1.147 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Mc i fred - Århus C Mc i fred - Århus C

Hej

Jeg syntes man hører meget om MC tyverier i disse dage. Og tiden kommer inden længe hvor jeg skal have min MC stående på gaden i Århus C (harald jensens plads / ingerslevs bvld hvis det siger nogen noget)
Det drejer sig om gammel CB650'er fra 82, dvs. ingen startspærre.
Har PT. købt en Abus Detecto 8000 (skivebremse lås med alarm) Og en Abus kædelås. Synes da disse to udelukker brugstyveri?

Er det en nødvendighed at låse cyklen fast til noget?
Det skal siges at handelsprisen på MC'en ikke overstiger ca. 7500.- vil jeg tro

Men hvad har andre af erfaringer - det kunne være nogle kendte området evt. ?

Mvh Casper Sørensen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Samling af havemøbler 300 kr.
  • Kør fliser/sten på genbrugspladsen 500 kr.
  • Slå græs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mc i fred - Århus C
  • #1   5. sep 2012 Tak for Info mangler lige sådan en mc!!! smiley nej pis ja det er sku ærgerligt latterlige folk ikke kan holde deres klamme fingre for sig selv! Husk lås den godt og en mc garage, vækker måske mindre interesse! Mvh Nicolai

• #2   5. sep 2012 ring til kommunen og få lov til at få støbt et anker ned på egen regning, men okay, 7500, så vil det være lige før alarm udstyret koster mere.

Tvivler på at nogle med de to stærke midler ville stjæle en cykel til under 10k... i teorien er alle racer cykler/mærke cykler (altså sådan nogle man cykler på), også meget truet så.

som nico siger, mc garrage er det vigtigste af alt! 130,- harald nyborg

• #3   5. sep 2012 Ja det er noget pis at man skal gå og være nervøs over det.
    Har selv prøvet at få stjålet en knallert, fandme træls at miste sit transportmiddel på den måde!
    Men ja, en mc-garage er helt sikkert på indkøbslisten smiley
    Har overvejet det med et anker af en art, men tvivler på at man kan have det for sig selv smiley Skal også have kigget efter muligheder for at låse den til lygtepæl osv.

• #4   5. sep 2012 Jeg har kigget midt lidt omkring mht. garage, men syntes ikke umiddelbart jeg har kunnet finde noget i mit område.
    Hvis der er nogle der kender nogle der evt. har et sted omkring harald jensens plads, må de gerne henvende sig smiley

• #5   5. sep 2012 Der findes nogle garager i nordborggade (bag langenæs bageren). De koster 450 kr pr måned, og der er god plads i dem (f.eks. Til mc og en mindre bil eller to mc'er). Jeg er ikke helt sikker, men det ser ud som om der er et par ledige.

• #6   5. sep 2012 Hej Casper
    Jeg bor selv på Langenæs ca. 200m fra Harald Jensens plads. Jeg har tidligere lejet garage på Tinglevgade, igennem Henning Poulsen Erhvervsudlejning. Vi var fire gutter om en garage, så det var ikke så dyrt. Du kan evt. kigge på:
    http://www.henning-poulsen.dk/

Og velkommen til byen smiley

• #7   5. sep 2012 (link fjernet)

smiley

• #8   5. sep 2012 Der er også et garageanlæg ved Carl Berthlesens Gade. Du kan finde det på maps, der er også tæt på dig. Der er bla. en køreskole der holder til dernede, så der er flere MC'er der har plads der. Du kan jo prøve at køre forbi og høre en boligforening eller hvem der nu ejer sådan noget.

• #9   6. sep 2012 Lækkert at høre at der er så mange garagemuligheder her omkring. Jeg vil lige prøve at undersøge nogle af de steder som er nævnt. Jeg er dog ikke sikker på at jeg har råd til at give de priser som de vil have for garagepladserne.
    Tak for indput! smiley

Kommentér på:
Mc i fred - Århus C

Annonce