3.733 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
8 Svar
schuberth S1 Pro vs. S2 schuberth S1 Pro vs. S2
Er der nogen der har prøvet at køre med begge 2 (ikke samtidig hehe) og kan sige om der er stor forskæl eller ???
Kan spare 1000 kr ved at tage en S1 Pro og det er da også en form for penge...
Og er der nogen der har set en mat sort S2 billigere end 3700 leveret ??
0 synes godt om
aug 2007
Følger: 53 Følgere: 102 MC-er: 15 Emner: 226 Svar: 3.248
jun 2007
Følger: 3 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 7 Svar: 54
mar 2007
Følger: 31 Følgere: 32 MC-er: 11 Emner: 82 Svar: 3.015
Jeg mente helt sikkert jeg skulle have byttet min s1 pro ud med en s2, men den har en anden pasform og sidder ikke så godt på mit hoved som s1.......
overvejer at købe en s1 pro ,og sætte den i skabet til senere brug ....
apr 2006
Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.542
Hvad angår forskellen på S1 Pro og S2, så tag et kig på denne side:
(link fjernet)
Af visuelle ændringer kan nævnes luftindtag og bespænding af hjelmen.
Hvad angår SRC (Intercom) som er annonceret til frigivelse allerede nu, så skal du sikre dig, at de har fået opdateret deres SRC i forhold til radio/RDS modtagelse. Der har været ganske mange klager over dårlige modtagerforhold- faktisk så intenst, at mange har brudt garantien ved at lave en ekstra antenne-montering. Problemet er ikke så meget hvis du kun kører i områder med god dækning, men hvis du f.eks. tager på langtur og kommer "helt ud på Lars tøndeskiders mark", så kan du samle voldsomt meget støj op, hvilket jo ikke er optimalt. Forøvrigt er Schubert's SRC (Intercom) system lavet af Cardo og baseret på den nuværende G4 model (se mere på www.cardosystems.com/scala-rider), men jeg har da en forventning om at næste generation af SRC også bliver baseret på Cardo's nyeste skud på stammen, nemlig G9. Mit slutbemærkning mht. SRC (Intercom) og Schubert skal være, at man bestemt ikke behøver at vælge SRC og Schubert's eget system. Man kan sagtens vælge f.eks. SENA, Midland eller den jeg til tid og evighed vil vove- og påstå er bedst, nemlig Interphone. Sidstnævnte er yderst attraktiv både i pris og hvad angår kvaliteten - selv fra F3 - er uden sidestykke! Her får du reelt indbygget noget Intercom som bruger Bluetooth og som virker - også med høje hastigheder! Som reference ift. F3 kan nævnes Hayabusa-kørsel på Autobahn med "pæn fart" og fuld kommunikation imellem driver & co-driver - no problem!
jan 2007
Følger: 58 Følgere: 58 MC-er: 1 Emner: 123 Svar: 602
apr 2006
Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.542
mar 2007
Følger: 31 Følgere: 32 MC-er: 11 Emner: 82 Svar: 3.015
Og jo der er sket en del .....
jan 2007
Følger: 58 Følgere: 58 MC-er: 1 Emner: 123 Svar: 602
schuberth S1 Pro vs. S2