{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.397 visninger | Oprettet:

bremse skift antal km? {{forumTopicSubject}}

Hej mcg

Jeg havde et mindre spørgsmål ang hvor tit bremseklodser bliver skiftet?

Jeg har p.t kørt 31xx km selv. Skal jeg bare vente med et skift til 6000km service?

Umiddelbart når jeg kigger derned virker det som om der er masser af klods tilbage og slide på. Men forbremser piver til tider

Mvh søren


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bremse skift antal km?
  • #1   25. jul 2012 Jeg kører ca 20.000 km på et sæt bremseklodser i for.

  • #2   25. jul 2012 de skal skiftes når de er slidt ned... på en baneracer holder de næppe 3000 km... hvor imod på en goldwing der oftes bruges til langture ken de holde 50.000 km...

    jeg tvivler på at du skal tænke på bremser de næste 20.000 km.. smiley


  • #3   25. jul 2012 det kommer gevaldigt an på hvordan du kører cyklen. kører du morfar kan man jo på MC køre stort set uden bremser, da man kan motorbremse.
    når jeg selv tulrer afsted på min, så rører jeg kun bagbremsen for at få bremselyset tændt.
    men får den gas og man kører sjovt, så ryger der en del mere bremse smiley


  • #4   25. jul 2012 jeg vil sige jeg køre frisk kørsel. men motorbremser stort set kun. min tvivl faldt egentlig bare på. hvor mange km der er i et sæt klodser, men det nok også svært at svare på hehe smiley

    ang min tvivl til bremserne var egentlig mine forbremser har pivet lidt ved ned bremsningerne, det kommer og går fra tur til tur, men er det mon bare lidt skidt der sidder?


  • #5   25. jul 2012 Få renset dine klodser. De skal bruges og have noget varme.
    Jeg har tæsket en grim hornet fra 08, som jeg har i garagen. knap 9000km
    og den har fået fuld smadder, næsten altid.
    Intet nævneværdigt slid.
    Den bremser så også af helvede til, så det er nok noget værre pisbelægning...
    Ting skal bruges. Ellers går de til.


  • #6   25. jul 2012 Og ja, piveri er gerne skidt, fugt og fordi de synes deres ejer ikke gider lege nok med dem...

Kommentér på:
bremse skift antal km?

Annonce