1.146 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

GSXR 750 2007 godt/skidt GSXR 750 2007 godt/skidt

hej alle, jeg har fået et godt øje til en suzuki gsxr 750 2007.
og ville lige høre herinde om der er nogle der vil dele ud af deres erfaring med denne cykel.
både på godt og skidt, og hvad man evt. skal være opmærksom på.
den er set hos en forhandler, så regner ikke selv med at gå den igennem. den hår kørt 29000km

VH Lasse

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift af elpære 250 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.250 kr.
  • Cleaning 205 kr.
  • Dækskifte på el-løbehjul 670 kr.
  • Samling af ikea kommode 700 kr.
  • fjerne ukrudt 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  GSXR 750 2007 godt/skidt
  • #1   1. okt 2012 ensretteren er ikke så stærke på dem... koster 2000 kr hvis den går...

hvor meget skal du slippe for sådan en?

og en anden ting... så er den rigtig go til at få dit kørekort til at forsvinde.. smiley

den KAN ikke køre pænt.. smiley

• #2   1. okt 2012 Kan ikke sige noget negativt om cyklen, Kører som en 600 i sving og kan følge de store 1000 ere, på langsiden også:) ( bare vrid håndtaget )
    De kan vibrere mellem 4000 o/m 8000, men gør alle mc ikke det:)
    Har haft min i 5 mdr med 0km på klokken, og er rigtig glad for den.
    Her et link ,,,,,,,
    http://www.motorcyclenews.com/MCN/bikereviews/searchresults/Bike-Reviews/Suzuki/Suzuki-GSX-R750--2008-current/Suzuki/GSX-R750/_/R-EPI-104362
    siger næsten alt..

• #3   1. okt 2012 ensretteren bliver først et problem fra K8, grundet eloksering af overfladen bliver de varme .

Har selv haft en race, maks belastning af systemet, har aldrig haft problemer smiley

• #4   1. okt 2012 nicky - den koster 70,000,-kr

phillipe - de er bare fede smiley ved du hvad nyprisen på en 07 er ?

• #5   1. okt 2012 den kostede 160k den gang...

og 70k ved en forhandler er faktisk en ok pris...

har du fundet et forsikrings selvskab der vil ha dig?

• #6   1. okt 2012 jeg har kun forhørt mig hos top danmark da mit nuværende ikke kan forsikre mc´er
    og nu som nystarter skal jeg give ca. 8000 men da jeg bliver 21 til februar passer det med den ryger i venter hi, og når den så skal ud igen i marts koster fosikring mig ca. 5000,-kr begge priser er i ansvar da de ikke ville give kasko til en under 25 år

• #7   1. okt 2012 det var sq dyrt i ansvar... ring lige til gf i morgen... mener de ligger omkring 3.000 kr

• #8   1. okt 2012 awsome, Kawasaki zx10r(2012 modellen) kan den dog ikke slå, men det er tæt på,
    Min oplevelse selvfølgelig ( Alle mc er fede på den ene eller anden måde, lige som kvinder, nogen har stor forlygter andre små, kommer an på hvad man er til).
    aftal en lang tur, landevej, motorvej og mærk om det er noget for dig smiley

• #9   1. okt 2012 jeg ser om ikke jeg kan nå at ringe til gf i morgen så smiley

og jeg vil self prøve den inden køb, men hold da helt kæft hvor er det svært at få en dag uden regn snarest smiley

og ja alle mc´er er fede, min plan var osse bare at finde en til 20-35000,-kr men så fik jeg øje på den gsxr, og har ikke kunne beslutte mig siden. men er ret sikker på det bliver den smiley

er den god som startcykel ?

• #10   1. okt 2012 Jeg har lige købt en. Og efter en tur på bænken køre den nærmest perfekt ! Eneste klokke klare minus pt er at kåben revner let ( pis pis pis :D)

Om det er en god start cykel......nej det mener jeg faktisk ikke den er, alt for mange kræfter. Chancerne for hverken at smadre cykel eller sig selv vil jeg vurderer væsentlig mindre, hvis man tager sæson 1 på en gs500.

Det går lynhurtig rigtig stærkt smiley

• #11   1. okt 2012 ærligt... nej det syntes jeg faktisk ikke...

altså den er meget let kørt, styre fantastisk og bremser ligeledes...

med du ligger en del ned på den, og så skal der ikke meget til før den køre alt for stærk... 0-200 på under 10 sek.. smiley

stod det til mig skulle alle starte på en sv 650s abs eller lign.. smiley

• #13   1. okt 2012 tak for alle svarende, og forhandleren sagde osse at man skulle passe på sit kørekort da man hurtigt får det taget på sådan en smiley

• #14   1. okt 2012 Jeg vil ikke anbefale gsxr som begynder cykel, 150 hk ( baghjul uden potte ca 130hk, kommer an på testbænk, power commander etc..)
    Kræver virkelig viljestyrke til ikke at nå over de 200Km/t. ( 7,5sek) Nul kørekort !!!
    top 287 km/t
    Start på en sv650* Gsr 750 <<<<< (Rigtig sjov lægge ned mc ) evt Honda cbr 600Fsport Ikke så mange hk som 750, men go begynder mc ..

• #15   2. okt 2012 Om det er en god startercykel kommer an på dine ambitioner.. jeg har 3 venner som startede på en gsxr 600.. 3 år senere har de stadig 2 cm kyllingespor på bagdækket..

en anden ven startede på en 900RR, han var på svingkursus efter 1 måned og han kan bestemt finde ud af at køre..

• #16   15. okt 2012 tak for alle de gode svar, jeg har besluttet mig for at det bliver den. og jeg skal ned og hente den imorgen, også bliver det okay vejr sidst på ugen. så der skal lige trilles lidt inden den ryger i vinterhi smiley

• #17   15. okt 2012 Tillykke med den i morgen, kør på den som om det var din første date,
    lær den at kende, og pas på gassen.
    Hvis du skal fyre den af , gør det på en lige vej,( pas på æggeskalerne!!)
    Held og lykke:)

• #18   15. okt 2012 da jeg prøvede den, kiggede jeg osse meget i spejlene for at se om der lå en betjent bagved. men jeg skal nok lige vende mig til de spejle, for de rystede lidt så det ikke var så nemt at se noget bagved. men det skal lige siges det osse blæste en del den dag :S

Kommentér på:
GSXR 750 2007 godt/skidt

Annonce