{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.577 visninger | Oprettet:

SV650 s Udstødning vs syn {{forumTopicSubject}}

Hej MC venner.

Jeg er ved at kigge lidt på en Suzuki SV 650 S hvor på der er monteret en M4 carbon udstødning.

Problemet er at den skal synes ved ejerskifte og sælger har ikke den originale udstødning.

Ingen triviel om at den M4 udstødning den lyder rigtig fedt,
MEN tror ikke syns manden er enig med mig i at den kan side på til syn.

Hvad gør jeg skal jeg virkelig ud og finde en original udstødning til syn???

Eller har jeg andre muligheder???

Mange hilsner
Jakob
Håber der er nogle der kan hjælpe mig..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  SV650 s Udstødning vs syn
  • #1   18. aug 2012 Hej Jakob, kør til syn med den potte på, jeg har lige fået synet min med en yoshimura potte, og den gir rimelig lyd fra sig, han havde ikke en enste kommentar til den.

    Det værste der kan ske er at han kræver et omsyn med en potte det holder sig inden for db kravne, en anden mulighed er at han syner den med bemærkning om at potten skal skiftes, og så sidste mulighed som jeg var ude for, ikke så meget som en rynke på næsen.


  • #2   18. aug 2012 Martin..

    det lyder jo lige til men er sku godt nok lidt nervøs for det... gider bare ikke omsyn hvis du forstår hehe..

    nogle der er har erfaringer med universal db killer.


  • #3   18. aug 2012 Jacob, det er lige til, tror ik du ska være nervøs, da jeg fik synet min var det sikkerhed han gik mest opi, dæk, lys, bremser og evt. revner i stellet, så kørte han en tur på den, jeg kunne høre ham ude på omfartsvejen hvor den fik lidt håndtag smiley

    godkendt uden bemærkninger


  • #4   18. aug 2012 jeg ville være ganske utryg ved at køre til syn med en uoriginal potte. alle 3 gange jeg har forsøgt at syne en cykel med uoriginal potte, har han ikke ville syne den!! = så måtte jeg ud og finde den originale, låne, købe og komme tilbage og betale for omsyn.

    men, det er ikke særlig svært at låne sig til en potte for en eftermiddag, og det er uhyggeligt nemt at skifte potten selv (forudsat du ikke har et fuld-system siddende på cyklen). tilbyd 500 kr i pant for potten, så er der med garanti nogen herinde som vil hjælpe dig. har selv kun potterne til sv 1000 liggende, og jeg ved dæleme ikke om en enkelt af dem passer lige over....


  • #5   18. aug 2012 min xj kan også følge rimelig med der er også nogle steder de siger at selvis de sage der skulle en anden potte på ved de jo godt det er den eneste tur den ville få med en anden potte ville være ind til syn og hjem igen og så bare lader den gå igennem i stedet

  • #6   18. aug 2012 Da jeg var nede med firmaslæden til syn var han igang en Harley. Jeg har aldrig hørt en larme så meget, men en blev da godkendt. Det var selvfølgelig også en gammel model, ved ikke om der er specielle regler for dem. Men han virkede ikke særlig seriøs, den bil jeg kom med fik hverken lygtetjek eller CO2 tester på.

  • #7   18. aug 2012 der er noget med før en eller anden årgang(kan ikke lige huske årgang) er db killer ikke et krav

  • #8   18. aug 2012 anders b, du er da godt nok født under en uheldig stjerne, prøv kør et andet sted en anden gang hvis det er så emsigt som du siger.

    Tror Kim j har noget om snakken der.


  • #9   18. aug 2012 Har original men smider bare en fløjte i leo vince potten når det er smiley

  • #10   19. aug 2012 Ja Martin (sorø) - det har jeg efterfølgende ladt mig høre.. ikke desto mindre har det været ved 3 forskellige synshaller..
    et andet alternativ er at ringe til din lokale MC mekaniker og høre hvor de plejer at køre hen og syne, samtidig hører du lige om synsmanden er nem eller vanskelig vedrørende "pottelyd"..


Kommentér på:
SV650 s Udstødning vs syn

Annonce