2.192 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "MotoGP - En"
MotoGP
Findes der mon et værtshus eller en café i København og omegn, som viser MotoGP på en skærm, der er til at få øje på ? Det ville være herrefedt, da jeg ikke selv kan se det. Bh Klaus Krabbe
Findes der mon et værtshus eller en café i København og omegn, som viser MotoGP på en skærm, der er til at få øje på ? Det ville være herrefedt, da jeg ikke selv kan se det. Bh Klaus Krabbe
Skrevet af: Klaus K - 22. okt 2015
MotoGP
Er der nogen der ved hvornår motoGP starter igen, og hvor det evt findes en oversigt ?
Er der nogen der ved hvornår motoGP starter igen, og hvor det evt findes en oversigt ?
Skrevet af: Lasse . - 25. feb 2012
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
- Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
- Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
- Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
- Reparation af udendørslys 1.002 kr.
- Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.
okt 2011
Følgere: 180 MC-er: 4 Emner: 283 Svar: 2.389
dec 2007
Følger: 79 Følgere: 73 MC-er: 11 Emner: 99 Svar: 354
jul 2012
Følger: 1 Svar: 137
sep 2004
Følger: 5 Følgere: 5 MC-er: 1 Emner: 42 Svar: 140
jul 2012
jul 2008
Følger: 1 Følgere: 2 Emner: 26 Svar: 770
http://www.youtube.com/watch?v=sfPM77TsGaA
jul 2012
Bare find alle Rossis sejre på Ducatien nu du er igang...
sep 2008
Følger: 3 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 34 Svar: 640
sep 2008
feb 2004
Følger: 35 Følgere: 34 MC-er: 1 Emner: 89 Svar: 2.737
jul 2012
jul 2012
jul 2008
sep 2008
Da han kørte Honda, var han endnu mere suveræn end Stoner har været på Hondaen, selv om det er en top bike. Jeg kan huske løb hvor Rossi røg af, samlede skidtet op, hentede de tabte placeringer og vandt alligevel.
Det kan også bemærkes at det var i de gode gamle dage før tracktion control kom og hjalp til at tøjle alle de HK de har, så hvis jeg skal skyde lidt igen på Stoner så kunne han ikke følge ligeså godt med dengang de selv skulle tøjle bæsterne
jul 2008
Stoner
110 starter i MotoGp
37 sejre
Rossi
208 starter i MotoGp
79 sejre (hvoraf de 46 er på Yamaha og resten på honda)
Kan du selv regne resten ud................ ?
Marco Melandri blev bedt om at gå til psykolog da han ikke mente sig istand til at køre Duc'en, der har - og der vil ikke blive nogen i lang tid fremover, der udover Mr. Motorcycle Troy Bayliss og hans hellighed Hr. Stoner der har formået at køre en Duc først og stregen.... tænk på Yamaha og Honda i den sammenhæng, jeg kan godt komme i tanke om flere forskellige, der har formået at vinde på dem !
Da Stoner vandt WM på Duc'en - er der ingen tvivl om at de havde et lucky punch med den mc, vær ikke naiv og tro - at den MC har bare så meget som en skrue tilfælles med den MC Rossi har henslæbt 1 1/2 sæson på.
Og hvis Stoner er og var så fantastisk dygtig - hvorfor skiftede han så væk fra Duc .. ? og hvorfor vandt han ikke bare alt på den Duc .. ?
Faktum er - at Stoner måske er en brilliant chauffør, men et ikon for sporten .. NEJ !
Der bevæger Rossi sig på linie med legender som en Agostini, Joey Dunlop & Troy Bayliss
dec 2007
Du kan squ godt regne med at cyklen var så tæt man kommer på 100% den samme cykel som stoner kørte på, da Rossi startede på den. Han har så siden ændret en ting eller to ved den, men har hele tiden haft muligheden for at gå tilbage.
Og da stoner vandt på den var det uden tvivl som han selv sagde, den dårligste cykel i feltet. Grunden til han vandt var bare han havde talent nok til at vinde på en cykel der er så meget dårligere end resten.!
Grunden til han skiftede væk fra duc er der jo nok en del grunde til, et er nok at han fra starten har sagt at det er en skod cykel og grunden til han engang i mellem var i stand til at vinde, var han var så meget bedre, og i stand til at vinde på en dårlig cykel.
To er nok penge, prøve noget nyt, og komme over på en bedre cykel.
dec 2007
MEN når Rossi kommer der over og siger det, så er det helt rigtigt og det er jo selvfølgelig ikke den samme cykel som Stoner sagde det på. Haha
jul 2008
Og hvis Stoner nu er den mega chauffør, så er det mig en gåde hvorfor, at en Lorenzo fører WM 2012 .. ?
