{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.692 visninger | Oprettet:

REPSOL-betegnelsen på Honda´er {{forumTopicSubject}}

Hej MC-galleri

Nu er jeg -for jeg ved ikke hvilken gang- havnet i en repsol-snak igen.
Jeg har været vild med Repsol i flere år, men jeg har aldrig fundet ud af, hvad der gør betegnelsen berettiget. Jeg har spurgt Google og checket foraer på dansk, tysk og engelsk (nogle tilbage til 2006), men jeg kan ikke finde nogen, der finder frem til er facit (de fleste diskuterer bare, om de kan lide farven)
Jeg håber, der er nogle af jer, der kan hjælpe med at få nogle sandheder frem.

1. Er "Repsol" andet end bare farver (ift. en normal CBR)? Kan den noget andet, har den andre dele eller specifikationer?

2. Flere steder eg jeg stødt ind i "det er ikke en ægte repsol". Hvis det bare er farver, skal de så betyde at en ægte er født med repsol-farver fra fabrikken, og de andre bare er kits fra fx eBay?

3. Hvilke modeller og årgange er der lavet? Nogen snakker 2005-2009, mens andre siger kun 2005 og 2007 for at fejre Honda vandt et eller andet.
Nogen siger at den ægte Repsol kun findes i 1000RR. Der er jo både forskellige 900´er med Repsol-farver og 600´ere (Brdr.Jensen har fx en 600´er Repsol til salg lige pt.)

4. Jeg har set forskellige repsol-farver. Hvilke farve-versioner er der af de ægte Repsol´er?

Jeg håber, der er en Repsol-ekspert, der har tid til at hjælpe med
nogle rigtige svar.
Super mange tak for hjælpen smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  REPSOL-betegnelsen på Honda´er
Kommentér på:
REPSOL-betegnelsen på Honda´er

Annonce