{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
839 visninger | Oprettet:

Tur til Møn imorgen, fra Jylland. {{forumTopicSubject}}

Jeg tager fra Fredericia imorgen ca. ved 07 tiden, og er så på Sjælland 08:15, her mødes jeg/vi med René Wagner, her fra siden, og vi kører videre til Møn og omegn.

Er der nogen som kunne tænke sig at komme med på turen, så skriv lige hvor og hvornår I kan hoppe på. Vi kører hjem igen efter en god gang aftensmad på øerne. :o)

Mvh Niels

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skydedøre til IKEA skab + Diverse 849 kr.
  • gulvafhøvling 6.500 kr.
  • Flytterengøring af 54 kvm, 2 værelses lejlighed 1.500 kr.
  • Utæt rør under køkkenvask 1.350 kr.
  • Handyman to build a bed and drawer 540 kr.
  • Afmontering af kompresser på luft til vand system. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tur til Møn imorgen, fra Jylland.
  • #1   10. aug 2012 Ja jeg sidder allerede på Sjælland, men cyklen desværre hjemme i Århus smiley

Men I må have en god tur!

• #2   10. aug 2012 tænker at vi skal kigge på pandekagehuset i karrebæksminde, ad de små veje til møn, via stege hvor vi spiser lidt frokost hvis sulten har meldt sig, så videre ad de små veje til klinteskoven / møns klint hvor vi kan kigge på geocenter + klinten.

hvis vi ikke har fået nok anbefaler jeg enten nyord, hårbølle ved stranden eller måske at vi svinger nordpå via præstø og faxe til stevns klint smiley

evt tidlig aftensmad i præstø som slut, jeg skal ikke for sent hjem pga småbørn smiley

• #3   10. aug 2012 Det lyder fint René, Marlene og jeg kører imorgen tidlig. Hvor skal vi mødes og hva kl?

Kommentér på:
Tur til Møn imorgen, fra Jylland.

Annonce