{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  søger billig mekker!
  • #1   27. sep 2012 Lidt offensivt med henblik på black.business

    Spørg mere om hjælp, også resten i PM "virker" mere tilforladeligt, jeg er kommet i problemer før med det andet herinde.


    MVH


  • #2   27. sep 2012 må man ikke tjene x antal tusinde kr pr år på hobbybasis uden at man skal fortolde dem smiley

    Kan jo være der er en hobbymekaniker eller to herinde.


  • #3   27. sep 2012 Danmark er jo forbudtland, altid farligt at skilte:)


  • #4   27. sep 2012 Jeg søger en pålidelig mekker i Københavnsområdet? Undskyld hvis jeg highjacker din tråd. Bare se bort fra denne besked, hvis det er.

  • Dennis S
    Dennis S Tilmeldt:
    sep 2012

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 64
    #5   27. sep 2012 Kontaktede den lokale mc mekker. Han ville ha 2000 for just. Af ventillrr. 800 for just. Af kaburator.. Efter det turde jeg ikke spørge ind til det mdd knastkæden..

  • #6   27. sep 2012 Hvor om man må være så fræk Tonny S?

  • #7   27. sep 2012 Morten S kontakt Lasse
    (link fjernet)
    hvis du går ind på hans side er der nogle priser på forskellige ting, han kan til og med afhente og bringe din mc for billige penge, samt han har vinter opbevaring med en lille gennemgang af mc med i prisen.....


  • #8   27. sep 2012 Der er mange af værkstederne som gerne vil skrue i en gammel fzr i vinter månederne til en rimelig pris.

    Prøv evt at ringe til Finn ( fv motor) han har et rullefelt til ordentlig karb justering.

    Køb en haynes bog og skift selv stumperne, Det er ikke så svært smiley


  • #10   27. sep 2012 det er ikke kun din mening ole s, det har jeg sagt og skrevet i lang tid, men det eneste jeg fik ud af det var at få at vide at det ville folk sgu da skide på og at det så var mit problem, at jeg vil betale for meget for ting, men køb og brug dansk og danske butikker i sidste ende kan det ramme en selv...... så nu går det galt igen .... jeg lære det aldrig he he

  • Dennis S
    Dennis S Tilmeldt:
    sep 2012

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 64
    #11   27. sep 2012 Må ærligt indrømme, at hvis jeg havde pengene til at at få den lavet ved en officiel dansk mc butik/mekker. så havde jeg også gjort det tro mig. men lige nui har jeg sku ikke pengene til det og prøver at finde en alternativ løsning.

    For øvrigt er jeg en af d personer der går ned i Hifiklubben og kigger på et tv, og tar derefter hjem for at købe tv`et på internettet, og gør det udelukkende for at spare penge.. ( Som min gode gamle altid sagde: Min søn, Hvor der er sparet, er der tjent. )



  • #12   27. sep 2012 Brug internettet. Alt info du har brug for at gøre det selv er tilgængelig. Du har jo helt til foråret.

  • #13   27. sep 2012 Jeg bakker også 100% op om den etablerede mekker til det man ikke selv kan.

    Har man ikke pengene til at få den fikset, må den jo stå i et hjørne og vente på bedre tider smiley


  • #14   27. sep 2012 Hvad med i Tyskland?? Du har jo ikke langt til Flensborg..

  • #15   27. sep 2012 Eller måske Kevin på min venneliste kam hjælpe dig?? Han bor i Tinglev, og har da bygget fighter.. Så må han også kunne klare det der:)

  • #16   27. sep 2012 Kim S Kim S.....
    vi er enig et langt stykke hen af vejen...jeg vil også rigtig gerne støtte de danske forretninger, og også gerne lokalt..... men når værkstedet nu er helt oppe i det rødefeldt med sine priser, så er man jo nød til at finde et andet sted..

    og Kim... du har jo stor intresse i at reklamere for din søns værksted, som du igen har gjort her, hvilket jeg syntes er top fint, så fint at jeg har kontaktet ham på et tidspunkt, med forspørgelse på pris, på 2 dæk samt skifte af dem.... og er du så færdig han var dyr..altså du ved, sådan rigtig dyr.. så jeg takket pænt nej og undskyldte ulejlighedden, og gik så andet sted, også et dansk mc værksted og fik det MEGET billiger. og så er det jo dejligt, at man frit kan vælge.. og gå et andet sted , hvis det er det man ønsker . . smiley smiley


    mvh


  • #18   27. sep 2012 http://www.youtube.com/watch?v=e-oslWSwqqE MÅske kan dette hjælpe dig lidt. Man kan finde guides til alt på nettet og der er et forum til alle mc modeller. Part 1 of 5

  • #19   29. sep 2012 Jeg vil personligt blæse på skat og moms, og sort arb. syntes jeg godt om. Hvis de sænkede skatter, afgifter og moms, så det lignede gennemsnittet af vores nabolande, ville jeg have en mere lovlydig holdning... Loyal over for fællesskabet.. jow tak, men fællesskabet er for dyr.
    Held og lykke med at finde en "gul" mekaniker


  • Dennis S
    Dennis S Tilmeldt:
    sep 2012

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 64
    #20   29. sep 2012 Jo taak. men der er ikke nogen der har bidt på krogen endnu.. Desværre.. håbede ellers på at der var en der var frisk..Men så jeg bliver nok nødt til at støtte en tysker istedet..;)

Kommentér på:
søger billig mekker!

Annonce