{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MotoGP - En "lille" sviner til Rossi fra Stoner.
  • #1   15. aug 2012 Haha Tro på at Rossi ikke vinder..

• #2   15. aug 2012 Helt enig med Stoner!

• John  S
    John S Tilmeldt:
    jul 2012

Følger: 1 Svar: 137
    #3   15. aug 2012 Det er fandme en god sviner! :o) Og fuldstændig fortjent efter alle de ting Rossi sagde at Stoner gjorde forkert. Rossi har været virkelig ringe for Ducati, både resultat og udviklingsmæssigt. Han troede det var lige til at vinde på Ducatien fordi Stoner fik resultater på den. Man må sige Rossi tog meget fejl af egne evner.

• #4   15. aug 2012 STONER DU ER #1... Kom tilbage til Ducati!!!!

• John  S
    John S Tilmeldt:
    jul 2012

#5   15. aug 2012 Synes han skal til Yamaha hvis han kommer tilbage, kunne være sejt at vinde vm på 3 forskellige mærker! :o)

• #6   15. aug 2012 Jamen lad os da alle mindes gode stunder de to imellem - fks:
    http://www.youtube.com/watch?v=sfPM77TsGaA

• John  S
    John S Tilmeldt:
    jul 2012

#7   15. aug 2012 OY05: Kan du ikke lige finde alle Stoners 23 sejre på Ducatien også? Det var gode stunder de 2 imellem.
    Bare find alle Rossis sejre på Ducatien nu du er igang...

• #8   15. aug 2012 Tjaeee hva ka man sige....det er ikke Alt der går op i en højere enhed. Mark knopfler er en fantastisk guitarist, men han falder igennem i et band som Metalica........... Rette mand til det rette værktøj i rette omgivelser.

• #9   15. aug 2012 Stoner gjorde en fantastisk indsats ved Ducatti, det skal man ikke kimse af, men det gjorde Rossi dæleme også i samme stil hos Honda og Yamaha..... Som jeg husker det var Yamaha lige så håbløs håbløs bagud indtil Rossi satte sin doctor røv i det sæde

• #10   15. aug 2012 Hader Stoner.. Håber fanme Rossi slår ham igen på Yamaha'en så alle honda fanboys kan lukke kæften.

• John  S
    John S Tilmeldt:
    jul 2012

#12   15. aug 2012 Hvis Rossi alene var skyld i Yamahaen virkede(efter et komplet designskifte) hvorfor har han så ikke gjort det samme med Ducatien? Og hvem skal have skylden for den ikke særlig gode Yamaha i 2006 og 2007? Rossi får en cykel i hånden der skal justeres her og der, men han har intet at sige i designfasen af en cykel.

• John  S
    John S Tilmeldt:
    jul 2012

#13   15. aug 2012 Nik N: Stoner trækker sig tilbage næste år, så Rossi kan aldrig slå ham mere. Ikke at han kunne i forvejen, for Stoner er jo langt den mest vindende af de 2, i den tid de har kørt i samme klasse.

• #14   16. aug 2012 "for Stoner er jo langt den mest vindende af de 2, i den tid de har kørt i samme klasse" ............... ahhh hva'for'noget...............

• #15   16. aug 2012 @John S. Selvfølgelig var Rossi ikke alene skyld i at Yamahaen virkede, men du kan da ikke komme uden om at ham (og hans team) har en meget stor rolle i den sag. Jeg kan jo spørge dig, hvis Rossi ikke havde betydning for at Yamahaen kom til at kunne flytte sig, hvorfor hang den så så langt nede i feltet indtil Rossi og Co kom til fadet?
    Da han kørte Honda, var han endnu mere suveræn end Stoner har været på Hondaen, selv om det er en top bike. Jeg kan huske løb hvor Rossi røg af, samlede skidtet op, hentede de tabte placeringer og vandt alligevel.
    Det kan også bemærkes at det var i de gode gamle dage før tracktion control kom og hjalp til at tøjle alle de HK de har, så hvis jeg skal skyde lidt igen på Stoner så kunne han ikke følge ligeså godt med dengang de selv skulle tøjle bæsterne smiley Mig bekendt var Duc. fremme i sandalerne med netop de tekniske hjælpe midler (tracktopn control, launch control etc) så det har bestemt ikke været Stoner til ulempe da han vandt på Duc.'en.

