925 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Læderdragt/kvalitet ? Læderdragt/kvalitet ?

Hvad er jeres erfaringer med kvaliteten af læderdragter ?
Jeg skal ud og finde en 2-delt læderdragt, men har ikke råd til af smide 8-10 k efter sådan en...

Har set en vanucci (staves sikkert anderledes) hos Louis til en meget billig pris...
Men er også forelsket i en Arleen Ness dragt (som jeg har prøvet på)...
Har også overvejet en dragt af et eller andet ukendt mærke, som LC Racing forhandler...
Eller den 2-delte sort/grå Prexport, som i MC nøglen....

Kan det betale sig at købe de billige modeller eller skal man grave dybere i lommerne ?

Nogen gode råd, inden købet ?

MVH
J.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Luge ukrudt 1.250 kr.
  • Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Fjerne bænk og reparere knækket nøgle i kælderdør 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Læderdragt/kvalitet ?
  • #1   18. jun 2006 Hejsa
    tag ud og prøv nogle dragte og find den du vil have så køb den her (link fjernet) de er meget billige

mvh
    alex

• #2   18. jun 2006 Jeg har en 2 delt dragt fra prexport. Den koster vist 6000 kr. og er en ældre model. Den er Ok. Har en kammerat dr kører i modelen til 4000. Den også ok. Men køb en lille størrelse, så sidder den bedre smiley
    Den mangler måske lidt polstring indvendigt i dragten, men man kan sagtens kører "uden" bukser på og i T-shirt. For 6000 for du deres lidt bedre og noget nyere sportsdragt. De er OK.
    Vanucci har kun set. Der ser ok ud.
    www.theducklings.dk

• #3   18. jun 2006 Hej

Jeg kører med 2-delt Vanucci fra Louis (pris ca. kr. 3.500,-). Kan varmt anbefales. Super kvalitet - tåler let sammenligning med dem her i DK. Du får meget mere for pengene i Tyskland, samt 10x større udvalg.

Jesper

• #4   18. jun 2006 Har købt min her virker som en ok kvalli (link fjernet)

• #5   18. jun 2006 Alex:Synes ikke du kan vær bekendt at direkte at opfordre en person til at bruge kostbar tid af en forhandler, til at tage derud prøve nogle dragter, bare for at bestille i tyskland, det er det mest svinske man kan gøre, ved du hvor meget man har lst til at pande folk en oven i hovedet når man har stået og brugt mellem 1-2 timer på at give dem en personlig og god betjening, for de så bestiller i tyskland, så kan du måske forstå hvorfor det er så dyrt her herhjemme, det var sgu noget andet hvis man vidste at man ikke kan skaffe varen hjem til kunden, jo så opfordre man dem til at hente i tyskland, men så er det også en helt anden side af sagen, husk lige det en anden gang før du UDNYTTER andres dyre tid og hjælp!!!!

Charlotte

• #7   19. jun 2006 charlotte...så må de jo sætte priserne ned, til konkurrence dygtige priser...

• #8   19. jun 2006 Jeg har lige fået et sæt hjem fra tyskland jeg fandt på ebay... heder tschul b401

kostede mig 1900 kr. for dragt og lang rygskinne og forsendelse.

Det er min første dragt og har aldrig prøvet andre så har ikke noget reference punkt... men umiddelbart virker kvaliteten fin. det eneste der er galt er at skallerne i dragten ikke sider helt fast så de kan rygge sig lidt når man tager dragten på... men når først den er på bliver de hvor de skal! nåja rygskinnen virker for plastik agtig... tror jeg skifter den ud når der bliver penge til det

• #9   19. jun 2006 Det hele var selvfølgelig nyt! 2 delt læder

• #10   19. jun 2006 Jonas: Jamen hvis du betaler når, når forretningen er gået konkurs, motorcykeltøj/udstyr har ikke sammen advance som hvis du går ned og køber en t-shirt til 200kr eller levi'sbukser til 900kr der er advancen over 200%, typisk ligger den mellem på 20 og 40% på motorcykeltøj/udstyr og ja så skal man lige lægge de renter oveni som det koster at have varene på lager, jo længere tid de ligger, jo mindre tjener forhandleren og så har vi jo også noget der hedder SKAT herhjemme...

Dog skal jeg ikke sige mig fri og sige jeg ikke selv køber i udlandet, men det er KUN når de ikke kan fåes hjem inde for en rimelig tid eller det ikke kan fåes i europa..

Charlotte

• #11   19. jun 2006 J.(sydsjælland): Husk at pudse din dragt mindst 1 gang om måneden, gerne hvar 3 uge hvis du bruger den dagligt, og hvis du har været gennem en regn byge, så puds den hvergang, med både lædersæber og fedt, det kan købes i alle hesteudstyrs forretninger, du kan storset gøre din læderdragt vandtæt ved god pleje + at den holder sine farver meget bedre!!! Hvis du er i tvivl om hvordan, så spørg i hesteudstyrs forretningen... smiley

Mvh Charlotte

• #12   19. jun 2006 charlotte
    jeg kan ikke forstå det med advansen.
    de betaler jo også skat i tysklang dog er momsen lidt billigere.
    har godt nok selv købt min her i dk men kiggede i louis først men der var ikke det ønskede sikkerhed i.
    så betalte 3000 mere men det er jo heller ikke meget hvis jeg kan undgå et evt brud.
    men kan godt forstå hvis folk køber i udlandet.
    og det med at de prøver i en butik her hjemme kan jeg ikke se noget galt i.
    jeg bruger masser at tid på at regne tilbud ud og hvor det nogle gange er andre der får opgaven eller at det slet ikke skal laves.
    men de ville lige se hvad det kostede.
    eller der kommer polakkere og laver det eller nogle der laver det sort.
    sådanne er det bare.
    mvh rené c

• #13   19. jun 2006 jeg har det lidt på samme måde, på mit tøj er det kun 500 kr man sparer uden forsendelses omkostminger, i øvrigt fik jeg mit billigere end man kan få det i tyskland ved kroon i århus, men har efterhånden også snart lagt 150kilo dernede

• #14   19. jun 2006 Ronni: Så har du godt nok købt mange dragter smiley

• #15   19. jun 2006 Takker alle sammen for svarene smiley

God sommer derude på vejene til alle...

MVH
    J.

• #16   19. jun 2006 ahhh jeg købte min cykel dernede!!!

Kommentér på:
Læderdragt/kvalitet ?

Annonce