1.484 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

BIllig MC-kort, på den gode måde! [Læs] Inden ny lov! BIllig MC-kort, på den gode måde! [Læs] Inden ny lov!

Hey gutter.

Så er jeg begyndt på MC kørekortet! Yaaay! smiley

Etfer anbefaler her fra forumet tager jeg kortet hos Hvidovre Torv Køreskole. ( link: (link fjernet) )

Lovpakken koster 7900 kr. - Meeen fordi vi ikke er mange på holdet, så har jeg fået at vide, at hvis jeg kan skaffe flere MC elever, så får vi rabat..

Så vi kan få lovpakken til 7000, det er en udemærket pris, hos en køreskole der har fået mange anbefalinger fra forumet her.

Desuden er det sidste chance for at få kortet inden den ny lov vedr. MC kørekort træder i kræft.

Har det interesse?? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Svejsning af en aluminium stol.En af de “brædder”man sidder på er gået i stykker i svejsningen 500 kr.
  • Stormsikring Pavillon 1.400 kr.
  • Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Vandrør-skade 1.300 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  BIllig MC-kort, på den gode måde! [Læs] Inden ny lov!
  • #1   2. okt 2012 ..

• #2   3. okt 2012 Held og lykke med kortet.

Du bliver bestemt ikke utilfreds med den køreskole. Jeg tog selv kortet der.

Mvh.

Jesper

• #3   3. okt 2012 Har du bemærket at der står
    "Ved den praktiske prøve skal du betale baneleje, motorcykelleje og for kørelærerens tid på prøvedagen – ialt 1500"
    på prislisten? Det er altså et gebyr der ikke er på alle køreskoler, hvilket bringer prisen op på 9400.- som er ret standard for et mc kørekort i disse dage.
    Ikke at det betyder at du ikke skal vælge skolen (det virker som om at folk har gode erfaringer med dem), men bare vær opmærksom på at det ikke så billigt som de gerne vil have det til at fremstå.

• #4   3. okt 2012 Det løber op i ca 10K.
    Går der for tiden og er helt igennem tilfreds.
    Jeg har Johnny til teori og man kan mærke at han brænder for det han laver.
    Fed undervisning der ikke bliver kedelig.
    Jeg kører med Bolette. Der er heller intet at være utilfreds med.

• #5   3. okt 2012 Bollette....49år....ninja?

• Anders E
    Anders E Tilmeldt:
    okt 2012

Følger: 1 Svar: 1
    #6   3. okt 2012 Jeg er på, skal jeg bare selv kontakte dem? Hvornår starter det op?

• #7   4. okt 2012 Hey Anders!
    Skide godt man! smiley

Du møder bare op så finder vi ud af det har nemlig en aftale med Johnny smiley
    Det er på Hvidovre Torv, kl. 18.00, tirsdag d. 9 okt

Sender lige mit mobil nr. i en PM, så har du det.

• #8   4. okt 2012 @ Flex, er klar over det med prislisten. Men priserne her i kbh er stortset ens overalt, når man regner alle faktorer.

• #9   4. okt 2012 Jones T:
    Det var sådan set også bare det jeg mente smiley
    Det var absolut ikke et forsøg på at hænge dem ud, blot for at gøre dig opmærksom på at lovpakken ikke indeholder baneleje etc. til køreprøven smiley

• #10   4. okt 2012 @ Flex, ved godt du bare ville gøre mig opmærksom på det smiley
    Takker, folk er generelt super flinke herinde smiley

• #11   4. okt 2012 Jeg skal sq ikke tage kørekort ved en ninja på 49år! smiley
    Er I for unge til at kende Gramsespektrum? smiley

• #12   4. okt 2012 Nej nej, vi kender da godt Gramsespektrum (eller jeg gør i hvert fald) smiley

Ninja'er er for awesome, ville sq gerne møde ninja Bolette :d

Kommentér på:
BIllig MC-kort, på den gode måde! [Læs] Inden ny lov!

Annonce