Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af loftslampe som er ved at falde ned og pt hænger i én skrue 400 kr.
  • Lavt tryk på varmt vand bruser 1.000 kr.
  • Gravearbejde med minigraver, 12kvm 1.600 kr.
  • Den gamle opvaskemaskine skal udskiftes og der skal monteres en ny opvaskemaskine. 625 kr.
  • 16A Kraftstik 1.500 kr.
  • Løsne 10 skruer 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Yamaha Århus konkurs
  • #1   29. aug 2012 ..Så var det derfor de har haft lukket!. .. Skulle ellers bruge dem..

ja det er syndt men der ligger jo også både en suzuki og honda forhandler indenfor 500m. afstand.. hmm..

• #2   29. aug 2012 Ja, jeg gættede nok desværre også på, at det gik dén vej... "Lukket på grund af sygdom" er sjældent et godt tegn... smiley

• #3   29. aug 2012 Jeg holdte en 2-årig pause fra mc'er, købte min første Yamaha, og fandt at alle de gamle inde fra Nørrebrogade ikke længere var at finde i butikken. Så kom jeg der heller ikke mere. Opdagede så Poul ved Larsen Motorcykler tæt på og Nick i Horsens.

Det var ellers en fin butik, og altid ærgerligt med en butik mindre.

• #4   29. aug 2012 Konkurs auktion?

• #6   29. aug 2012 hmm ja bliver der konkurs auktion? ..Har godtnok været forbi nogle gange og der så tomt ud, men man ved jo aldrig. :o)

• #8   29. aug 2012 Personligt synes jeg at det var en lortebiks, som jeg ikke kommer til at savne det fjerneste. Tilsyneladende har jeg ikke stået helt alene med den holdning...

• #9   29. aug 2012 pisse træls at endnu en motorcykel forretning lukker, det er netop grunden til at jeg ikke handler i udlandet smiley

• Johnny H
    Johnny H Tilmeldt:
    okt 2010

Følger: 1 Svar: 6
    #10   29. aug 2012 Møg. Jeg kommer til at savne dem.
    Jeg har brugt dem til det meste, da jeg gerne vil støtte de lokale forhandlere
    og har været godt tilfreds.

• #12   29. aug 2012 tsk.. jeg har været forbi en lortebiks i Silkeborg. ..De sælger hyo og også scootere. ..De er de værste taberagtige bonderøve og mest uprofessionele jeg nogensinde har oplevet. ..så de varer jeg ville købe der, blev købt i udlandet.

..og det sker også meget mere fremover. :o)

• Jan S
    Jan S Tilmeldt:
    sep 2012

Følger: 1 Svar: 1
    #13   23. sep 2012 Til jer med Yamaha mc´er fra Århus området der gerne vil have denne serviceret.
    Kan det oplyses at en af landets bedste Yamaha mc mekaniker der før har arbejdet ved Yamaha "Århus" Poul Kierstein arbejder ved Larsen mc i Lystrup.
    Kanon dygtig mekaniker, Jeg har brugt ham mange gange.
    Jeg køre nu Honda så jeg bruger ham ikke pt .
    Stor anbefaling til ham.

• #14   23. sep 2012 Uanset hvad mærke man kører, vil jeg mene Poul Kierstein kan ordne det. Den mand sprænger rammerne for hvad ordet kompetent betyder.
    Dygtig og utrolig flink.

Hvad angår Yamaha Aarhus´ konkurs, så kommer det vel ikke bag på nogen, hvis man er kommet lidt i butikken de sidste par år...Siden de rykkede fra Randersvej til Lystrup er det kun gået én vej.

• #15   23. sep 2012 Kan kun støtte op om udsagnene om Poul. Jeg har både haft ham ti lat se på Suzuki, Honda og nu Yamaha. Min Suzuki lavede udrettete han mirakler på.

En anden tidligere ansat er Nick. Han forsvandt kort efter de flyttede til Lystrup. han huserer nu i Horsens. Super flink sælger, og han er metaluddannet; helt gratis kreérede han et GPS beslag for mig for 4 år siden, og da jeg for nylig var i Horsens og købte noget jeg ikke kunne have med hjem, tog han det med hjem til Århus hvor jeg så hentede det hos ham privat.

• Michael S
    Michael S Tilmeldt:
    apr 2011

Emner: 50 Svar: 236
    #16   29. sep 2012 nogen der ved om det åbner igen som yamaha butik senere, evt med nye ejere?

Kommentér på:
Yamaha Århus konkurs

Annonce