• #16   16. aug 2012 John S.... her bare et lille pluk fra Wiki

Stoner
    110 starter i MotoGp
    37 sejre

Rossi
    208 starter i MotoGp
    79 sejre (hvoraf de 46 er på Yamaha og resten på honda)

Kan du selv regne resten ud................ ?

Marco Melandri blev bedt om at gå til psykolog da han ikke mente sig istand til at køre Duc'en, der har - og der vil ikke blive nogen i lang tid fremover, der udover Mr. Motorcycle Troy Bayliss og hans hellighed Hr. Stoner der har formået at køre en Duc først og stregen.... tænk på Yamaha og Honda i den sammenhæng, jeg kan godt komme i tanke om flere forskellige, der har formået at vinde på dem !

Da Stoner vandt WM på Duc'en - er der ingen tvivl om at de havde et lucky punch med den mc, vær ikke naiv og tro - at den MC har bare så meget som en skrue tilfælles med den MC Rossi har henslæbt 1 1/2 sæson på.
    Og hvis Stoner er og var så fantastisk dygtig - hvorfor skiftede han så væk fra Duc .. ? og hvorfor vandt han ikke bare alt på den Duc .. ?
    Faktum er - at Stoner måske er en brilliant chauffør, men et ikon for sporten .. NEJ !
    Der bevæger Rossi sig på linie med legender som en Agostini, Joey Dunlop & Troy Bayliss

• #17   16. aug 2012 OY05 . Hehe
    Du kan squ godt regne med at cyklen var så tæt man kommer på 100% den samme cykel som stoner kørte på, da Rossi startede på den. Han har så siden ændret en ting eller to ved den, men har hele tiden haft muligheden for at gå tilbage.
    Og da stoner vandt på den var det uden tvivl som han selv sagde, den dårligste cykel i feltet. Grunden til han vandt var bare han havde talent nok til at vinde på en cykel der er så meget dårligere end resten.!
    Grunden til han skiftede væk fra duc er der jo nok en del grunde til, et er nok at han fra starten har sagt at det er en skod cykel og grunden til han engang i mellem var i stand til at vinde, var han var så meget bedre, og i stand til at vinde på en dårlig cykel.
    To er nok penge, prøve noget nyt, og komme over på en bedre cykel.

• #18   16. aug 2012 Synes det er meget sjovt at da stoner kørte på Ducati hvor han sagde at det var den dårligste cykel i feltet, var der ingen der var enige og alle sagde han kun vandt fordi det var den bedste.
    MEN når Rossi kommer der over og siger det, så er det helt rigtigt og det er jo selvfølgelig ikke den samme cykel som Stoner sagde det på. Haha smiley

• #19   16. aug 2012 Vowwwwwww Boris, altså du mener den Duc Stoner blev verdensmester på i 2007, i store træk var den mc Rossi satte sig på i 2011 .. ?

Og hvis Stoner nu er den mega chauffør, så er det mig en gåde hvorfor, at en Lorenzo fører WM 2012 .. ?
    Eller skal det bare tilskrives den elendige MC han er belemret med lige nu .. ?

• #20   16. aug 2012 Der er ikke noget bedre end en "Min far kan tæske din far"-diskussion:-D

• John  S
    John S Tilmeldt:
    jul 2012

#21   16. aug 2012 Oy05: hvor mange sejre har rossi siden 2006 ifølge wikileaks? Du kan jo ikke forvente stoner skal vinde over rossi hvis de ikke kører i samme klasse? Kan du regne det ud? Det er vist 23 ikke? I deres ducati karriere står den 1-0 i vm og 23-0 i sejre, altså på den cykel du kalder et skod...og det har du ret i! Rossi sagde stoner ikke prøvede hårdt nok på ducatien, hvad kalder du det rossi har gjort på den? Der har været tc system på gp cykler siden de sidste 500 og altså på rossis rcv 211. Ydermere ejer yamaha magneti-marelli så du tror vel ikke at ducati havde bedre tc end yamaha? Men når du nu selv er inde på det, er stoner der bruger mindst tc af ALLE kørere! Skal se om jeg kan finde linket til artiklen hvor nakamura der skam roser stoners finføling der rent faktisk er bedre end tc ifølge ham. Hve m udviklede yamahaen i 2006? Det var måske ingeniørerne der gjorde det dét år og ikke rossi?

