812 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Drag race Drag race

Halløjsa gutter.
Jeg var ude og se drag race i går, og nu hår jeg fået den åndsvage ide, at det kunne være noget for mig smiley men jeg kan godt "nøjes" med en tunet standart mc smiley

jeg brugte hele aftnen i går og igen i dag på at finde en kværn på nettet, men uden held. har i nogen ide hvor de bliver solgt henne og hva prisleje sporten ligger?

evt nogen gode råd til at komme i gang.

mvh mads.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækkeklip + køre afklip på lossepladsen 2.000 kr.
  • Fjernelse af ukrudt på fortov 700 kr.
  • install a few ikea items 550 kr.
  • Fjerneukrudt/ stort bed. 2.000 kr.
  • Toilet der løbet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Drag race
  • #1   2. sep 2012 Der er en Blackbird til salg herinde til 25.000kr, lige klar til at hoppe på og drøne ned af banen..

• #2   2. sep 2012 Snak med Per E herinde, han køre Drag og kan sikkert give dig en pokkers masse gode råd.

Hans kone Susanne sidder mig bekendt som formand/kvinde for Dragracing Club Denmark, så kan Per ikke svare, kan hun sikkert hjælpe

Du kan også prøve at se hans hjemmeside http://www.kvikteam.dk/

• #3   2. sep 2012 Skal nok lige svarer om nogle timer , men min krop er lige lidt brugt nu, er lige landet efter en hård weekend i Mosten

• #4   3. sep 2012 Takker Michael og Mads har fået en PM

• #5   3. sep 2012 Ups overså lige nogen spørgsmål

Man kan komme ud og køre på ALT da der findes mange klasser , hvor alle kan være med så det er ikke det der koster

Det der koster er Licens og medlemskab af Klubben og tilmelding til løb, sådan lidt hurtigt koster det
    Første år har der været gratis licens i år normal 1500 kr pr år , medlemsskab af klubben første år 500 kr ellers 1000 kr pr løb mellem 3-6 stk ca 800 kr så ca 4000 kr skal man regne med , så er der alt det du selv vil køre på oven i , og er helt umuligt at sige

Kommentér på:
Drag race

Annonce