391 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Bedst udstødn. til gsx 600f Bedst udstødn. til gsx 600f

Ja overskriften siger det meste.... kigger efter ny udstødning.. men hvilke er bedst til netop min mc... ved der er selvfølgelig folk med forskellige erfaringer..men har hørt at visse potter er beregnet til de hurtigere raceree osv..så hvad med min?????

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af hvepsebo 1.500 kr.
  • Opsætning af knager, lampe mm. 1.200 kr.
  • Rengøring af bad og køkken inkl. skabe. 8 skabe i køkken og tre små i badeværelset. Jeg regner med 4 timers arbejde. 1.200 kr.
  • Sette opp beslag til gardin 1.800 kr.
  • Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.
  • Skift af membran på vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bedst udstødn. til gsx 600f
  • #1   19. jun 2006 Når du kun skifter potten og ikke hele systemet kan det være hip som hap hvad du vælger, den lille % andel der vil være gevinst i forhold til det ene eller andet mærke potte er ikke noget du vil få glæde af i praksis.

Så det afhænger nok mere af hvad du er til udseendes mæssigt samt lydmæssigt.

En klassiker til en suzuki er jo en Yoishimura (staves det sådan ??) ser ok ud *GG* ... Kvalitets mæssigt ligger den på højde med Akrapovic som jo også er en klassiker. Men alt afhænger som sagt af pris og temprement.

• #2   19. jun 2006 hvis min udstødning er beskadiget både på selve potten og på det rør der går fra potten og ned til for rørerne.. skal det hele så skiftets.... er det et stykke???

ved det er en slip on potte!!!!

• #4   19. jun 2006 jeg kører med Laser på min gsx fra 95.. og den har en kanon lyd sys jeg da i hvert fald selv smiley

• #5   19. jun 2006 Hvis du skal have skiftet mellem røret også - så skal du over veje at få hele systemet skiftet - og få den indyset bagefter - med mindre du har planer om at køre på svingeteknik eller ligene - så behold orginalen. Og evt få den indyset rigtig med et high flow luft filter.

• #6   19. jun 2006 har været på svingteknik.intet problem med støj..kun da jeg blev bedre med tiden og kunne køre stærkere gennem svingene........ Den er indysset med den nye potte jeg smed på..men efter et styr, ikke min skyld, skal det hele skiftes.... så jeg tænkte hvad sådan et system kostede og hvilke... om det er spild af peneg at bruge nogen på et "racer system"..når det kun er en gxs

• #7   19. jun 2006 og skal den opdysses..min mekker siger det ikke er nødvendigt at indysse en slip on potte.

• #8   19. jun 2006 Min GSX600F med Devil SB-2 lød fandeme vild!

Du kan se, hvor slip-on potten sidder på. Hvis der er skade længere fremme, skal du nok have nye forrør oveni...

• #9   19. jun 2006 Allan. du ved det jo godt, du skal have komplet 4 i 1 Cobra på, det er det der sidder på min, og den lyder som sådan en skal når den for nogle snoninger...

og det gav temmligt meget på min efter en omdysning, og en tur på rullefelt hos vordingborg mc.

• #10   19. jun 2006 jeg har snakket med mekker idag..det bliver en mivv potte..... han siger der ikke skal omdysset, da det er en slip on potte..... så jeg skal ikke ha den omdysset en gang mere..selv om det er to forskellige potter....... så nu søger jeg info ang mivv.............. ja på min nye hayabuza skal der være en 4-2-2 system:-D

Kommentér på:
Bedst udstødn. til gsx 600f

Annonce