den gør det kun når jeg kører i gear og syntes ikke jeg kan høre noget når jeg kobler ud og den bare ruller... nogen der har en ide til hvad det kan være eller er det bare mig der er ved at blive skør og tror jeg hører noget ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.
  • Hækklipning 2.800 kr.
  • Klip hængelås op 205 kr.
  • Blocked toilet 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  gsxr
  • #1   29. jun 2012 Der sidder nok en mus fast i koblingen smiley
    Mon ikke bare det er gearkassen der "synger" lidt?

• #2   29. jun 2012 Det kunne muligvis være din kæde der taler lidt når der er træk på... tjek om den skal justeres og smøres...eller om den er slidt ....

mvh

• #3   29. jun 2012 Busa jeg smurgte kæden da jeg kom hjem har dog ikke kørt efter den blev smurt da jeg lige ville høre jer herinde om den nu var på vej til at spræng i luften hehe

Rune ja det skulle ikke undre mig at der er sådan en lille fyr der sidder i klemme, hader bare når det sker hehehe

Men jeg takker for input

• #4   29. jun 2012 så må du lige give en melding, om det har hjulpet....

mvh

• #5   29. jun 2012 Det skal jeg gøre

• #7   29. jun 2012 1. Kør ind i siden..
    2. Fjern det egern den har indhaleret i indsugningen.
    3. Kør videre.

Ej spøg til side.. Er det i alle gear den gør det nr. og er det en meget høj piv lyd?
    Jeg køre selv altid med ørepropper, tager jeg dem ud og køre en tur lyder det pludselig som hele cyklen rasler og bare er et spørgsmål om tid før den springer i luften, så skynder mig at smække ørepropperne i igen og kører lykkelig videre uden lyde..
    Var bare et lille fif smiley

• #8   29. jun 2012 jacob b har fat i det rigtige smiley

• #9   29. jun 2012 Jeg syntes ikke jeg kan høre det i 5 og 6 og det er kun en svag lyd

• #10   29. jun 2012 Tror nu ikke det lyder til at være noget der har noget betydning, kør du bare videre uden de store bekymringer.. Bliver det værre så få det tjekket ved en mekaniker som selv kan høre problemet..
    Det med lyde kan jo være SÅ mange ting, og har man som her på et forum ikke selv hørt det, vil det jo kun være gætterier, som måske bare gør dig endnu mere bekymret..

Kommentér på:
gsxr

Annonce