1.087 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

GSXR1000K1-2-3-4-5-6 ???????? GSXR1000K1-2-3-4-5-6 ????????

Hej,

Ja så var jeg sgu så uheldig at sælge begge mine cykler....på samme dag, så nu står jeg uden motorcykel.

Jeg var 99.9% sikker på at min næste cykel skulle være en ZX12R......men gud hvor blev jeg skuffet, lånte en med hjem i et par dage (tak til MC Huset) og det er bare slet ikke mig. Alene det at skulle skifte fra Honda var en stor hurdle at komme over, men Honda laver simpelthen ikke en cykel der kan tilfredsstille mine behov, ja så skulle jeg da købe en SC44 igen,men vil gerne prøve noget med lidt mere power i, fik mig aldrig vænnet til de fånm som SC44 havde i forhold til min XX-Blade

Mine øjne er nu faldet på GSXR1000 som jeg egentlig sidder fortrinligt på og den kan jo næppe kaldes bovlam.

Enghave motor har 2 stående, hendholdsvis K3 og K4, er der nogen der kan forklare mig igennem de væsentlige forskelle på disse 2, evt kopi af MC-Revyen på de to.

Eller er der en cykel jeg overser ??? Jeg er 185cm og 115kg, så der skal også være læ til en Str. xxxl overkrop, egentlig var jeg fristet at ZX6R 636 men den er simplelthen for lille til mig.

gode råd og erfaringer modtages med glæde.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo bag kasse i mit skur 600 kr.
  • Sprøjtning af hvepseboer (app vil ikke tilføje billeder) 1.200 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  GSXR1000K1-2-3-4-5-6 ????????
Kommentér på:
GSXR1000K1-2-3-4-5-6 ????????

Annonce