970 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Hartzen / Tyskland. Hartzen / Tyskland.

Vi er nogle gutter som skal til hartzen, for første gang, på mc, her i uge 30. Så derfor hvis der er nogen som har prøvet det før kunne måske komme med nogle gode indspark til ture samt sjove fornøjelser . Ps vores base er noget som hedder BH 29 et forhåbenligt mellem godt bikerhotel.
God sommer til alle ( hvis den kommer)
Og tak for hjælpen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Utæt rørsamling 1.000 kr.
  • TV+tv bord og nogen hylder 700 kr.
  • Montering af induktionskogeplade 700 kr.
  • Fix a shelf 300 kr.
  • Opsætning af rullegardiner, 2 stk, og flytning af et rullegardin 800 kr.
  • Skiftet batteri på min Ford Fiesta fra 2013 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hartzen / Tyskland.
  • #1   11. jul 2012 Ah i skal glæde jer smiley der er sindsygt lækkert dernede.

I skal hen og opleve Kyffhäuser smiley 36 sving efter hinande.

Ellers er det bare at se på et kort, og planlæg et par ture rundt.. alle veje fører til noget godt smiley

Jo en ting til, der er en STOR tunnel dernede, den skal i helt sikkert også opleve, skal se om jeg kan finde lidt adresser..

Ked af jeg lige er gået af med min mc, ellers skulle jeg dælme også derned

• #2   11. jul 2012 arh stor og stor c")

den er ca 1km lang, hvis det er den ved rundkørselsen tæt på braunlage..

men fedt sted uden tvivl!

• #3   11. jul 2012 Mirza: Jo den er stor i forhold til det vi har i DK smiley og mange andre..

Men ok, alt med måde smiley

Men nej det er ikke den man kører i på vej forbi braunlage.. der er jo blitz der..

• #4   11. jul 2012 Den tunnel hedder vidst " Rappbodetalsperre "

• #5   11. jul 2012 Hej Michael Ja tak det vil være en hel del nemmer med link eller adresser. Det lyder til at du/ i har haft en god tur der til, vi skal ha et lille møde inden afgang så derfor gode ider er velkommen, tak for at du gider at hjælpe super:-)

• #6   11. jul 2012 Alt er stort ifht Dk smiley

nej sydtyskland og østrig der er nogle ordentlige tunneller smiley

• #7   11. jul 2012 Har ligeledes været i Harzen i den uge solen skinnede hverdag smiley det er en super oplevelse så nyd det i fulde drag. Kig på et kort og lav nogle fikspunkter på en gsp. Vi lavede ruter på 250-300km hver dag, hvilket var ok. Der er mange steder at køre og se. Værd dog opmærksom på nogle veje kan være lidt mere rampuneret end andre, mens resten er dejlige bredde, smalle og alt fra 20-180 graders sving i skovrige bjrege. Det er en kæmpe oplevelse og var et antiklimaks af karat at komme hjem igen smiley
    Havde et kæmpe smil på i alle sving og man idet man møder mange andre mc ister på turen gør man er en stor familie afsted. Vi skal helst sikkert afsted næste år. Måske til Østrig.
    Vi boede i en by der hedder Wernigerode, som er en hyggelig gammel by. Kan anbefales.

• #8   11. jul 2012 Nogle sving kan dog være lidt svære at overskue grundet den kræftige bevoksning, så tag det stille og roligt så skal det nok gå. HUSK det røde kort på alle turene skulle i mod forventning have et uheld. bare et godt råd fra en der selv var nede at ligge i en 10 grader kurve smiley Tog dog samme pas dagen efter uden bøvl og fik slidt dækken helt ud til kanten smiley Det er konge at have den følelse man ligger manskinen max ned i de hurtige og mange kurver. Og øllerne om aftenen smager MEGET bedre ovenpå en sådan super dag smiley

• #9   11. jul 2012 læs også indlæget fra igår

• #10   11. jul 2012 Kyffhäuser ved kelbra.. Afsted det går! Tager selv afsted med en 8 andre, på lørdag for uge 29 .. krydser fingre for vejret klarer op .. Vi tager så ned til Bikers Harmonie i 2 dage og snupper en tur med ham " simon " derfra.. han ligger og bruger 45.000 km i harzen på motorcyklen - så der er rig mulighed for at få en fed oplevelse ud af ham!

• #11   11. jul 2012 ARGH! Jeg havde en plan om at køre derned imorgen og toure rundt indtil søndag, men jeg har aflyst det. Jeg gider simpelthen ikke fedte rundt i regnvejr på mc. Så hellere ligge på sofaen og spille pik smiley

God tur! Jeg tager derned senere på året...

• #12   11. jul 2012 Hotel sauerbrey er også at fortrække,hvor ejeren selv kører mc,så fine garager til cyklerne natten over samt ok priser +indendørs pool :))

Go tur sydover.

Kommentér på:
Hartzen / Tyskland.

Annonce