MC erfaring konta MC ? {{forumTopicSubject}}
Hej alle,
Jeg er lige begyndt på MC kort (jeg er 28år) - og vil selvfølgelig gerne ud og have mig en MC når kortet er mig i hånde. Jeg har jo ingen MC erfaring, dog har jeg kørt motocross i 8 år, men det giver jo ingen voldsom nyttig erfaring på asfalt, og jeg er derfor lidt "nervøs" for hvad jeg kan "tillade" mig at købe!
Jeg har en go kollega som har en Yamaha R6 fra 02 - og den er jeg virkelig "forelsket" i - men er sådan en MC for vild for en nybegynder? (han købte den selv lige efter han havde fået sit kort, og har magtet opgaven fint uden styrt eller ligende). Hvad er et RIGTIG godt alternativ til en Yamaha R6?
Håber i vil hjælpe mig med mine mange spørgsmål, og dele lidt ud af jeres erfaringer
/Vh Morten
aug 2005
Følger: 56 Følgere: 42 MC-er: 5 Emner: 63 Svar: 574
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 138 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.191
Uden at kende dig, vil du formentlig være meget eftertænksom i starten, så du vil nok kunne starte på hvad som helst, sålænge det ikke er en eller anden vanvittig superbike, som du aldrig bliver tryg ved. Gå du bare efter din R6
-og pas på derude
jun 2006
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 9 Svar: 55
Tusind tak for svarene - det lader jo til at jeg godt kan gå efter drømmen (R6) :). Jeg mener også at jeg er fornuftig nok til at starte på en "racer", men det er jo altid rart med nogle erfaringsrige personer.
/Vh Morten
jun 2006
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 5
jan 2006
Følger: 20 Følgere: 18 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 80
Efter min mening er en r6 en fed maskine at starte på den den kører rigtigt godt, ligger supert i sving, har gode køre enskaber. så der er vel ikke så meget at sige andet end du gerne må købe min da jeg skal havde en r1 =)
hehe go vind og pas påå æggeskallerne
jun 2006
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 9 Svar: 55
Lyder spændende med din MC - kan du ikke smide en masse info (gerne på mail, hvis du ikke vil dele det med offentligheden), vil gerne høre lidt om KM, pris, og meget gerne nogle billeder
På forhånd tak
/Vh Morten
MC erfaring konta MC ?