{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  RUNA Forsikring go eller no go ?
  • #1   6. jul 2012 Jeg har selv RUNA og kan kun anbefale dem. Jeg ved via en kammerat, som er assurandør ved Top Danmark, at de yder en lige så god dækning, som Top Danmark, men at de bare er billigere. Det er jo så heller ikke alle der kan tegne forsikring igennem dem.

Mvh Bjørn

• #2   6. jul 2012 Runa er et datterselskab af Lærerstandens Brandforsikring, de har et tredje selskab, (Bauta mener jeg det hedder), og hver især forsikre de forskellige faggrupper.

Da jeg stoppede som skolelærer, blev jeg flyttet over i Runa .... om det er det billigste og bedste bør andre vurderer....Det er et solidt velfunderet selskab.

• #3   6. jul 2012 Har haft Runa de sidste 10 år uden nogen form for problemer, både bil, mc samt hus og indbo.
    Har ikke haft skader på bil og mc, så der kan jeg ikke sige noget, men har haft indbrud og rørskade som de dækkende.
    Så kan kun anbefale dem.

• #4   6. jul 2012 Har haft dem i 8 aar... aldrig nogen problemer... smiley HAr endnu ikke fundet et selskab der er bedre... Og der er ikke -20% ved tyveri som saa og sige alle andre har.. smiley det er mere en princip sag for mig... smiley

Kommentér på:
RUNA Forsikring go eller no go ?

Annonce