{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lille motorcykel
  • #2   20. aug 2012 Prøv at se min annonce. Måske det var noget. det er en alsidig maskine.:-)

  • #3   20. aug 2012 er du til en sofacykel eller en bambusraket... hvor meget har du at gøre godt med... og husk lige at der også skal være råd til noget ordentligt udstyr (5000+)

  • #4   20. aug 2012 vil anbefale dig at købe dig en som min 500ccm også drosle den

  • #5   20. aug 2012 hva køre sådan en på toppen

  • #6   20. aug 2012 jamen under 30000kr. er åben for lidt af det hele og udstyr er der tjek på:)

  • #7   20. aug 2012 Hvad er du til.. nu siger du det hele, vil du køre offroader eller kåbemaskine, bare sådan for at få et fingerpeg..

  • #8   20. aug 2012 hej jeg vil anbefale dig CBR 250 som starter maskine , nem at lære at køre på ok pris ca 40-50k samt billig forsikring ca 3000 for dig helt uden erfaring, samt en stabil og fin bike eller Kawasaki 250 ninja
    læs evt denne test
    http://www.magacin.dk/motorcykler/babytesten-begynder/ar2284/
    ydermere bliver din forsinkring til at betale, tror jeg ville gå den vej hvis jeg var dig, men hvis du er fysik høj + 180cm ville jeg nok kigge efter noget 500/600 droslet
    der er oseaner af muligheder , du skal finde ud af flere ting bl.a.

    1 hvor tit vil jeg køre
    2 hvad vil jeg bruge, og har jeg så råd til udstyr, (tøj,hjelm osv)
    3 hvad koster den at forsikre
    4 hvilken type mc kan jeg li sport, touring,tøffer

    held og lykke med kortet og din jagt på mc




  • #9   20. aug 2012 lige nu ligger det på de 25000 til mc


  • #10   20. aug 2012 For mig lyder du som helt oplagt til en kimeser. Leg lidt med den og smid den så væk efter et år eller to. Så kan du tage stilling til om det er noget eller ej.

  • #11   20. aug 2012 http://www.dba.dk/kawasaki-zzr-250-250-ccm/id-79196044/
    kan også anbefale denne , den har min kone haft fin 250 der faktisk ligner en mc og ikke en knallert når du kommer kørende forbi, men køb den et andet sted end brøderne fusk


  • #12   20. aug 2012 Aprilla RS 125. 33 HK, lav vægt og masser af køreglæde. Lille sjov maskine til en pris der er til at betale.

  • #13   20. aug 2012 tak for det

  • #14   20. aug 2012 uhh super budget! smiley ..Min ligger lige i det prisleje.. smiley .

    ..Hvis du vil have nyt så er det noget 250cc du skal kigge efter.. men ellers en 10-15 år gammel suzuki, yamaha, kawa eller lign.. smiley

    ..Jeg vil anbefale dig en du er nødt til at drosle.. smiley ..Hvis du skal køre mere end i by, så bliver du hurtigt træt af 250cc.. jeg er ihvertfald blevet træt af det.. :o) ..På en drosslet sportmaskine får du bedre acc. og en smule højere topfart. smiley


  • #15   20. aug 2012 Er Aprilia rs125 ikke en totakter? ..vær opmærksom på at de lyder som knallerter og kan smide stempler ligepludselig!

  • #16   20. aug 2012 jeg har selv været ved at kigge på en suzuki gs500, honda cb 500, kawasaki er5 og hyosung gt 250. hvad siger i til det


  • #17   20. aug 2012 MZ TS150 - klasse maskine! ;o)

  • #18   20. aug 2012 På min GSX600F sidder der også drosling, og er ved at være lidt træt af det.
    Men da jeg stadig har en ok acc og topfart(165km/t) så er det ikke så slemt igen.

    Så vil nok anbefale dig at få noget ala. min, da de er til at få til en god pris, for tror meget hurtigt at du kommer til at kede dig på en 250cc eller der under. (også træls at rykke i gearkassen, hele tiden)


    Bare min mening smiley


  • #19   20. aug 2012 ps. giver 2500kr i ansvar for min, så det er stadig til at betale for en und gut! smiley

  • #20   20. aug 2012 gs500E tjek evt min:)

  • #21   20. aug 2012 Ja køb Baggers! Så har du 10000 til overs til udstyr osv.. Personligt ville jeg ikke eje en GS500. Synes, at den er møgkedelig... Men sikkert pålidelig

  • Tobias T
    Tobias T Tilmeldt:
    aug 2010

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 67
    #22   20. aug 2012 Jeg har en Suzuki GS 500 E fra 2002. Præcis samme som Baggers og den kører super. Den ska drosles, så ja den mister lidt acceleration og topfart, men sådan er det. Har kørt 170 på min og den går fint derud af fra 0. Det er ikke en hayabusa i drag eller en motoGP cykel på en bane. Men den går ca. 20km/l og er meget pålidelig. Og det er muligt at købe kåbe til, hvis det er dig.

  • #23   20. aug 2012 "(også træls at rykke i gearkassen, hele tiden)"

    Hvorfor er det træls ? Ville det være bedre hvis den var med automat gear c" )??


