1.036 visninger
|
Oprettet:
Lader? {{forumTopicSubject}}
Hej med jer..
Efter at banecyklen nu er løbet tør for strøm 2 gange på 14 dage, fordi jeg har glemt at slukke den, har jeg besluttet mig for at jeg må eje en lader.. Men hvilken?
Har kigget den her
http://www.thansen.dk/product.asp?c=7470609549&n=1199131759&pn=-1242385078
Men er den fin nok, eller er der et billigere/bedre alternativ?
feb 2004
Følger: 19 Følgere: 18 Emner: 36 Svar: 742
http://www.touringshop.dk/product.asp?product=288
nov 2006
Følger: 66 Følgere: 67 MC-er: 25 Emner: 294 Svar: 1.887
sep 2005
Følger: 13 Følgere: 13 MC-er: 2 Emner: 65 Svar: 419
Den optimate ser ud til at kunne det samme, men har aldrig hørt om dem før..
sep 2005
Følger: 13 Følgere: 13 MC-er: 2 Emner: 65 Svar: 419
sep 2010
Følger: 6 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 4 Svar: 21
virker findt for mig
aug 2011
Følger: 9 Følgere: 102 MC-er: 2 Emner: 111 Svar: 3.677
mar 2008
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 191 Svar: 957
mar 2008
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 191 Svar: 957
jul 2007
Følger: 6 Følgere: 13 MC-er: 6 Emner: 97 Svar: 682
mar 2008
Følger: 11 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 191 Svar: 957
Lader?