1.862 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 32 Svar

MC'er hilser altid på hinanden, men..... MC'er hilser altid på hinanden, men.....

Godmorgen MCG, er i friske og veludviklet ? smiley

Har længe gået og tænkt lidt på, at nu når alle på MC hilser på hinanden sådan ca, hvorfor hilser man så ikke på en MC betjent ?
Manden er jo i bund og grund på arbejde, og mødte man nu en der leverede reservedele eller kørte med pizza, på MC, så ville man jo hilse på dem også.. bare ikke lige ordensmagtens..

Hvad er grunden ?

Fortsat god morgen!
Mvh Christian

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af spisebord 1.350 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Tilslutning af komfur 350 kr.
  • Tage ned en lampe i taget 335 kr.
  • Havemand til ukrudsrydning i indkørsel 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MC'er hilser altid på hinanden, men.....
  • #1   10. sep 2012 Jeg vil da gerne hilse på dem....

Måske er det dem der køre HD der ikke hilser på dem?? MEN, det er der en logisk forklaring på: Har du prøvet at køre trillebøre med én hånd??
    smiley

• #2   10. sep 2012 hilser altid på betjente, så er de nogen gange i lidt bedre humør når de syntes ens kørsel bliver lidt 'frisk'

• #3   10. sep 2012 Folk der kører HD har sgu altid været lidt for fine til at hilse på "os andre" smiley
    Men det ses bare tit, at folk passere en MC betjent, uden at hilse som man nu engang gør (:

• #4   10. sep 2012 Ivan : så det sgu bare igang med lappen kan jeg høre smiley men du kører vel heller ikke friskt på de kedeligt veje i DK ? smiley

• #5   10. sep 2012 Det er et godt spørgsmål. Jeg hilser som regel på dem. Men jeg hilser også på vejarbejderne når jeg triller forbi dem mens de arbejder på at forbedre motorvejen for at ønske dem en god og sikker arbejdsdag og for at takke for den gode indsats de gør for at vejene blive bedre (selvom det er med livet som indsats af og til med de idioter der kører igennem området uden at sætte farten ned).

Jeg har dog længes syntes at færre og færre mcister vinker - enten vinker tilbage eller slet ikke vinker. Men der er da nogen der stadig gør det.

• #6   10. sep 2012 Jeg syntet jo det hører til når man kører MC.. har kørt meget på Bornholm, og der hilser ALLE (pånær Politi og HD mennesker).. Det jo meget hyggeligt lige at få hilst på et par medmennesker eller hvad man kalder det, så det ville da være en skam hvis det uddøde (:

• #7   10. sep 2012 Jeg hilser også på alle også mc betjente. Og ind imellem ryger der en 45'er eller 30'er med også. Hilser alti' alti' på Puch maxi med mælkekasser bagpå smiley

• #8   10. sep 2012 Holmeren!

Nu køre jeg båpde på HD og japaner og hilser på alt hvad jeg møder, men uanset hvad jeg køre på, er der nogen der ikke hilser så det går begge veje.-)

• #9   10. sep 2012 Jeg syntes nu også det går begge veje, men oftest så vinker en betjent igen, og det er sjældent de vinker først...
    Af og til så opdager jeg ikke en modkørende vinkende MC'ist før i er kørt forbi mig, på hovedvejen... Så når jeg ikke at vinke tilbage.. smiley

• #10   10. sep 2012 ACAB
    Folk der oftes udtaler sig negativt om HD er mennesker som aldrig har kørt HD.......

• #11   10. sep 2012 Jeg hilser gerne på alle mc'er det er altid sådan nogle rare mennesker der kører mc. (-:

• Kevin !
    Kevin ! Tilmeldt:
    dec 2011

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #12   10. sep 2012 En lidt sjov historie her fra, nu er jeg blevet 18 og er ved at tage mc-kørekort men har siden jeg fik knallert kørekort kørt på en Motard lignede knallert (Derbi Senda sm) når jeg kørte på vejene de steder hvor der ikke var cykelsti hilste motorcykel folk altid på mig og hilste selvfølgelig altid igen. Men kørte jeg på min scooter samme steder ville folk squ ikke hilse smiley

• #13   10. sep 2012 Min oplevelse er noget anderledes, jeg sys hd folket generelt er rigtig flinke til og hilse, det er yderst sjældent jeg passerer en hd der ikke hilser smiley .. Sys derimod touringfolket ikke er ret flinke til det, ved ikke om det fordi jeg kører plastikræser, men det i hvert fald tit der ikke er nogen respons. Men dem om det smiley

• #15   10. sep 2012 det er til grin at vinke til en æggeskal,for senere at blive busted af den samme .Deflestepansereersvin. imo.:-)

• #16   10. sep 2012 cakes:
    Man kan jo bare opføre sig ordenligt, så bliver man ikke busted smiley

Jeg synes at det er super hyggeligt at man lige vinker når man passerer hinanden smiley

• #17   10. sep 2012 Det gjorde jeg også, jeg sagde "god dag hr betjent" og så kørte jeg videre 1000,- kr fattigere ;0)

• #18   10. sep 2012 synes tit de lokale HD folk hilser hver gang, men aldrig mødt betjent der hilste tilbage, så gider jeg ikke mere..