• #22   16. aug 2012 Godt indlæg der Jeppe :o)

• #23   16. aug 2012 John...ikke med et eneste ord har jeg nævnt en lyd om TC i nogen af mine indlæg.. så jeg aner ikke hvorfor du afholder denne docering om hvem der ejer hvem i elektronik verden og TC ... ?

• John  S
    John S Tilmeldt:
    jul 2012

#24   16. aug 2012 Sjovt at rossi har fuldstændig de samme klagepunkter idag som stoner har haft siden han satte sig på ducatien første gang? Så der er nok nogle grundlæggende ting der er meget ens? Bortset for deres resultater på skoddet...

• John  S
    John S Tilmeldt:
    jul 2012

#25   16. aug 2012 Oy05: det med tc var til Allan h. Har du fået kigget på wikileaks?

• John  S
    John S Tilmeldt:
    jul 2012

#26   16. aug 2012 Troy bayliss et ikon for sporten?! Jeg kan virkelig godt lide ham, men det er for langt ude.

• #27   16. aug 2012 John S -

Du mener nok Nakamoto (HRC.boss), interviewet hvor han bl.a. omtaler Stoners brug af TC, kan findes her -

http://www.gpone.com/index.php/en/201206077166/Nakamoto-la-Honda-minaccia-il-ritiro.html

• John  S
    John S Tilmeldt:
    jul 2012

#28   16. aug 2012 Tak Michael det var ham jeg mente :0) kan se jeg har lavet mange skrivefejl, håber pointerne var klare. Svært at skrive indlæg på mobil smiley

• #29   16. aug 2012 Altså John... Da de startede 1000CCM i MotoGP, mener du seriøst de havde TC????? Så virkede Rossis, og ikke mindst den kære (savnet) Gary Mccoy's sgu ikke særlig godt smiley Jeg kan da huske mange gange hvor Gary kom flyvende rundt om hjørnerne som en speedway kører med +200 km/t og blå rør fra bagdækket. Jeg syntes at have læst at de mappede tændingen ift fart, så den ikke smed kørende bagover ved accelration fra lavere fart, men det er ikke det samme som den TC jeg tænker på der justerer power ift hjulspind.

Iøvrigt, for the record, syntes jeg også Stoner er en sublim chaffør (ja det er Lorenzo og en masse andre i øvrigt også) jeg syntes bare det er lidt tamt er at udråbe Rossi til ikke at være en dygtig pilot, for det er noget pladder IMO.

• #30   16. aug 2012 Her lidt mere fra Stoners "angreb" -

"I just feel completely sorry for Ducati that he has gone there and done nothing but complain about the bike, and obviously they now have a bike that can do well because he keeps getting beaten by Nicky and Hector (Barbera), and that is nothing to be proud of," Stoner told European media. "We heard all this stuff about how he was going to lead Ducati to greatness, and we haven't seen any results."

"They ate their words from day one," Stoner said. "(Crew chief) Jerry (Burgess) saying that it would take him 80 seconds to fix that bike and that it was a simple issue, and now they have had pretty much two years on the thing have not made any inroads. Valentino got his best result in the dry virtually in his first race on the Ducati supposedly with shoulder injuries, and I haven't seen any improvement over the past two years, and this is disappointing.

"I feel sorry for the people behind that bike. Valentino obviously doesn't want to push limits and ride a bike that is not perfect. He has admitted that. If he's had a bike that is that good in Yamaha before and hasn't had to push when the bike is not perfect, then God knows how good that bike is.

"Obviously, he doesn't want to put the effort in with Ducati. It is disappointing for them that they're doing all they can, and he is not even trying to get the best out of it.

"There are certain riders in this paddock who have considered themselves test riders who can lead a manufacturer in the right direction and Valentino has certainly proved himself not to be the case with Ducati. It is just obvious that he needs an extremely good bike to be able to win. It is blatantly obvious that he can't win with a Ducati and make it competitive, so he's looking for the first option out. He said he wanted to finish his career with them, and now he wants to jump ship."

