2.517 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Fælles Garage i Søborg / Bagsværd til 500 kr pr mdr + forbrug men med maskiner Fælles Garage i Søborg / Bagsværd til 500 kr pr mdr + forbrug men med maskiner

Hej

Jeg starter et garagefællesskab for ældre cykler op her i Søborg / Bagsværd 15 min fra Københavns Rådhusplads - tanken er på MC, men der skal lige være plads til min veteranbil også smiley

Det er et tidligere autoværksted i en ældre tilbagetrukket separat bygning på 88m2 (med køkken og toilet). Tanken er 500 kr pr mand/kvinde med egen nøgle og jeg har det meste store udstyr på plads (300L trykluft, mic/mac, donkraft, kran, borde, reoler, osv)

Regner med maks 5 nøglepersoner ialt til 500 kr pr stk og 3-5 vinteropbevaringer i 6 mdr fra (okt-mar) til 250 kr pr. mdr.

Hvis i kunne være interesseret, så skriv hvad i tænker og evt. hvad i forventer og har - Jeg ser helst ældre maskiner og folk som er til den gamle stil, men kom frisk og vær ikke genert smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af Kyoto kommode / delvist samlet 500 kr.
  • Klipning hæk 1.400 kr.
  • Udskifte vandhane til opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Nedtagning af radiator. 2.380 kr.
  • Montering af parasol på fod 1.000 kr.
  • Ophæng af tv og diverse 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fælles Garage i Søborg / Bagsværd til 500 kr pr mdr + forbrug men med maskiner
Kommentér på:
Fælles Garage i Søborg / Bagsværd til 500 kr pr mdr + forbrug men med maskiner

Annonce