1.477 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

læder! læder!

halløj,
sidder og overvejer lidt om man skulle købe noget læder, har i forvejen et tekstilsæt, men syntes det kunne være lidt sejt og få noget læder mest pga beskyttelse men osse for lir.

vil høre hvad folk kan anbefalde ang. om det skal være 1 piece eller jakke og buks evt for og imod, har set de fleste køre 2 delt men det er der vel ingen ide i det hvis man altid har det hele på fordi jakkerne er jo så korte alligevel.

hvad siger i 1 piece eller 2 piece?

og på en skala fra 1-10 hvor meget strammer de på klunkerne når det nu skal side så stramt

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.
  • Hækklipning 2.800 kr.
  • Klip hængelås op 205 kr.
  • Blocked toilet 2.000 kr.
  • Klipning af hæk 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  læder!
  • #1   17. sep 2012 Absolut ja til læder, og hvis det også passer i længden strammer det ikke om klunkerne selv om det sidder stramt, som det skal.
    Absolut ja til 2 delt, det er rart at kunne smide jakken når man sparker dæk spiser en is eller andet.

• #2   17. sep 2012 helt sikkert 2 delt til alm brug... og der er ofte ikke læder i skridtet.. og der skal det sq helst ikke stramme.. smiley

• #3   17. sep 2012 Jeg har valgt at købe en læderjakke og så et par kevlar-jeans.
    Jeg skal så også bruge det til hverdag, så jeg gider altså ikke ligge og rode med at skifte til læderbukser og tilbage til almindelige igen bagefter. Jeg ved godt at der er meget delte meninger om den slags bukser, men efter at have set resultatet af en der har lagt sig med lige over 100 km/t uden at han blev synderflået er jeg overbevist om de er gode nok til mit brug.

• #4   17. sep 2012 Jeg giver Nicky helt ret..
    Læder skal ikke stramme "der".. Spandex er en hel anden afdeling.. c",)

• #5   17. sep 2012 Helt sikkert to-delt.. Jeg har lige købt en Furigan jakke, som kan lynes på bukser, og den er forlænget i lænden så jakke kan bruges uden buks:-)

• #6   17. sep 2012 2-delt læder smiley

• #7   17. sep 2012 Kommer an på hvordan du bruger din cykel.
    kører du rundt til ishusene, vennerne osv, så er en 2 delt mest praktisk.

Men kører du en tur, også hjem igen, så vil jeg sige 1 del, det ser bedre ud, sidder typisk bedre, plus det er en smule sikre.

Jeg bruger selv en heldragt fordi jeg kun kører rundt på cyklen, stiger kun af for at pisse smiley

• #8   17. sep 2012 2 delt har den fordel at man kan smide jakken uden at skulle rende rundt på træf pladsen i underrør smiley så helt sikkert et delt sæt.

• #9   18. sep 2012 Nu kan jeg jo ikke vide om det strammer, men find den rigtige str. så skal det nok gå ;o)
    Jeg vil anbefale læder med cool system. Det er ikke lige så varmt, da det er garvet på en måde som holder solens varme stråler ude. Og der er beskyttelse i. Har selv en jakke fra Held. Dén virker! Har prøvet en varm dag med en hættetrøje til ishuset, men jeg fortrød bitterligt! Var ved at omkomme af varme....

• Andreas .
    Andreas . Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 74
    #10   18. sep 2012 Hejsa, 2-delt, så kan du veksle mellem læderbuks og dragginjeans.

Frank Thomas har et okay udvalg.

• #11   19. sep 2012 nogen der ved hvor man kan få mc udstyr til store fyre?

er 188 høj og vejer ca 140kg?

gerne to delt har kigget overalt ?

• #12   19. sep 2012 Mike a
    Du skal nok have skræddersyet et sæt - det vil du blive mest glad for.

Mvh
    Thomas E

Kommentér på:
læder!

Annonce