{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.278 visninger | Oprettet:

hjælp til pris {{forumTopicSubject}}

Hej venner!
Jeg har et streetfighter projekt som kan ses på min profil, den er ombygget og kan sikkert ikke synes som den står ved mindre man ved hvad der skal til.

Hvad ville være realistisk at sælge den for? har næsten alle original dele fra klassisk look plus alle de nye dele som sidder på maskinen.

Tak for hjælpen på forhånd,

ps leder efter en dragstar, lowride, chopper, bobber el andet i den dur:) en volvo 940gl fra 95 kan komme oveni handlen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til pris
  • #1   7. jul 2012 ikke meget.
    har du bagenden du har skåret af stellet så den kan svejses på igen
    læste hvad du har givet for den, tror du kommer til at tabe en del desvære der er jo en del der skal laves for den kan synes.


  • #2   7. jul 2012 det var også hvad jeg regnede med, men hvad taler vi i pris?

  • #3   7. jul 2012 jeg ved ikke med pris.
    hvis jeg skulle købe den ville den nok være 15000-20000 værd hvis motoren er sund.
    men hvis du får fat i den rigtige køber måske mere.
    men held og lykke med salget.

    v.h
    nikolaj


  • #4   7. jul 2012 tusind tak, motoren er problem fri og har aldrig været belastet. Den eneste ejer før mig er en gammel mand som havde den stående i sin lade og købte den i sin tid som ny. Jeg kan sikkert få et par ekstra tusind for de mange dele jeg har opkøbt igennem tiden:)

  • #5   7. jul 2012 Den er ingenting værd desvære du har skæret i stellet så jeg ville sælge hvad der kunne bruges og så må du skrotte stellet selv om det bliver svejst på igen så bliver det ikke lovlig så det ikke meget være desvære ellers et stort stykke arbejde

  • #6   7. jul 2012 det kedlige er altid "sandheden" men det gode er at men ved hvor man står og kan tage det derfra:) Jeg tror jeg vil nyde maskinen lidt endnu da der trods alt er lavet en del ved den og den køre rigtig godt.

    bornholmer e: fed maskine, har noget at glæde mig til en dag når jeg får råd:)


  • #8   7. jul 2012 daler lidt... men 10 er også en slags penge:) men tror den er mere værd at beholde:) mange tak for jeres gode råd og svar;)

  • #9   7. jul 2012 det kan da godt ske stellet ikke bliver lovligt ved at du selv opbygger bagenden men hvis du kan bruge en svejser og en rørbukker er der aldrig nogle der kan se forskel og 10k er for lavt.





  • #11   7. jul 2012 hvor ser du der skal 10 til at syne den han skriver jo han har alle originale dele og at det er en årgang 81 er da ligemeget
    prøv at se hvor mange et 1100 du kan finde til 10k.
    men ville godt give dig ret i han skal beholde den med lidt arbejde kan den blive rigtig nice


  • #13   7. jul 2012 Elsker mcgalleriet!! I får virkelig sat mig på rette kurs igen, selvfølgelig skal jeg beholde den og gøre den færdig:) Tak igen venner!!

Kommentér på:
hjælp til pris

Annonce