• #31   16. aug 2012 Nå... men så var hans TC jo nok bare defekt her
    http://www.youtube.com/watch?v=KPIHfg3KJEY
    Sjovt den "elendig" kører ikke blev smidt af den Honda i en fart

• #32   16. aug 2012 Garys TC var vist også dårligt justeret denne her dag smiley

http://www.youtube.com/watch?v=7arxrEPoBVI

• #33   16. aug 2012 Mat Oxley-kommentar til Rossi's skifte til Yamaha -

"Rossi’s ability to do the same – switch back and forth between race mode and joke mode – hasn’t been of much use during the past year and a half. But now we know he’s going back to Yamaha, the question arises of what kind of celebration might he be planning for his first win on the 2013 YZR-M1?

If he manages to win a race, that is. Rossi will be trying harder than ever to remind people that he’s fast and I believe that he will win races once more, but I’d be very surprised if he were to beat team-mate Jorge Lorenzo to the World Championship. Lorenzo and the Yamaha are as one, the rider’s glass-smooth riding style and the motorcycle’s friendly character perfectly matched. Even back in 2010 the Spaniard and his crew chief Ramon Forcada were getting more out of the M1 than Rossi and Jeremy Burgess. Now Lorenzo has had an extra two years with the bike, while Rossi has struggled to find his confidence with a motorcycle that has defeated him at every turn.

We will see a new Rossi next year: someone who’s fully failed for the first time in his life. It will be fascinating to witness him going back on the attack, having made a major tactical retreat.

Not that it’s a tactic that’s met with much success in premier-class GP racing. In 1983 Barry Sheene went back to Suzuki after a few years with Yamaha and never won a GP; likewise Eddie Lawson who returned to long-time employers Yamaha after winning the 1989 title with Honda. Giacomo Agostini did slightly better, returning to MV Agusta after two seasons with Yamaha and winning one more victory with MV in 1976.

When Rossi walks back into the Yamaha pit early next year the dynamics of his relationship with Lorenzo will be pretty much the exact opposite of how they were in 2008, when Lorenzo joined Rossi as understudy.

The two men have never got on, which is why Rossi left Yamaha in the first place, so their battle for supremacy within the team will be a bitter struggle"

• #34   16. aug 2012 Michael S.... en masse "super fed" læsning... men verdens mest intetsigende, farveløse, laktoseintolerante, familiemand stopper som MotoGp pilot, du må se om du på en eller anden måde kan undvære ham, og så kan han som sådan sidde og svine hvem han vil til, hans stemme vil blive mindre og mindre, for om føje tid være glemt for evigt !
    Jeg glæder mig til en tror jeg - drabelig kamp Lorenzo og Rossi imellem, jeg vil også næste år savne #58 for hans vildskab, men jeg vil glæde mig over - ikke skulle sidde og høre på en mælke allergiker takke gud, sin familie, og sponsorer + hold
    Gu var Stoner go (vandt han by the way nogensinde et regnvejrsløb - den store equlizer der sætter motorydelse pas, og fordrer alt af manden...hmmm Le Mans 2012...) men en legende, det har vi ikke oplevet her....

• #35   16. aug 2012 OY05 -

Nu er jeg såmænd hverken erklæret fan af Stoner eller Rossi, og har egentlig bare postet links/citater for dem, der interesserer sig for MotoGP, som man selv kan danne sin egen mening udfra eller poste andre, hvis man mener de er mere relevante. Dit problem er vel, at din konklusion ligger klar på forhånd (Rossi er gud/en legende/et ikon) og du tilpasser dine argumenter til den. Jeg har sådan set intet problem med din (og andres) dyrkelse af Rossi, forvent blot ikke, at alle andre deler din passion.

For en god ordens skyld har jeg iøvrigt intet problem med, at Stoner stopper. Hvis manden ikke længere har lysten til sporten, fordi den ifølge ham har bevæget sig i den forkerte retning, er det da det helt rigtige at gøre.

• John  S
    John S Tilmeldt:
    jul 2012

#36   16. aug 2012 Allan h: Det med TC er ikke noget jeg mener, men noget der rent faktisk var til rådighed allerede dengang, selvom det selvfølgelig ikke på nogen måde var lige så avanceret. Faktum er bare at Rossi altid har haft det til rådighed, så man kan jo ikke klandre Stoner for det er monteret på den cykel han nu kører på? Og så er der lige det med at Stoner bruger det aller mindst, læs Michael S link. Iøvrigt fede videoer af Rossi og Mccoy. Prøv at søge på Stoner og se ham gøre præcis det samme på både Ducatien Og på Hondaen(hvor man også kan se drift på forhjulet!), hvilket passer meget dårligt med din teori om at han ikke kan køre uden TC stort set. Jeg har aldrig sagt Rossi er en dårlig kører, for så vinder man ikke 9 VM titler. Men Rossi har haft alle muligheder for resultater med det materiel, teams og sponsorer han har haft.

