{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
428 visninger | Oprettet:

racing4fun {{forumTopicSubject}}

er der nogen her inde fra der har været med til deres arrangementer og hvad synes i om det?
jeg synes selv at det lugter af en lidt for stor pengemaskine.
alt for mange kører til en for lille bane, og de sagde at billederne kom på deres galleri 3 dage efter vi kom hjem der er nu gået 7 dage og jeg har ikke set noget, det er et dårligt koncept.
hvad er jeres erfaringer?
mvh rené c
mvh rené c


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  racing4fun
  • #1   18. jun 2006 De er alfor lang tid om at lægge deres billeder ud, og det har de altid været...
    Men deres arrangementer er rigtig gode! Har kørt med dem siden 2003, og deres sikkerhed er bare i top! Har prøvet de billigere team-trackday.dk og de var også gode, men der var altså også det mindre sikkerhed!
    Så jeg syntes de ekstra penge er givet godt ud! Det er bare min holdning...

    Mvh. Rune


  • #2   18. jun 2006 har ikke prøvet team-tracday så dem kan jeg ikke udtale mig om.
    men ja sikkerheden er iorden og det er fint med de maskinsyn.
    men stadig for mange på banen.
    var med dinvenbike i poznan der var den sammen sikkerhed ang ambulanse. dog ingen maskinsyn det kunne de godt indføre da det jo også er en del af sikkerheden.
    rené c


  • #3   19. jun 2006 Rene har lidt ret i at det lugter lidt af pengemaskine. 1350 for en enkelt dag er mange penge, men til gengæld er der også styr på alt.

    Var selv et smut på Knutstorp d. 9 juni og kan kun varmt anbefale et arrangement med racing4fun. Bestemt ikke sidste gang at jeg har lagt penge i deres kasse, selvom jeg synes det er mange penge.

    Alt klappede perfekt og passene startede til tiden, dog udsat en enkelt gang, da banen skulle ryddes efter et styrt. Surt at få ædt halvdelen af et pas, men på den anden side, skal man jo bare glæde sig over, at banen er i ordentlig stand.


  • #4   19. jun 2006 ja 1350 kr 300 kr for strøm og 100 kr pr digital billede.
    og skulle springe 2 pas over inden man kunne få strøm.
    det kalder jeg ikke styr på tingen
    fik en skideballe over jeg tog nogle billeder det måtte jeg kun i pitten da der var en fotograf der nok skulle tage billeder af dem der kørt
    da jeg var nede og køre for dinvenbike
    kostede det 2500 for 3 dage på banen og en lidt federe bane med ny belagning.
    strømmen er gratis.
    en cd med 827 billeder taget af en prof 60 kr
    og så er de ansvarlige nede på jorden og til at snække med.
    mvh rené c


  • #5   19. jun 2006 det var forresten en middag og en reklame trøje med i prisen.
    vi havde en med der havde glemt sit pas og karolina der står for det gjorde alt for at hjelpe.
    der bliver lavet en dvd af de svenske instruktøre for de dage vi var der. http://poznan.wheelie.se/






  • #6   19. jun 2006 Tingene er jo generelt lidt billigere i Polen smiley

    Mvh. Rune


  • #7   19. jun 2006 ja det er generalt billigere i polen.
    så kunne man køre en tur til gottlandringen der kan man køre for 1800 svenske kr i 3 dage men det må du ikke sige til nogle. der er 480 km fra malmø og færgen koster 730 for en retur.
    vil du med rune


  • #8   19. jun 2006 Kunne være fedt nok!

  • #9   19. jun 2006 Er der ikke nogen der kan smide nogle gode hjemmesider ud på de steder og events der bliver nævnt. Kender godt R4F og Team Trackday, men hvad med Poznan og Gottlandringen? ... og er der andre goder steder og muligheder?

  • #10   19. jun 2006 (link fjernet)

    Har de fleste links smiley

    Mvh. Rune


Kommentér på:
racing4fun

Annonce