  • #24   20. aug 2012 Ser mange på er5, gs500 og cb500.. ..og det skulle ikke undre mig at de er droslet. smiley ..billige og vidst også nemme at reppe. ..jeg har selv gt250r ..og den er lidt for sløv i acc. ..og topfart ligeså ..men til byen er den mega fed! god lyd og ja acc. og topfart behøver ikke være bedre. smiley

    gt250r'eren er nok den mest racagtige 250cc du kan få. dobbelte skiver. ..samme størrelse, sidestilling .. hmm. ja. smiley ..men hvis du ikke går efter racerudseende, så synes jeg du skal tage en af de 500'ere du har nævnt. smiley


  • #25   20. aug 2012 Du skal da vælge en suzuki ls 650 savage, de kører pisse godt.- dog er du meget mere end 190 høj virker den ret lille- men for satan den har et fedt moment og lækker lyd- billig i indkøb og relativt billig i reservedele + den skal ikke drosles

  • #26   20. aug 2012 Jeg var godt nok ufattelig glad for at køre min SV650S som droslet! Du får slet ikke fornemmelsen af at køre lille motorcykel eller "forvokset knallert". Du har noget mere motor at give af end i en 125 / 250, så passager og bagage er intet problem. Men den er stadig let, den nem at håndtere, tilgivende hvis du presser den, kører utroligt økonomisk droslet (Jeg gik i snit 22km/l, uden pæn kørsel..) og så er det stadig en maskine som er væsentligt sjovere, kønnere og lyder bedre end GS500 / CB500. Nu vil jeg ikke træde nogle over tæerne, men meninger er jo også som røvhuller - alle har ét..

    Jeg har reelt meget svært ved at forestille mig en bedre droslet, begyndercykel end den til det budget!

    MEN - Jeg må være enig med Knud. Jeg ville helt klart anbefale dig at købe noget billigere som første gangs køb. Det er ikke et spørgsmål om hvis, men om hvornår du står på røv og albuer første gang, og det er så ærgeligt at lægge en fin, dyr cykel ned, og så ikke have råd til at fikse den. Hvis jeg var dig ville jeg finde noget til ihvertfald 10,000- under det budget du nævner. Så har du stadig til lækkert personligt udstyr, reservedele, forsikring og alt den benzin du kan kværne igennem maskinen. Lad nu være at gøre som én af mine kammerater; Han købte MC for alle spareskillingerne, og har nu knapt nok råd til at hælde benz på svinet, fordi han kun er på SU..

    Jeg kørte ét år på min 250, før jeg tog erfaringen med og rykkede op på SV'eren. Det ser jeg helt klart som en positiv ting stadigvæk, da jeg som alle andre væltede på den. Men det var bare nemt at overkomme økonomisk stadigvæk. Hvis du har hænderne skruet rigtigt på, så ville jeg helt klart købe en gammel japansk maskine, da der kan fåes MEGET maskine for pengene i de rigtige modeller.

    God vind! smiley


  • #27   20. aug 2012 Det fede ved en SV650 der er droslet, er V-motoren som giver et bedre træk og får max ud af minusset ved en drosling...

  • #28   20. aug 2012 ..Er også lige væltet.. smiley ..har kørt 5 mdr. smiley

  • #29   20. aug 2012 Køb brugt, jeg er rigtig glad for min 250'r som er den hurtigste 250'r 4 takts du kan få, ultra let, og maksimal hk tilladt.

    Dog fås de ikke til under 30-35k medmindre man kan forhandle, godt. Ellers vil jeg klart kigge på nogle drosslings geder, så som gsxr 400, sv650, alt efter om du kan lide 4-in-line eller V2 lyd?

    Vil du ha en ged der ikke lige dør, og som man kan tabe uden at græde over ridser så en gammel gs 500 fra suzuki. (drosslet).

    Men ninja'en kan jeg KLART anbefalde.


  • #30   20. aug 2012 arrhh tror nu der er hurtigere 250cc'ere derude.. smiley ..de har bare mere end 34 hk.. :o)

  • #31   20. aug 2012 mener godt man kan få en xj 600 93-> til den pris min (den gamle model) har rundet de 89'xxx km jeg gav ca3500 i forsikring første år

  • #32   20. aug 2012 jaja dem de proofe bruger er sikkert også, men mente nu mere hurtigste 250r med tilladeste hk, hvis man sammenligner med cbr250 eller gt250 altså de andre kendte begyndere. smiley

  • #33   21. aug 2012 Min bror har haft 2 stk RS125 i 2 år, og de har ikke smidt stemplet. Og det med lyden af en knallert kommer helt an på hvilken udstødning du smider på, samt hvor mange omdr du giver det. Efter min mening skal du gøre noget helt galt for at sætte stemplet. Da det ikke er lykkedes min bror endnu, vil jeg mene det er umuligt;) Desuden har han haft stor glæde af den ved diverse track-days, hvor der med fartbegrænsningen på langsiden, ikke har været problemer med at følge med de større maskiner.

  • #34   22. aug 2012 Har en gsxr 400 til salg (se annonce) dog ikke droslet, men det er der råd for. Og med dit budget på omkring 30' så har du rigeligt råd til tøj og udstyr smiley
    Dette er min begynder og har været længe glad for den de 4 sæsoner jeg har haft den.


  • #35   22. aug 2012 tak for tilbudet steffen men ellers tak

Kommentér på:
lille motorcykel

Annonce