• John  S
    John S Tilmeldt:
    jul 2012

• John  S
    John S Tilmeldt:
    jul 2012

#38   16. aug 2012 OY05: Kender du Stoner siden du ved han er intetsigende og farveløs? Er farveløs fordi han ikke er smurt ind i gult og optræder i diverse klovne kostumer? Synes du det er farverigt at køre sine konkurrenter af banen med jævne mellemrum? At kalde Lorenzo uintelligent, Pedrosa ikke god nok og sige Stoner ikke prøver hårdt nok og generelt bare siger grimme ting om sine konkurrenter? At holde sine data for sig selv men ingen skrupler har ved at bruge sin teamkammerats data? At få sat væg op i pitten for at dele teamet? At sætte sig imod andre kørere(Stoner) kommer ind i teamet fordi de kan true ham? At sige det er Lorenzo eller mig, istedet for bare at vise hvem der er bedst og køre fra ham? For mig er det mærkeligt at sætte pris på et gennemført usympatisk menneske som Rossi, der har angrebet alle de kørere der nogensinde har slået ham(Biaggi, Gibernau, Melandri, Stoner, Lorenzo). Det eneste Rossi har gjort for sporten er at tiltrække folk der er til gak og gøjl, og hvor det vigtige er at sætte sig selv i centrum. En god kører men et sølle menneske. Forresten er Stoner den der har vundet flest regnvejrsløb de sidste 5 år ovenikøbet(Silverstone 2011 f.eks og meget suverænt), og Rossi vist den der har vundet færrest af de såkaldte aliens. Så Rossi vinder ikke når forholdene fordrer køreevner men kun når han har den bedste cykel og dæk. Tydeliggjort de sidste 2 år. http://www.youtube.com/watch?v=tPbjDXY3U0U&feature=player_detailpage

• #39   16. aug 2012 Selvfølgelig kan stoner køre uden tc, han er en fantastisk pilot, jeg har aldrig sagt andet, motogp var bare meget mere fanden i voldsk og ukontrolleret da de startede med 4 takterne. By the way, flotte billeder sf Stoner, det er sgu på grænsen til at være et kontrolleret styrt smiley

• John  S
    John S Tilmeldt:
    jul 2012

#40   16. aug 2012 Allan: Hvordan vi end vender og drejer det er de alle fantastiske! :o) Men synes bare Rossi tilbedelsen bliver lige klistret nok ind imellem. De sidste 2 år har også vist han ikke er en gud eller GOAT som nogen kalder ham. Sandheden er jo lidt mere nuanceret. Men 9 titler er fantastisk...

• #41   16. aug 2012 Fuldstændig enig, john det er sgu ikke bare så sort og hvidt smiley

• #42   17. aug 2012 Man må sige at Rossi fans i denne tid er meget sårbare. Enhver kritik af Rossi begrundes med at han kører på en anden motorcykel end den Stoner kørte på, eller andre omstændigheder som Rossi ikke kan gøre for.

Der er ingen tvivl om at Rossi har gjort det usædvaligt godt i MotoGP, men helt ærligt, manden er blevet ældre, nye kørere er hurtige og tingene ændrer sig. Jeg ved at det er blasfemi som Rossi fan at tvivle på Rossi´s evner, men kan det være at hans talent, i den nuværende situation, simpelthen ikke rækkede til Ducati´en?

Om Rossi´s tid for Ducati kan man måske sige: "Your ambition outweighs your talent" til Rossi smiley

Rent faktisk sagde Rossi til presseinterview i går, at han ikke ved om han stadig kan køre stærkt. Det vil kun fremtiden vise. Men heldigvis ved Rossi´s fans bedre...

Og vedrørende Stoner er der vist ingen der kan betvivle hans evner på en motorcykel, selv om hans karriere ikke når at blive lige så lang som Rossi´s. Så kan man mene hvad man vil om Stoners direkte og ærlige måde at udtale sig på. Manden siger jo bare sin mening, så kan man være enig eller uenig. Personligt synes jeg at Stoners udtalelser er begrundede, omend måske lidt for direkte hvis man vil have et godt forhold til sine konkurrenter.

