{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
526 visninger | Oprettet:

MC erfaring konta MC ? {{forumTopicSubject}}

Hej alle,

Jeg er lige begyndt på MC kort (jeg er 28år) - og vil selvfølgelig gerne ud og have mig en MC når kortet er mig i hånde. Jeg har jo ingen MC erfaring, dog har jeg kørt motocross i 8 år, men det giver jo ingen voldsom nyttig erfaring på asfalt, og jeg er derfor lidt "nervøs" for hvad jeg kan "tillade" mig at købe!

Jeg har en go kollega som har en Yamaha R6 fra 02 - og den er jeg virkelig "forelsket" i - men er sådan en MC for vild for en nybegynder? (han købte den selv lige efter han havde fået sit kort, og har magtet opgaven fint uden styrt eller ligende). Hvad er et RIGTIG godt alternativ til en Yamaha R6?

Håber i vil hjælpe mig med mine mange spørgsmål, og dele lidt ud af jeres erfaringer smiley

/Vh Morten

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MC erfaring konta MC ?
  • #1   22. jun 2006 du kan sagtens gå ud som nybegynder og købe dig en R6, det eneste der står i vejen for det er dg selv og den måde du har tænkt dig at køre på... jeg tog kørekort med en pige da jeg tog kortet og hun fes lige ud og handlede en 1200 og kørte på tur til ungaren eller dernede omkring.. så det er helt og aldeles op til dig og din måde at køre på

• #2   22. jun 2006 Du er 28, du har kørt cross i et antal år, du har formentlig et klart billede af,hvornår kræfterne du slipper løs bliver for voldsomme - alene det, at du overvejer det:-)

Uden at kende dig, vil du formentlig være meget eftertænksom i starten, så du vil nok kunne starte på hvad som helst, sålænge det ikke er en eller anden vanvittig superbike, som du aldrig bliver tryg ved. Gå du bare efter din R6

-og pas på derude smiley

• #3   22. jun 2006 Hej alle,

Tusind tak for svarene - det lader jo til at jeg godt kan gå efter drømmen (R6) :). Jeg mener også at jeg er fornuftig nok til at starte på en "racer", men det er jo altid rart med nogle erfaringsrige personer.

/Vh Morten

• #4   22. jun 2006 Hej Morten, jeg tror ikke det blir et problem for dig at købe en hurtig mc, du skal købe en du kan føle dig sikker på en du kan styre. Mit råd er at prøv før du køber, jeg har selv købt min første mc i år, har selv kørt cross en del år, vi er jævnaldrende og jeg har købt en gsxr 750 den er perfekt til mig, så prøv før du køber...

• #5   22. jun 2006 R6 er en super fed maskine (har selv en fra 2003) og du skal ikke være nervøs. Ja den kan flyve på baghjul , ja den kan kører 267 på toppen (min kan) men igen det er jo et spørgsmål om hva du selv gør det til...

Efter min mening er en r6 en fed maskine at starte på den den kører rigtigt godt, ligger supert i sving, har gode køre enskaber. så der er vel ikke så meget at sige andet end du gerne må købe min da jeg skal havde en r1 =)

hehe go vind og pas påå æggeskallerne

• #6   22. jun 2006 Til Thomas K,

Lyder spændende med din MC - kan du ikke smide en masse info (gerne på mail, hvis du ikke vil dele det med offentligheden), vil gerne høre lidt om KM, pris, og meget gerne nogle billeder smiley

På forhånd tak

/Vh Morten

Kommentér på:
MC erfaring konta MC ?

Annonce