{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.625 visninger | Oprettet:

leje mc i tyskand? {{forumTopicSubject}}

Jeg har desværre blevet nødsaget til at sælge min mc for hus køb, så savner temmelig meget at kører.... har hørt lidt rygter om, at man kan tage toget til tyskland, leje en mc og kører videre syd på. Det kunne jeg godt tænke mig til næste sommer:)
Så mit spørgsmål er om der er nogen der har erfaringer med det? Kender i nogen gode steder? Hvad er prisen ca? Gerne nogle hjemmesider, så kan jeg allerede begynde at sparer sammen og arrangere da min ferie er slut for i år.
På forhånd tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  leje mc i tyskand?
  • #1   1. aug 2012 Jeg har ingen erfaring i at leje MC, men prøv fx at google "Motorrad Vermietung" , så kan du få en ide om hvordan det fungerer og hvad det koster.

  • #2   1. aug 2012 Hehe jo tak, det er da en start smiley jeg kan bare kliene tysk:)

  • #3   1. aug 2012 Du kan leje mc i Oeversee ikke langt fra Flensborg, der ligger en prisliste som pdf nederst på denne her side: http://www.motorradtechnik.de/index.php?id=39
    Også i Flensborg, kan du eks. leje Suzuki mc´er hos http://www.suzukihaendler.de/home/frameset1.html . De har ingen prisliste på deres hjemmeside; men jeg ved de lejer ud, og at det ca. er samme prisleje som hos Wilhelmsen.
    Hvis du vil længere ned med toget, kan jeg anbefale Harzen, der er mange lækre veje at køre på. Der kan du så søge efter motorrad vermietung omkring den by du nu tager til for at se, hvad det koster der.


  • #4   1. aug 2012 Ja det lyder godt nok spændende Niklas. Jeg tænkte bare at jeg ville kører rundt til storbyerne på mc. Og når man ikke mc for tiden, tror jeg ikke det vil kede mig. Men kan godt se at det bliver alt for dyrt at leje, når man ikke må kører så langt igen på dem, med mindre det koster ekstra.
    Så kunne være fedt med en guidet tur. Som sagt fatter jeg ikke tysk, så ville være en smule bekymret at have dem som rejseleder.
    Er det ikke noget med at der er nogen danske grupper der arrangere turer man kan melde sig til? det kunne være man skulle starte med det?
    Kender i nogen grupper???


  • #5   1. aug 2012 Lige mht. km-begrænsning, så kan det jo sagtens være, at man kan leje andre steder uden begrænsning. Ligeledes kan det jo sagtens være, at det er billigere andre steder; men jeg tror alt andet lige ikke, at man får det "foræret" nogen steder, når man eks. vil leje mc i en uge.

  • #7   2. aug 2012 Jeg giver dig helt ret Hans Henrik. Banken ville kun låne mig penge hvis jeg kom af med den, og da jeg skulle mene at det er det rigtige tidspunkt at købe som førstegangskøber, gjorde jeg det.
    Jeg har først udbetalt et lån i 2015, og først der har jeg råd til mc igen, så ja jeg savner det voldsomt.....


Kommentér på:
leje mc i tyskand?

Annonce