{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.197 visninger | Oprettet:

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Valg af udstødning
  • #1   23. aug 2012 Hør dem på youtube smiley

  • Thomas A
    Thomas A Tilmeldt:
    jun 2012

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 230
    #2   23. aug 2012 Jeg kan ikke bruge lyden fra youtube til ret meget. De lyder fuldstændigt anderledes i virkeligheden.

  • #3   24. aug 2012 Og du mener en person via et forum kan fortolke det bedre? Lol

  • Thomas A
    Thomas A Tilmeldt:
    jun 2012

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 230
    #5   24. aug 2012 Søren J

    Hvis de har hørt dem i virkeligheden, er det normalt ikke et problem og høre hvilken der lyder dybest, samt høre hvilken der larmer mindst. Medmindre de alle 3 lyder stort set ens selvfølgelig. På youtube kan samme udstødning have 400 forskellige måder og lyde på, alt efter hvor elendig en mikrofon der er blevet brugt til optagelsen smiley

    Jacob C

    Det er den originale der sidder på nu, og den larmer alligevel en tand for lidt. Går ud fra næsten alle aftermarket udstødninger larmer mere end den, men gider ikke ha' en hvor ørepropper bliver nødvendige.


  • #6   24. aug 2012 Ørepropper bruger bruger man mod vindstøj, udstødningen larmer ikke så meget hvis du lader killeren sætte i røret.

  • Thomas A
    Thomas A Tilmeldt:
    jun 2012

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 230
    #7   24. aug 2012 Jeg kører med Schuberth S1 Pro, så har ingen brug for ørepropper. Vist nok markedets mest støjsvage hjelm. Planen var og køre uden db killer, da de tager rigtig meget af de dybe toner.

    Tror jeg vælger Leovince'en. Lader til på andre forums det er den de bedst kan li' lydmæssigt. Ixil'en larmer mest, og Mivv'en er vist bare grim.


  • #8   24. aug 2012 Jeg kører med Ixil, den har en mega dyb lyd, ja den larmer, men det skal den sgu.

Kommentér på:
Valg af udstødning

Annonce