{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  skifte baglygte på sv1000s HJÆLP
  • #1   2. okt 2012 Passager håndtaget og alt bagplasten af, så er det lige til, ellers kig på svrider.dk under guider kan være den er der. Sidst men ikke mindst køb en haynes bog der står det med garanti.

NB: Lad være med at købe de billige kina nogen med indbygget blink, de lyser så svagt at det nærmest er livsfarligt, Whitelights laver vist nogle der er ok, og E mærkede. Ellers kan du købe en skod model og flytte glasset over på den originale lygte, her er konens hårtørre no 1 smiley

• #2   2. okt 2012 okay - super mange tak smiley jeg har fundet en som er E mærket på ebay. fra tyskland. så forhåbentlig er det ikke kina hehe..

• #3   2. okt 2012 det er ikke så svært, sæder, bolte og de plast dutter der sider i undertailen så er det lige til, skiftede selv til en mørk sidste år, som dog blev bygget om med nogle flere bremse lys dioder i stedet for blink, kina skrammel smiley Men så blev den også rigtig god.

• #4   2. okt 2012 Når du piller bagenden af så vær forsigtig med de der plastik nitte dimser, de koster 20kr stykket hos en suzuki forhandler. jeg taler af bitter erfaring.

• #5   2. okt 2012 bare man trykker midten ind(der er ligesom et stop man skal trykke ind til) og så hiver den ud burde de ikke gå i stykker, jeg har haft det af 2 gange uden problemer

• #7   3. okt 2012 Så er jeg satme blevet bollet i røven for 200 kr

Kommentér på:
skifte baglygte på sv1000s HJÆLP

Annonce