Ny udstødning til min Streetfighter ?! {{forumTopicSubject}}
http://www.google.dk/imgres?imgurl=http://4.bp.blogspot.com/-2A_0Dg6WthQ/TsvxLtIYVbI/AAAAAAAAFQk/yHAthMxI4NU/s1600/CIMG2.jpg&imgrefurl=http://top-amzings.blogspot.com/2011/11/ducati-streetfighter-exhaust.html&h=480&w=640&sz=163&tbnid=jdce2P1PN8RYhM:&tbnh=90&tbnw=120&zoom=1&usg=__h7_TmWGA7Avj6vY5rPEQZDyL_vk=&docid=L_R7Lua9SwP4ZM&hl=da&sa=X&ei=51QBULmcFIzusgbB54jpBg&ved=0CE4Q9QEwAQ&dur=659
HOT ELLER NOT ??!!
Overvejer at lave det sådan på min fighter med en ny udstødning på mandag.. Da jeg syntes det er anderledes og speciel og ikke bare en bagvendt potte som alle andre har.. Jeg skal nemlig alligevel have lavet helt nyt rørsystem på min så kunne min smed jo give den et knæk i bunden så den kom til at se sådan her ud.. Det er en helt afkortet Yoshimura potte der kommer på.. Så kommer til at ligne meget det her.. Hvad siger i HOT ELLER NOT ???
apr 2008
Følger: 25 Følgere: 25 MC-er: 1 Emner: 229 Svar: 2.836
Især hvis du ikke bruger den i regnvejr:D
sep 2007
Følger: 20 Følgere: 22 MC-er: 2 Emner: 56 Svar: 1.962
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 11 Svar: 1.411
okt 2005
Følger: 24 Følgere: 26 MC-er: 3 Emner: 98 Svar: 822
okt 2005
Følger: 24 Følgere: 26 MC-er: 3 Emner: 98 Svar: 822
apr 2008
Følger: 25 Følgere: 25 MC-er: 1 Emner: 229 Svar: 2.836
Kan aldrig hitte forskel på jer to.
jul 2004
Følger: 126 Følgere: 140 MC-er: 8 Emner: 372 Svar: 1.535
HOT så bare kom igang og god arbejdslyst
nov 2005
Følger: 7 Følgere: 5 Emner: 46 Svar: 500
aug 2011
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 22 Svar: 243
Ny udstødning til min Streetfighter ?!