{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  GSX650F - fordele / ulemper
  • #2   11. jul 2012 Tak for indput til mine spørgsmål.

    Hvornår er den sidste model lavet?

    Nogle forhandlere har en fra 08 til 80.000 og andre har annoncer med samme mc, hvor der står 11 til samme pris. Så hvornår er den sidste model kommet på gaden?


  • Christian M
    Christian M Tilmeldt:
    jul 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #4   13. jul 2012 Jeg har en GSX650F fra '10.

    Den er umiddelbart i den lidt tunge ende, når du ser på specs, men jeg synes ikke at den føles tung overhovedet, men det afhænger måske af din egen størrelse. Jeg er 184 høj og vejer ind lige på den anden side af 100 kg, og der føles den på ingen måde klodset.

    Den har et godt overskud over hele skalaen, og er en god allrounder - den byder på gode muligheder, hvis du vil have en tur med hurtige sving, men den lidt mere oprejste kørestilling betyder også at den er til at holde ud på lange ture.

    Den har efter min mening af begge verdener uden at skarpheden går tabt. Selvfølgelig er en decideret sportsmaskine skarpere, men til gengæld bliver du godt smadret på en dagslang tur.

    Men igen - det afhænger af dit behov, hvad du vægter mest.

    Min har gået 17.000 nu, og der har kun været service-omkostninger, og en justering af gearskifter, som Carstens MC i Varde tog 250 for at ordne.

    Jeg har ikke oplevet det som en ulempe, at min er uden abs, men hvis du overvejer den fra ny, så ville jeg personligt nok pverveje med abs.

    Du kan tegne Suzuki-forsikring via If til absolut rimelige penge.

    Til prisen får du i mine øjne rigtig meget mc for pengene med en GSX650F. Den har fået super anmeldelser - tjek evt. youtube, der ligger en god håndfuld, som er meget positive.

    Men det er individuelt, så det er da bare ud og prøve.

    En anden mulighed er en Kawasaki Er6f, men den kender jeg desværre ikke.

    Men overordnet har jeg ingen klager over min - overhovedet.



  • #5   13. jul 2012 Hej Christian M.
    Tak for dit indlæg og beskrivelserne.
    Jeg er kun 174 og små 90 kg.
    Kører idag på en GS500F fra 08 og har ingen problemer med sædehøjden, så det har jeg nok heller ikke op GSX50.

    Forelskede mig i foråret i en VSTROM DL 650, men var alt for høj. Selv med ABBA popstøvler eller lign. kunne jeg aldrig nå jorden med begge fødder på samme tid. Pisse træls at være underhøj.


  • Christian M
    Christian M Tilmeldt:
    jul 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #6   16. jul 2012 Det tror jeg ikke du vil have - jeg kan sidde med begge fødder i jorden og stadig et rimeligt bøj i knæet, så det burde nok ikke vare et problem. Men ellers, ud og prøv smiley

Kommentér på:
GSX650F - fordele / ulemper

Annonce