Eller skal det bare tilskrives den elendige MC han er belemret med lige nu .. ?
aug 2006
Følger: 22 Følgere: 24 MC-er: 6 Emner: 14 Svar: 2.913
jul 2012
jul 2008
jul 2008
jul 2012
jul 2012
jul 2012
okt 2006
Følgere: 30 MC-er: 2 Emner: 80 Svar: 1.623
Du mener nok Nakamoto (HRC.boss), interviewet hvor han bl.a. omtaler Stoners brug af TC, kan findes her -
http://www.gpone.com/index.php/en/201206077166/Nakamoto-la-Honda-minaccia-il-ritiro.html
jul 2012
sep 2008
Iøvrigt, for the record, syntes jeg også Stoner er en sublim chaffør (ja det er Lorenzo og en masse andre i øvrigt også) jeg syntes bare det er lidt tamt er at udråbe Rossi til ikke at være en dygtig pilot, for det er noget pladder IMO.
okt 2006
"I just feel completely sorry for Ducati that he has gone there and done nothing but complain about the bike, and obviously they now have a bike that can do well because he keeps getting beaten by Nicky and Hector (Barbera), and that is nothing to be proud of," Stoner told European media. "We heard all this stuff about how he was going to lead Ducati to greatness, and we haven't seen any results."
"They ate their words from day one," Stoner said. "(Crew chief) Jerry (Burgess) saying that it would take him 80 seconds to fix that bike and that it was a simple issue, and now they have had pretty much two years on the thing have not made any inroads. Valentino got his best result in the dry virtually in his first race on the Ducati supposedly with shoulder injuries, and I haven't seen any improvement over the past two years, and this is disappointing.
"I feel sorry for the people behind that bike. Valentino obviously doesn't want to push limits and ride a bike that is not perfect. He has admitted that. If he's had a bike that is that good in Yamaha before and hasn't had to push when the bike is not perfect, then God knows how good that bike is.
"Obviously, he doesn't want to put the effort in with Ducati. It is disappointing for them that they're doing all they can, and he is not even trying to get the best out of it.
"There are certain riders in this paddock who have considered themselves test riders who can lead a manufacturer in the right direction and Valentino has certainly proved himself not to be the case with Ducati. It is just obvious that he needs an extremely good bike to be able to win. It is blatantly obvious that he can't win with a Ducati and make it competitive, so he's looking for the first option out. He said he wanted to finish his career with them, and now he wants to jump ship."
jul 2008
http://www.youtube.com/watch?v=KPIHfg3KJEY
Sjovt den "elendig" kører ikke blev smidt af den Honda i en fart
sep 2008
http://www.youtube.com/watch?v=7arxrEPoBVI
okt 2006
"Rossi’s ability to do the same – switch back and forth between race mode and joke mode – hasn’t been of much use during the past year and a half. But now we know he’s going back to Yamaha, the question arises of what kind of celebration might he be planning for his first win on the 2013 YZR-M1?
If he manages to win a race, that is. Rossi will be trying harder than ever to remind people that he’s fast and I believe that he will win races once more, but I’d be very surprised if he were to beat team-mate Jorge Lorenzo to the World Championship. Lorenzo and the Yamaha are as one, the rider’s glass-smooth riding style and the motorcycle’s friendly character perfectly matched. Even back in 2010 the Spaniard and his crew chief Ramon Forcada were getting more out of the M1 than Rossi and Jeremy Burgess. Now Lorenzo has had an extra two years with the bike, while Rossi has struggled to find his confidence with a motorcycle that has defeated him at every turn.
We will see a new Rossi next year: someone who’s fully failed for the first time in his life. It will be fascinating to witness him going back on the attack, having made a major tactical retreat.
Not that it’s a tactic that’s met with much success in premier-class GP racing. In 1983 Barry Sheene went back to Suzuki after a few years with Yamaha and never won a GP; likewise Eddie Lawson who returned to long-time employers Yamaha after winning the 1989 title with Honda. Giacomo Agostini did slightly better, returning to MV Agusta after two seasons with Yamaha and winning one more victory with MV in 1976.
When Rossi walks back into the Yamaha pit early next year the dynamics of his relationship with Lorenzo will be pretty much the exact opposite of how they were in 2008, when Lorenzo joined Rossi as understudy.
