{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
560 visninger | Oprettet:

Garage i århus... {{forumTopicSubject}}

Mangler du et sted til din mc her til sommer???
Jeg har fundet op til flere garager i århus, men vil gerne have nogle at dele med!!! De er frie nu og så håber jeg bare de osse er det til foråret. De er i frederiksbjerg området-nordborggade...
Jeg vil tro der er plads til 3-4 mcér, den er 3x5 meter så det sq ikke være noget problem.
Hvis det er noget for dig så skriv lige!!

Vh Rune


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Garage i århus...
  • #1   22. nov 2004 Hej Rune.
    Jeg leder efter et sted at parkere " Dyret "
    Og er meget interesseret i dit tilbud...
    Hvad koster det, og hvor er det evt. henne?
    Bor selv i Århus.


  • #2   15. dec 2004 Undskyld jeg ikke har svaret før nu, men har bare lige først fået internet igen i dag!!!
    Det er over ved Langenæsbageren på Nordborggade!! Jeg kan se at jeg ikke har formuleret mig så godt for jeg skal ikke bruge en endnu men til foråret... Prisen er 500 pr måned og så er det jo bare at dele smiley

    Vh Rune


Kommentér på:
Garage i århus...

Annonce