{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.234 visninger | Oprettet:

evt salg af fighteren.. {{forumTopicSubject}}

hey.. vinteren nærmer sig, og det må være tid til et nyt projekt;) så i den anledning skal min nuværende maskine, nok skydes af:( hvordan gør jeg nu det bedst?? altså syn skulle nok kunne lade sig gøre, men den er bygget temmelig meget om, og vil ikke risikere, at få ballade efter salg.. skal man sælge den som projekt, eller skribe hele skidtet ned på papir, når man sælger den?? prisen vil passe til, at den egentlig ikke er helt lovlig, før alt er blevet godkendt af forskellige myndigheder.. hvilken køber selv skal stå for, hvis det har interesse;)..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bugsering af motorcykel 1.660 kr.
  • Rodfræsning og tilpasning af træ 2.500 kr.
  • Montering af 3 personer sofa 700 kr.
  • Afmontering af gaskomfur 500 kr.
  • Vende dørlås eller indsætte ny 899 kr.
  • Put a lamp 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  evt salg af fighteren..
  • #1   24. aug 2012 Tråde skjult som salgs annoncer er et gammelt trick herinde på mcg smiley

Men ellers en rigtig fin maskine. Held og lykke med det kommende salg smiley

• #2   24. aug 2012 Naaar.. Det er lidt et råb om hjælp om, hvordan jeg gør det bedst, eller om den skal hugges op.. For efter som jeg har råd til maskinen, så har jeg nok også råd til annoncen:). Og den er ikke tilsalg endnu.. Det er jo stadig sommer;)

• #3   24. aug 2012 Jeg står lidt i samme problem bare med at jeg vil have af vide at min cykel er ok og så betale den korrekte afgift. Jeg er af motorkontoret blevet anbefalet at kontakte færdsels styrrelsen, men har nu 3-4 uger senere absolut intet hørt..tænk.
    Det er åbenbart nemmere at dele bøder ud end fortælle hvad som er korrekt.

• #5   24. aug 2012 Tjah den har været ulovlig i al den tid du har kørt på den, det eneste der har muliggjort det har været at den blev synet inden ombygningen.. hvis man har det fint med det, så kunne man ligesågodt finde en "flink" synsmand og syne den som den står...

• #7   24. aug 2012 John P.. det er ikke nemt, men hvad med alle de Harleyer der skifter hænder, de er også fusket på et eller andet tidspunkt..

• #8   24. aug 2012 Problemet behøver faktisk ikke at være synet, men nærmere en skat razzia hvor de så siger at den har skiftet identitet og derfor skal afgift beskattes. Det er netop det so jeg slås for at undgå: Ja ja den har skiftet identitet hvis I synes. Hvad skal jeg betale for at vi ikke skal diskuterer det i en razzia? Det kan SKAT nærmest ikke svare på.

• #9   24. aug 2012 Sælg den i stumper, var det hele igennem for et par år siden med en ombygget gs 1000.

Som John P skriver
    Kværnen er super fed, men bemærk specifikationerne på den.
    Den ville aldrig gå igennem syn kun med en blind synsmand.

• #11   24. aug 2012 Synet er ikke noget problem med en anden fælge på.. Men det blir den jo ikke lovlig af.. Så skal man syne den, tage pladerne af den, og så sælge den?? Og i salgs papirene skrive, at det er en projekt cykel, og den nye ejer står for en evt afgift?? Så kan den nye ejer vel bare hente en plade til den et par dage efter, og så køre som jeg jo gør.. Men så burde jeg jo have min ryg fri for evt, retur salg, eller følje af, at ny ejer er blevet i taget i rassia?? Kan man gøre sådan??

• #12   24. aug 2012 kontakt et værksted der medlem af www.skad.dk

Ellers kan man få cyklen Tüv godkendt i Tyskland(de laver test og dokomentation) og derefter få den godkendt i Danmark.
    søg i forum på ombygning ! så find du en masse tråde

Hilsen Kenneth.

Kommentér på:
evt salg af fighteren..

Annonce