I tidens løb har Rossi vist også kommet med et par meninger om hans kolleger.

Og at Stoner forlader sporten fordi han ikke længere kan finde motivationen, og fordi han vil bruge mere tid med sin kone og datter, det er da helt fair.

• #43   17. aug 2012 Svaret falder i 2013

• Niels B
    Niels B Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 2 Emner: 22 Svar: 804
    #44   17. aug 2012 Ja det er ok, men mange af de gutter er ikke seje som i gamle dage, hvor det var cigaretter, whisky og frække damer. Nu er det kostplaner, konditionstræning og koncentration. Og kan Brad så dukke op i Pitt(en) iført solbriller, uha uha.

• #45   17. aug 2012 Det skal lige siges at den ''sviner'' som Stoner har givet ( i linket) har han ikke givet for en uge siden. Men det er nogen af de ting som han har sagt i løbet af de sidste to år som så er blevet sat sammen til et ''interview''...

• #46   17. aug 2012 Nemlig Boris, det er udtalelser taget ud af sammenhæng. Jeg er da heller ikke overbevist om at Rossi bare sætter sig op på yamsen og tæver hele bundtet, jeg tror det bliver rigtig svært. personligt håbr jeg han kan få lov til at slutte en formidabel karriere af med et brag og flotte resultater, for det fortjener han IMO.
    Mht gak og Gøjl tror jeg ikke der er mange der som enkelt person har genereret så stor interesse om MotoGP som Rossi har, så kan man mene hvad man vil, men seværdigt har det været, både klovneriet, men dælme også nogen overmenneskelige race egenskaber igennem tiden (også da han køret 125, og 250)

• #47   17. aug 2012 Hovedet på sømmet der Allan H - og hvis der ellers er, og det plejer der ofte at være, bid i det der fks. kan læses på Motomatters, så har Dorna haft mer end almindeligt meget en finger med i spillet for at få Rossi på en Yamaha igen.
    En superstjerne der kun flunkler i regnvejr sælger ganske simpelt ikke bilet'er !
    Og i kan snakke Stoner op til nok så meget - han har aldrig formået at sælge en eneste bilet, dertil er han for ukarismatisk.

• John  S
    John S Tilmeldt:
    jul 2012

#48   17. aug 2012 En superstjerne der flunkler i regnvejr???? Hvor mange sejre har Rossi scoret på Ducatien i regnvejr? Lige så mange som i tørvejr....det er sgu en sørgelig stjerne... Som Rossi fan er man efterhånden nød til at snakke uden om det der foregår på banen, og istedet fokusere på karisma?! Måske man skulle fokusere på kørerenes fantatiske evner på banen istedet for deres show efter løbet. Tænk hvor få Rossi fans der så ville være tilbage....

• #49   17. aug 2012 John S - om et år har du svaret
    http://www.youtube.com/watch?v=V0FSTy7Gu44
    Nyd en lille video af de pt. to bedste mc'ister i verden imens !

• John  S
    John S Tilmeldt:
    jul 2012

#50   17. aug 2012 Stoner var hurtigst i første træning på Indianapolis, så han er PT planetens bedste kører. Rossi blev 9er lige omkring 1 sekund langsommere end verdens PT bedste Ducati kører, Hayden.

• #51   18. aug 2012 OY05, jeg vil give dig helt ret i at Rossi´s karismatiske måde at være på, og hans farverige fejringer af sejre er rigtig godt for sporten. Hvis man har været til MotoGP løb ved man hvor mange Rossi fans der er alle steder.

Og Lorenzo har regnet den ud, og har til en vis grad kørt samme stil med fejringer af sejre, og han har også oparbejdet en pæn fanskare. Ved godt at det naturligvis også hænger sammen med deres evner og succes, men det virker ikke som om der er så mange Stoner fans til løbene. Eller de gør i hvert fald ikke meget væsen af sig til løbene, og det er praktisk taget umuligt at finde noget officielt Stoner-merchandise i nærheden af banerne. Men VR46 boder er der for hver tiende meter.

Så jeg håber for sporten - og for Rossi - at han finder sit gamle vindergen frem næste år, men jeg tror også at det kræver rigtig hårdt arbejde. Uanset hvad bliver det spændende!

Kommentér på:
MotoGP - En "lille" sviner til Rossi fra Stoner.

Annonce