The two men have never got on, which is why Rossi left Yamaha in the first place, so their battle for supremacy within the team will be a bitter struggle"
jul 2008
Jeg glæder mig til en tror jeg - drabelig kamp Lorenzo og Rossi imellem, jeg vil også næste år savne #58 for hans vildskab, men jeg vil glæde mig over - ikke skulle sidde og høre på en mælke allergiker takke gud, sin familie, og sponsorer + hold
Gu var Stoner go (vandt han by the way nogensinde et regnvejrsløb - den store equlizer der sætter motorydelse pas, og fordrer alt af manden...hmmm Le Mans 2012...) men en legende, det har vi ikke oplevet her....
okt 2006
Nu er jeg såmænd hverken erklæret fan af Stoner eller Rossi, og har egentlig bare postet links/citater for dem, der interesserer sig for MotoGP, som man selv kan danne sin egen mening udfra eller poste andre, hvis man mener de er mere relevante. Dit problem er vel, at din konklusion ligger klar på forhånd (Rossi er gud/en legende/et ikon) og du tilpasser dine argumenter til den. Jeg har sådan set intet problem med din (og andres) dyrkelse af Rossi, forvent blot ikke, at alle andre deler din passion.
For en god ordens skyld har jeg iøvrigt intet problem med, at Stoner stopper. Hvis manden ikke længere har lysten til sporten, fordi den ifølge ham har bevæget sig i den forkerte retning, er det da det helt rigtige at gøre.
jul 2012
jul 2012
Prøv at lure de her videoer. Det er selvfølgelig filmtricks det hele, Stoner kan jo ikke køre uden TC...
jul 2012
sep 2008
jul 2012
sep 2008
jan 2009
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 2 Emner: 9 Svar: 112
Der er ingen tvivl om at Rossi har gjort det usædvaligt godt i MotoGP, men helt ærligt, manden er blevet ældre, nye kørere er hurtige og tingene ændrer sig. Jeg ved at det er blasfemi som Rossi fan at tvivle på Rossi´s evner, men kan det være at hans talent, i den nuværende situation, simpelthen ikke rækkede til Ducati´en?
Om Rossi´s tid for Ducati kan man måske sige: "Your ambition outweighs your talent" til Rossi
Rent faktisk sagde Rossi til presseinterview i går, at han ikke ved om han stadig kan køre stærkt. Det vil kun fremtiden vise. Men heldigvis ved Rossi´s fans bedre...
Og vedrørende Stoner er der vist ingen der kan betvivle hans evner på en motorcykel, selv om hans karriere ikke når at blive lige så lang som Rossi´s. Så kan man mene hvad man vil om Stoners direkte og ærlige måde at udtale sig på. Manden siger jo bare sin mening, så kan man være enig eller uenig. Personligt synes jeg at Stoners udtalelser er begrundede, omend måske lidt for direkte hvis man vil have et godt forhold til sine konkurrenter.
I tidens løb har Rossi vist også kommet med et par meninger om hans kolleger.
Og at Stoner forlader sporten fordi han ikke længere kan finde motivationen, og fordi han vil bruge mere tid med sin kone og datter, det er da helt fair.
jul 2008
jan 2009
Følger: 2 Emner: 22 Svar: 804
dec 2007
sep 2008
Mht gak og Gøjl tror jeg ikke der er mange der som enkelt person har genereret så stor interesse om MotoGP som Rossi har, så kan man mene hvad man vil, men seværdigt har det været, både klovneriet, men dælme også nogen overmenneskelige race egenskaber igennem tiden (også da han køret 125, og 250)
jul 2008
En superstjerne der kun flunkler i regnvejr sælger ganske simpelt ikke bilet'er !
Og i kan snakke Stoner op til nok så meget - han har aldrig formået at sælge en eneste bilet, dertil er han for ukarismatisk.
jul 2012
jul 2008
http://www.youtube.com/watch?v=V0FSTy7Gu44
Nyd en lille video af de pt. to bedste mc'ister i verden imens !
jul 2012
jan 2009
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 2 Emner: 9 Svar: 112
Og Lorenzo har regnet den ud, og har til en vis grad kørt samme stil med fejringer af sejre, og han har også oparbejdet en pæn fanskare. Ved godt at det naturligvis også hænger sammen med deres evner og succes, men det virker ikke som om der er så mange Stoner fans til løbene. Eller de gør i hvert fald ikke meget væsen af sig til løbene, og det er praktisk taget umuligt at finde noget officielt Stoner-merchandise i nærheden af banerne. Men VR46 boder er der for hver tiende meter.
Så jeg håber for sporten - og for Rossi - at han finder sit gamle vindergen frem næste år, men jeg tror også at det kræver rigtig hårdt arbejde. Uanset hvad bliver det spændende!
MotoGP - En "lille" sviner til Rossi fra Stoner.