1.701 visninger
|
Oprettet:
Hvad står jeres omdr. på i tomgang.? {{forumTopicSubject}}
Jeg har en yamaha R1 som jeg synes gik rimelig lavt i tomgang. den stod på 1000, og jeg har sat den op på 1400 ca.. er det for meget? Synes det lyder som om det er der omkring men kan jo godt være det er hel forkert
Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 295 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.647
aug 2009
Følger: 3 Følgere: 3 Emner: 127 Svar: 816
sep 2011
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 32 Svar: 661
maj 2006
Følger: 112 Følgere: 87 MC-er: 10 Emner: 143 Svar: 4.068
feb 2006
Følger: 175 Følgere: 164 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.462
aug 2007
Følger: 5 Følgere: 5 MC-er: 3 Emner: 17 Svar: 411
aug 2011
Følger: 18 Følgere: 6 MC-er: 3 Emner: 23 Svar: 311
feb 2004
Følger: 4 Følgere: 4 MC-er: 2 Emner: 14 Svar: 30
mar 2008
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 191 Svar: 957
jun 2011
Følger: 7 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 22
Hvad står jeres omdr. på i tomgang.?