Og får den tæsk på landet så holder jeg altså ved med begge hænder smiley

• #19   10. sep 2012 HD kørerer hilser ikke fordi det er farligt....

Alle ved da hvad der sker hvis man slipper det ene håndtag på en trillebør....

;.)
    smiley

• #20   10. sep 2012 Hilser ikke... Man må jo ikke hæve hænderne fra styret. smiley

• #21   10. sep 2012 Jeg kunne ikke drømme om, at hilse på Bent betjent medmindre han er en personlig bekendt.

• #22   10. sep 2012 HD folk stopper jeg med at hilse på, tror 1 ud af 10 hilser igen, men la dem om det hvis de syntes de er noget specielt smiley

• #24   10. sep 2012 Hunter: er du rapper i fritiden?? Det lyder næsten som sætning fra en rapsang:). Jeg hilser hvis jeg kommer kørende i 6 gear.. Hvis jeg er i gang med at accelere så er det ikke nemt at slippe styret.. Så det kommer an på situationen..

• #25   10. sep 2012 Jeg hilser også gerne til højre og venstre, betjentene hilser da også for det meste tilbage, hd hilser somregl også til mig, hvilket jeg fandt lidt sjovt efter som jeg køre på min lille hyosung som efter navnet at dømme er lidt udskældt, men en motorcykel er vel en motorcykel.

• Claus L
    Claus L Tilmeldt:
    aug 2006

Følgere: 3 Emner: 11 Svar: 235
    #26   10. sep 2012 Hilste på to betjente i Odense, de kørte nok rundt i forbindelse med Mc festivalen og følte de havde travlt, de hilste ikke tilbage..

Jeg kører bla. HD.., og i forbindelse med vores fællesture hvor vi ofte er en 40 stykker, der ser jeg mange HD kørere som hilser på andre.., så mon ikke bare der er nogle få stykker uanset hvad de kører på der ikke kan trække sig selv op..

Min oplevelse er at ca. 9 ud af 10 hilser , men nu er vi jo også nogle vældige flinke mennesker herovre på Fyn's land.. : )

• Claus L
    Claus L Tilmeldt:
    aug 2006

Følgere: 3 Emner: 11 Svar: 235
    #27   10. sep 2012 Lige netop Kenneth.., en motorcykel er en motorcykel.. : )

• #28   10. sep 2012 Hilser på alle på motorcykel, om det så er fætter HD, Bent betjent eller kinøjser Kurt smiley

Og skulle de så ikke hilse tilbage, går der sgu ikke skår af mig smiley

• #29   10. sep 2012 Jeg hilser faktisk altid på dem, og oftere end ikke, hilser de igen.

• #30   10. sep 2012 Hilser altid på alle uanset situation.. Også selvom jeg kører 130km/t +++++ på motorvejen.. Er jeg ved at bruge koblingen bruger jeg nikke metoden smiley

Aldrig nogensinde har en mc betjent hilst igen! Hilser også på dem selvom jeg ikke kender dem. Ligeså sjældent hilser knallert og scooter førerer igen, men de fatter jo heller ikke en dyt.

@Hunter har du haft dårlige oplevelser med strisserne?

• #32   10. sep 2012 Vinker til alle der ikke er synlige socialdemokrater !

• #34   10. sep 2012 Jan:
    Haha! Forklar lige hvordan en socialdemokratisk motorcyklist ser ud? smiley
    Snakker vi Helle Thorning som Airbrush eller hvad? smiley

• #36   10. sep 2012 Hilser som oftest på det meste der ligner en mc.
    Er hænderne optaget på styret, kan man jo altid smide en fod.
    Og har folk ikke overskud til at hilse igen, rager det mig en fløjtende fis :-b

• #37   10. sep 2012 Med fare for at gentage mig selv. Her er en 6 år gammel streng om at hilse, jeg graver den til tider frem og morer mig:

http://www.motorcykelgalleri.dk/forum/off-topic/20493-fuck_rider

Kommentér på:
MC'er hilser altid på hinanden, men.....

Annonce